Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   faken!!!!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=45823)

peachie 07-04-2002 20:58

faken!!!!!!!

Hebben meisjes hier wel eens gefaked? is je vriend of de gene waar je het toen mee deed er ooit achter gekomen?!?

En als een jongen aan iemand anders denkt tijdens de seks is dat dan faken (dat ie van jou klaarkomt), vreemd gaan of geen probleem.

ik word ook steeds nieuwsgieriger ;)

MP-nl 08-04-2002 08:23

Als je vriend eenmaal weet hoe het voelt als jij echt klaarkomt, weet hij ook meteen wanneer je " faked". Er gebeuren nml. wat dingen die je niet kunt faken.

Avalanche 08-04-2002 08:37

ik fake niet.... ik haat faken.. doe het dan gewoon niet... maar peachie.. hoe zit het met jou???

xxx Ava

Iotje 08-04-2002 11:17

Citaat:

MP-nl schreef:
Als je vriend eenmaal weet hoe het voelt als jij echt klaarkomt, weet hij ook meteen wanneer je " faked". Er gebeuren nml. wat dingen die je niet kunt faken.
Maar er zijn genoeg jongens die het verschil niet merken. Dat is op zich wel raar want er gebeureb idd dingen die je niet kunt faken.

metalgirl 08-04-2002 12:19

Citaat:

peachie schreef:
Hebben meisjes hier wel eens gefaked? is je vriend of de gene waar je het toen mee deed er ooit achter gekomen?!?
Toen mijn (ex) vriend mij voor de eerste keer bevredigde, kwam ik niet klaar, en jah, toen heb ik gefaked. En de keer daarop, en de keer daarop... *schaam*
Maar ik voelde me er zelf ook helemaal niet lekker bij, dus toen heb ik het hem verteld. Hij was wel een beetje teleurgesteld, maar we hebben de schade wel in kunnen halen samen...

Faken is ten eerste niet leuk voor jou, want je houdt er een schuldgevoel aan over (en wél komen is natuurlijk beter :p) maar al helemaal niet voor je partner... Hij/zij denkt dat hij/zij goed bezig is, terwijl dat niet het geval is. Je kunt beter samen gaan uitproberen waardoor het wel lukt!

~Dark Voice~ 08-04-2002 12:46

Citaat:

peachie schreef:

Faken heeft toch helemaal geen nut? :confused: Ik snap dat echt niet, waarom zou je gaan faken..??

Ik had niet het idee dat faken lekker is namelijk :D

Citaat:

En als een jongen aan iemand anders denkt tijdens de seks is dat dan faken (dat ie van jou klaarkomt), vreemd gaan of geen probleem.

Kweenie, aan de ene kant lijkt het me niet fijn om te horen van mijn vriend dat ie aan een ander denkt als ie met mij ligt te vrijen.. Maar aan de andere kant, ik denk niet dat je dat kunt voorkomen? :confused:
Zolang ie geen gevoelens voor die ander heeft, en er niets irl mee gaat uitspoken enzo...

Maar ik wil liever niet eens weten wat er in dat koppie van hem omgaat als ie seks met mij heeft :D

En btw... Zijn verstand staat toch altijd op nul haha! :D ;)

metalgirl 08-04-2002 13:00

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Faken heeft toch helemaal geen nut? :confused: Ik snap dat echt niet, waarom zou je gaan faken..??
Waarom ik het deed? Ik denk toch om mijn vriend niet te teleur te stellen, want hij deed zo zijn best... Achteraf natuurlijk zo stupid... Dus ik doe het zeker niet meer!! Als het niet lukt, dan moeten we er ons óf maar bij neerleggen, óf er alles aan doen om te zorgen dat het wel lukt... :)

Bazz 08-04-2002 13:24

Citaat:

metalgirl schreef:

Waarom ik het deed? Ik denk toch om mijn vriend niet te teleur te stellen, want hij deed zo zijn best... Achteraf natuurlijk zo stupid... Dus ik doe het zeker niet meer!! Als het niet lukt, dan moeten we er ons óf maar bij neerleggen, óf er alles aan doen om te zorgen dat het wel lukt... :)

de oplossingen zijn in principe wel goed :) Maar als je nog eens zou faken, dan belazerje in principe ook jezelf... Tenminste, als je klaar wilt komen. Wat volgens mij niet echt belangrijk is ofzow :) Ik hoor altijd van m'n vriendin dat ze het toch wel lekker vind. En dat ze heel moeilijk klaar komt. Ook bij d'r "Ex"

peachie 08-04-2002 18:09

Citaat:

Avalanche schreef:
ik fake niet.... ik haat faken.. doe het dan gewoon niet... maar peachie.. hoe zit het met jou???

xxx Ava

nee ik fake ook niet
wel gedaan bij me ex maar niet bij de vriend de ik nu heb.
bij hem is het niet nodig

metalgirl 08-04-2002 19:49

Citaat:

peachie schreef:
wel gedaan bij me ex maar niet bij de vriend de ik nu heb.
bij hem is het niet nodig

:) Hoop dat het bij mijn toekomstige vriend ook niet nodig is... :p

[DFU]DutchGirllie 08-04-2002 20:25

ik heb nog nooit gefaked, en dat is ook helemaal niet nodig.

en het is volgens mij veeeeeeeel moeilijker :D

~Dark Voice~ 09-04-2002 15:12

Citaat:

[DFU]DutchGirllie schreef:
en het is volgens mij veeeeeeeel moeilijker :D
Juustem :D

Caroo 09-04-2002 15:15

Als je zoiets moet faken is je vriendjuh volgens mij wel errug slecht in bepaalde acties...

Ennuh, zoiets kan je volgens mij nog niet eens faken, dat zou mijn vriendjuh iig meteen doorhebben!!!

'I'he Prophet 09-04-2002 15:23

Citaat:

10-age $ schreef:
Als je zoiets moet faken is je vriendjuh volgens mij wel errug slecht in bepaalde acties...

Sommige meisjes komen gewoon heel moeilijk klaar, heeft niet altijd met het vriendjuh/vriendinnutjuh te maken.

Caroo 09-04-2002 15:25

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
Sommige meisjes komen gewoon heel moeilijk klaar, heeft niet altijd met het vriendjuh/vriendinnutjuh te maken.
Njah volgens mij toch wel vaak... Maar goed...

Triloxigen 09-04-2002 15:28

Moeten ze maar harder likken?

Nou, zou mijn vriendin moeten proberen, te faken.

Caroo 09-04-2002 15:30

Citaat:

McLaren schreef:
Nou, zou mijn vriendin moeten proberen, te faken.
Liefjuh dat zeg ik, dat zou me niet eens lukken!!!

nijntje-het-konijntj 09-04-2002 16:24

Citaat:

10-age $ schreef:

doet ook alsof ze alles weet hoor! beetje oppervlakkige reactie he! het ligt echt niet altijd aan de gene die het doet, maar als het meisje zich niet kan ontspannen enzo heeft dat echt wel grote invloed

eztah 09-04-2002 16:51

Citaat:

nijntje-het-konijntj schreef:

doet ook alsof ze alles weet hoor! beetje oppervlakkige reactie he! het ligt echt niet altijd aan de gene die het doet, maar als het meisje zich niet kan ontspannen enzo heeft dat echt wel grote invloed

Precies..
Zoiets is vooral in het beign heel spannend en nieuw, dus klaarkomen gaat echt niet vanzelf dan..

Ik zelf heb nooit iets gefaked.

Janicha 09-04-2002 17:34

Eeeeeeh, ik fake wel eens. Ik ben nog nooit klaargekomen, echt k*t!! Ik heb twee keer gefaked omdat mijn vriend altijd alles op alles wil zetten om me klaar te laten komen. En als het niet lukt gaat ie denken dat het aan hem ligt enz. Ik weet het, geen goed excus, :o maar ja....

rabecca 09-04-2002 17:45

Ik heb nog nooit gefaket, ben ik ook niet van plan.
Ik geef hem juist aanwijzingen anders komt ie er toch nooit achter wat ik lekkerder of juist niet vind?
Faken lijkt mij geen nut hebben.
maja oke als je het bij een one night stand doen vinnik het anders maar in een vaste relatie zou ik het niet doen.

/\N/\L Sushi 09-04-2002 17:46

faken mij best, dan doe ik ook niet meer mn best.

metalgirl 10-04-2002 14:27

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
Idd.

ConnX 12-04-2002 00:04

faken, dan ook geen sex meer.
Als ik erachter kom dan wil ik er zowiezo over praten.
Is OOK het gresprek niet bevredigend, dan gewoon geen sex meer. punt -> .

cha0s 12-04-2002 01:40

Citaat:

/\N/\L Sushi schreef:
faken mij best, dan doe ik ook niet meer mn best.

Dark Angel 12-04-2002 06:18

hmmm....
elke vrouw doet het wel een keer in d'r leven....

elke man zegt dat het hem niet gebeurd....

ra ra hoe kan dat ;)

peachie 12-04-2002 20:02

Citaat:

Dark Angel schreef:
hmmm....
elke vrouw doet het wel een keer in d'r leven....

elke man zegt dat het hem niet gebeurd....

ra ra hoe kan dat ;)

je hebt helemaal gelijk!

^AmArU^ 12-04-2002 20:44

Als ik één keer zou merken dat ze faket, dan kunnen we daarover praten,
als ik dan een tweede keer zou merken dat ze faket, is de relatie voorbij vanwege een duidelijk gesprek aan communicatieve vaardigheden.
Maar faken is toch verder alleen voor vrouwen van mannen die denken dat de clitoris een andere naam voor een wiskundeknobbel is?

peachie 12-04-2002 20:50

jij snapt er duidelijk niks van http://www.smilies.nl/bawling.gif[/img][/IMG] soms fake meisjes om hun vriend te helpen tis niet goed maar toch.

Suerte Donna 12-04-2002 20:57

Citaat:

^AmArU^ schreef:
Als ik één keer zou merken dat ze faket, dan kunnen we daarover praten,
als ik dan een tweede keer zou merken dat ze faket, is de relatie voorbij vanwege een duidelijk gesprek aan communicatieve vaardigheden.
Maar faken is toch verder alleen voor vrouwen van mannen die denken dat de clitoris een andere naam voor een wiskundeknobbel is?

Wat een onzin dit zeg.. je gaat iemand toch niet dumpen omdat ze een orgasme faked? Ze doet het waarschijnlijk niet met verkeerde bedoelingen.
Beetje bekrompen..
En het ligt heus niet altijd aan de vaardigheden van de man als een vrouw niet komt..
dus dat wiskunde knobbel gezeur is wel helemaal zielig..niet iedereen is gewoon meteen mega ervaren hoor

MelodyofÐeath 12-04-2002 21:06

mjah ik heb weleens gefaked ja...tsja als je geen zin meer hebt of het wil niet lukken en hij wilt het graag en blijft maar doorgaan word het op een tijdje wel frustrerend en heb ik weleens gefaked tsja

Dark Angel 12-04-2002 21:11

Moeilijk voor te stellen voor een man, maar sommige komen gewoon niet (nooit!) (of heel moeilijk) klaar.

Wat je ook doet en probeert, totdat d'r clit pijn doet en d'r vagina schraal is, en ze moe is en het pijn begint te doen.

Kan je wel op je pikkie getrapt zijn dat ze dan uiteindelijk maar net doet alsof - een gebrek aan communicatie komt van twee kanten. Blijkbaar voelt ze zich niet zo vertrouwd met je dat ze gewoon zegt "stop nou maar en geef me een lekkere massage ofzo".

Faken is inderdaad in de meeste gevallen niet goed, maar ik vind dat een aantal posters er wel heel extreem over doen.

(en er zijn echte redenen voor faken - bijvoorbeeld om jezelf 'over het randje' te helpen.)

^AmArU^ 12-04-2002 21:23

Citaat:

Suerte Donna schreef:

Wat een onzin dit zeg.. je gaat iemand toch niet dumpen omdat ze een orgasme faked? Ze doet het waarschijnlijk niet met verkeerde bedoelingen.
Beetje bekrompen..
En het ligt heus niet altijd aan de vaardigheden van de man als een vrouw niet komt..
dus dat wiskunde knobbel gezeur is wel helemaal zielig..niet iedereen is gewoon meteen mega ervaren hoor

Ervaren is volgens mij niemand meteen,
begaaf kun je wel zijn... :rolleyes:

Ik zeg ook,
als ze het nog een keer doet nadat we erover gepraat hebben,
ik heb er een hekel aan als mensen niet luisteren naar eerlijk goed bedoelde raad :S

EviL69 12-04-2002 22:38

Weet je wat nou zo mooi is;

Kijk meisjes kunnen hun orgasme faken, :(

Maar wij jongens kunnen de hele relatie faken :D!

moet gaan me vriending;) komt zo
laterz

peachie 15-04-2002 19:35

Citaat:

EviL69 schreef:
Weet je wat nou zo mooi is;

Kijk meisjes kunnen hun orgasme faken, :(

Maar wij jongens kunnen de hele relatie faken :D!

moet gaan me vriending;) komt zo
laterz

dus jij faked je hele relatie?? lekker dan
trouwens ik ben ervan overtuigd dat meisjes dat ook kunnen niet dat ik iemand ken hoor:D

Avalanche 15-04-2002 20:57

Citaat:

peachie schreef:

dus jij faked je hele relatie?? lekker dan
trouwens ik ben ervan overtuigd dat meisjes dat ook kunnen niet dat ik iemand ken hoor:D

wie dan?

proudtobeme 15-04-2002 21:09

HOOOIII

nou ik heb duzz nog nooit gefaked en ben het ook niet van plan, is zieliggggg, goede relatie heb je dan...

greetz moi

ConnX 15-04-2002 21:17

mee eens

SiDEkiCK 15-04-2002 21:18

Citaat:

proudtobeme schreef:
HOOOIII

nou ik heb duzz nog nooit gefaked en ben het ook niet van plan, is zieliggggg, goede relatie heb je dan...

greetz moi

ik fake niet
wat je zegt: goede relatie heb je dan...

ConnX 15-04-2002 21:18

ook mee eens :)

Dusjcrib 16-04-2002 07:34

Ik heb nog nooit gefaked! Ben dan bij 1 vriendje ook gwoon nooit klaargekomen.. als een jongen de tijd neemt gebeurt dat wel en faken benk gewoon tegen.. Ik kan ook niet liegen en faken dus ook niet.. Als een jongen aan een ander denkt en ik weet het niet vinnik het geen probleem, dr schiet bij mij ook wel eens wat door mn hoofd.. maar volgens mij is dat bij iedereen zo!

elien_en_poesje 14-09-2008 14:43

Citaat:

peachie schreef: (Bericht 489125)

wat is faken ???:bloos:

mathfreak 14-09-2008 14:54

Faken is afgeleid van het Engelse to fake wat zoiets als "doen alsof" betekent. Faken betekent hier doen alsof je klaarkomt tijdens de seks, terwijl dat helemaal niet zo is. Overigens gaat het hier om een topic dat al 6 jaar oud is.

Mushu 14-09-2008 15:17

2002?????

Rosalie Verbrug 14-09-2008 15:36

Citaat:

mathfreak schreef: (Bericht 28166976)
Faken is afgeleid van het Engelse to fake wat zoiets als "doen alsof" betekent. Faken betekent hier doen alsof je klaarkomt tijdens de seks, terwijl dat helemaal niet zo is. Overigens gaat het hier om een topic dat al 6 jaar oud is.

Wat een wetenschappelijk inzicht :s

mathfreak 14-09-2008 17:22

Citaat:

Mushu schreef: (Bericht 28167062)
2002?????

Jazeker. Kijk maar eens naar de datum in de reply van Dusjcrib: 16-04-2002.
Rosalie Verbrug: Ik veronderstel dat je opmerking betrekking heeft op mijn opmerking dat het om een topic uit 2002 gaat. Dat betekent niets meer of minder dat we hier te maken hebben met een up van 6 jaar. Dat heeft dus niets met wetenschappelijk inzicht te maken, maar alleen met het uppen van een topic dat al behoorlijk oud is.

m!ke 14-09-2008 18:11

Citaat:

mathfreak schreef: (Bericht 28167519)
Jazeker. Kijk maar eens naar de datum in de reply van Dusjcrib: 16-04-2002.
Rosalie Verbrug: Ik veronderstel dat je opmerking betrekking heeft op mijn opmerking dat het om een topic uit 2002 gaat. Dat betekent niets meer of minder dat we hier te maken hebben met een up van 6 jaar. Dat heeft dus niets met wetenschappelijk inzicht te maken, maar alleen met het uppen van een topic dat al behoorlijk oud is.

Holy crap dude, jij bent ook behoorlijk oud

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.