![]() |
Heb jij het vloedje met de koffers al gevonden?
De actie van smoking vloe, als je het vloedje met de koffers vindt heb je een reis gewonnen, iemand al wat gevonden?
|
nee.
|
Nou dan ga ik maar ff meer blowen, wil toch die reis winnen he :cool:
|
Ik had hem gevonden, alleen ik ben minderjarig :rolleyes:
maar ik kon er iemand anders heel blij meemaken:) |
Citaat:
|
sja, minderjarigtijd, maar wat moet ik nou op vakantie in nederland mag je blowe:)
|
smoking vloe?
welk mer? |
Ik denk het merk 'Smoking'.
|
Citaat:
ja het is een pakie met goude kleur, ik wet niet meer hoe hij presies heet maar ik dacht ook smoking (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ondertussen al zeker 12 eilandvloeitjes gevonden,duzzz als ik de koffers vind dan kan ik kiezen waar ik heen ga alleen ik geloogfer niet zo in dat iemand in mijn omgeving (of ik) de koffers vind want daar zijn er echt superweinig van denk ik..... :cool: en dat is wel jammer.....
|
Citaat:
|
Ah die dingetjes moet je dus bewaren, dat wist ik niet eens :o
Ach., ik vind die koffers toch nooit. |
ik geloof er nix van dat er reizen te winnen zijn, niemand die er iets wint! hmm maarja, volgens mij is er ook niemand zo gek om meer lange vloei te gaan kopen om die reis te winnen...
|
Citaat:
dat kan best zo zijn, want ik heb nog nooit zo'n koffertje gevonden maar wel alle eilanden *dag dat het daarom ging* maar volgens mij hebben echt wel mensen ze gevonden |
moeten die koffertjes op het karton staan, of op de vloei zelf?
anders heb ik hier een pakje met 8 rode koffertjes. |
Citaat:
|
maar wees eerlijk, welke gek gaat nou all zijn vloeitjes nakijken voor zo'n koffer..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |