![]() |
[f1] Race Barcelona, Circuit de Catalunya 04-05-2003
Dit is weer het topic voor aanstaande GP race.
Zet hier je opmerkingen e.d. neer, en tevens je voorspellingen... Ik begin: Kwali: 1. Coulthard 2. Raikkonen 3. Barrichello 4. M. Schumacher 5. Button 6. Webber 7. R. Schumacher 8. Montoya Race: 1. Coulthard 2. Raikkonen 3. Alonso 4. Trulli 5. Webber 6. Button 7. Verstappen (y) 8. Montoya Alvast veel plezier iedereen... |
word een warme dag. Denk en hoop dat M Schumacher weer wint en dat Ferrari terug slaat met een een twee :) Zou ook mooi voor barrichello zijn als hij op eigen kracht ook eens M Schumacher weet te verslaan :)
mcLaren zal het ook goed doen, en hoop ook voor Jos dat hij een goed weekend heb. En laten we ook hopen dat wij webber vooraan zien :D :p |
kwalificatie voorspellen doe ik niet aan :o
dus meteen maar de race ;) 1. Raikkonen (y) 2. R Schumacher 3. Barrichello 4. Trulli 5. Button 6. Alonso 7. Villeneuve 8. Verstappen veel crashes en uitvallers en zo (y) :p |
Kwalificatie:
1. Coulthard 2. M. Schumi 3. The Iceman 4. Barri 5. JPM 6. Trulli 7. Webber 8. Button Race: 1. M. Schumi 2. The Iceman 3. Coulthard 4. JPM 5. R. Schumi 6. Alonso 7. Webber 8. Villeneuve Jos wordt 13e en laatste want Wilson zal wel weer uitvallen :D ook Barri en Trulli zullen uitvallen. |
Hm, dit topic keldert. :confused:
Schumi op pole, daar achter Barrichello, Alonso en Trulli. Mooi van Renault, voor MacLaren, en dat op een MacLaren-circuit... tenminste zo werd het vroeger altijd genoemd. |
1. M. Schumi
2. Montoya 3. Barrichello 4. R. Schumi 5. Coulthard 6. Webber 7. Button 8. Villeneuve |
Citaat:
Gelukkig heeft Ecclestone ingezien dat de nieuwe kwalificatieregels verkeerd zijn. |
nog 9 uur of wat (y)
|
Räikkönnen gaat t moeilijk krijgen vandaag, moet vanaf plaats 20 starten
|
Ik heb volle vertrouwen in Kimi... ;)
ik hoop dat micheal uitvalt ofzo en dat nieuwe auto gewoon waardeloos blijkt te zijn, iets in die richting. De vorige race deed me al iets te veel aan vorig jaar denken.... (n) |
t is afgelopen
m. scumacher heeft een goede race gereden en alonso heeft het tempo goed bij kunnen houden kimmi lette bij de start niet echt lekker op en zat op de achterkant van pizzonia, gelijk eruit dus uitslag: 1. m. schumacher 2. alonso 3. barichello 4. montoya 5. r. schumacher 6. da matta 7. webber 8. firman 9. button 10. hiedfeld 11. wilson 12. verstappen rest uitgevallen |
ik neem mijn woorden maar terug.... :o
Echt doodzonde dat mclaren geen punten heeft gescoord vandaag, blij dat pizzonia weg gaat (?)... Of is dit niet sportief. DC maakte gewoon een domme fout. Wel heel erg blij voor Alonso, hij is wel kewl... over die rooie laat ik me niet uit... ;) :p |
Citaat:
|
Pizzonia kon er niks aan doen, het was 100% de fout van Raikkonen.
|
raikkonen was idd dom bezig
|
Citaat:
|
Pizzonia kon er inderdaad niets aan doen...
Raikkonen reageerde gewoon instinctief verkeerd, EN DAT VIND IK DOODZONDE. Je praat hier wel tegen een diehard fan van Kimi :o |
Coulthard was trouwens ook niet lekker bezig.
|
Niet echt een spectaculaire wedstrijd, maar de start was wel mooi met dat ongeluk tussen Raikkonen en Pizzonia. Het uitvallen van Coulthard heb ik niet gezien, na de start heb ik ff iets anders een half uurtje gedaan.
Grote verliezer is dit weekend McLaren, maar de strijd om het wereldkampioenschap wordt wel leuker na de overwinningen van M. Schumi, die weer foutloos reed. Ook leuk voor Alonso, nu al de revalidatie van dit seizoen. Laatste race Pizzonia? Of zouden ze hem nog een kans geven in Oostenrijk omdat hij hier niets zelf aan kon doen? En last but not least: Jos. Weer de twee Minardi's als laatste. Het zal waarschijnlijk het hele seizoen zo blijven. Hopen maar dat eens veel auto's uitvallen. Wat kun je erop zeggen he.... tja... |
Citaat:
|
Lekkere winst van Ferrari, ook erg mooi van Benetton oops, das Renault nu he... :p
Maar goed, twas wel een ok race denk ik. |
Citaat:
pizzonia mag echt nog wel ff blijven |
M Schumacher weer gewonnen :)
Ach hij moest gewoon ff inkomen met de nieuwe regels enzo ;) Denk dat ze het nu wel beetje te pakken hebben. EN wie weet zien wij M Schumacher vanaf nu weer elke keer op het podium ;) :D |
nee, dat is niet saai ofzo... :rolleyes:
|
revalidatie, LOL
Hmz hoop dat de uitslag niet een voorbode is van de rest van het seizoen. Ben nou niet echt een shumi-liefhebber "L'oreal, because im worzt iet" BAH..... probs voor alonzo, hoop dat ie vaker top 3 is (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik d8 ff terug aan Brazilië, daarna moest-ie ff revalideren van zijn voet ;) |
Ik vond ut een beetje saaie race... Raikkonen kon er nix aan doen.. hij zag opeens Pizzonia staan omdat Wilson opeens uit zn beeld verdween.. Raikkonen moest wel naar rechts anders had hij Wilson geraakt... naja.. ik vond Alonso egt (y)
Ja en vet balen van Villeneuve dat ie uitviel... :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |