![]() |
yoyo's
wordt dat weer/is dat weer een rage? :confused:
|
??? I don't know.. Volgens de reclame wel. :confused:
|
Uh. Schrijf je het echt zo? Ik dacht gewoon jojo. :(
|
Dat was een tijdje terug een rage, kreeg je overal van die dingen bij en zag je een heleboel mensen ermee. Komt t weer terug? Nee toch?
|
"volgens de reklame wel"
leef jij of leeft de reklame voor je ? maar goed, vroeger.. ik en mijn jojo, door rages en dun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is het toch echt een jojo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zijn wij precies elkaars tegenpool want ik walg namelijk van rages en zulk kuddegedrag. :) |
Citaat:
Ik haat yoyos want ik kan het niet, ik had ze alleen maar omdat er op sommige hele leuke plaatjes stonden :( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei ook niet dat je er aan meedoet maar jij zegt op de hoogte te willen zijn ervan. Zelfs dat gaat me te ver het liefst distancier ik me er zo ver van mogelijk als het maar kan. Zo kwam ik er gister achter dat er tollen in de chips zaten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter wel!
ik was ooit bijna Nederlands kampioen yoyo-en :cool: |
jaa, dat vroeg ik me dus ook af, want gister op school zag ik twee jongens die ook aan he jojo-en / yoyo-en waren! ik vond het altijd wel leuk hoor :)
|
Hier is er geen reclame van, en of het een rage wordt of niet kan me weinig schelen want ik kan het toch niet.
|
Beste kerel,
dat soort rages zijn niet aan mijn persoon. Yoyo's laat ik over aan het plebs die in hun Volvo's en Fiat's rondrijden. Toedels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste kerels,
bedankt voor het verbeteren van mijn grammatica. Het is goed dat er nog mensen bestaan die dingen voor andere mensen doen...waar zou de wereld zijn zonder arbeiders? Toedels. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken jouw tiep..heel irri. Smijten hun bananenschillen op het station op de grond, en als je er wat van zegt is het stupide antwoord: dan heeft de schoonmaakturk wat te doen. Ik zorg voor zijn bestaansrecht hier. De jerk heeft zijn schil dus NIET opgeruimd, en eigenlijk had ik hem een klap voor zijn harses moeten geven. Maar ik ben netjes opgevoed en heb de schil in de prullebak gedaan voor iemand er zijn nek over zou breken. Wat zei de eikel? Goed zo meisje. Ruim jij het maar netjes op. Ik ben dus 10 jaar ouder. dan hij...soms schaam ik me echt voor de leidse studenten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja.. om maar ff ontopic te blijven>> volgens mij zijn het niet echt jojo's die inkomen, maar een soort van waterballen die het zelfde effect hebben, een stekelige plastic bal gevuld met water, die je rond kan slingeren.
ik post zo wel ff een plaatje |
Als je jojo's leuk vindt, dan speel je daarmee. Als het gebruik van hen niet aan jou besteed is, dan niet. Tenminste, dat lijkt mij.
|
een vriend van me yoyoot ( :confused: ) en ik ben het een beetje aan het leren. rage of niet....wij jongleren :p
|
Tollen! hier in Eindhoven spelen alle kinderen met van die kei vernieuwde tollen echt te ernstig ook met die chips tollen ja
|
Citaat:
|
Zijn yoyo's een soort jojo's vor truie hiphoppers of zo?
|
Volgens mij word het wel weer hip op basisscholen
|
Ik zag laatst van die eh, ja hoe noem je dat... "plakballen" zeg maar, met een langwerpig stuk rubber eruit dat diende als touw, beetje net als een jojo dus.
Voor de rest zag ik geen 'gewone' jojo's.. alleen die plabal-jojo's. :D In Drievliet zag ik ze geloof ik ook. :cool: |
Weer terug? Het is nooit weg geweest. ;)
Yoyo's klinkt hipper dan jojo's maar ik vind ze niet leuk want ik kan geen trucs... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik own al jullie yoyo asses :cool:
|
Citaat:
ik kan andres wel spinnen ;) |
Oeh dat heb ik vast nog wel ergens liggen zo'n ding, ben ik even hip.
|
OOOOW JAWEL ze zijn he-le-maal hip en ik ben ze zooooo zat.
Jah ik werk in een speelgoedwinkel. Vooral de waterjojo's zijn helemaal innerde-in!! Maar dan wel bij kinderen van 8 tot 12 ofzow. Hebben we ook nog van die drago-jojo's, en die zitten me helemaal tot hier........stomme dingen stomme video die ik dus de hele dag aan moet horen. (WEET JE WAT???? HET IS JOJOTIJD!!!) joepiedepoepie!! nej okej maar ze proberen die dingen dus wel hip te maken, maar alleen die waterjojo's doen het goed. :P |
hopelijk niet want ik kan het niet! *trauma*
|
bijna alle kinderrage's komen weer terug.
dat weet IK zelfs als rage-leek. :p springtouwen, flippo's/spinners wat dan ook, knikkers, stuiterballen, hoelahoepen, springstokken..kindjes moeten toch wat te doen hebben op het schoolplein :p daar past jojo-en prima tussen volgens mij, zoiets verdwijnt nooit helemaal :) eerst simpele jojo's, toen dingen die konden 'spinnen' en waar je trucjes mee kon doen en nu weer jojo's met water..what's next? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En het zal vast wel weer een rage worden.. Hoe eerder de skateboards de prullenbak in gaan hoe beter eigenlijk. En jojo's maken tenminste geen herrie :) |
Onder kinderen zijn yoyo's en vóóral wateryoyo's erg in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |