Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Nieuwe vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=458309)

Hardcore 26-04-2003 08:21

Nieuwe vriendin

De laatste 2 weken trek ik veel op met een meisje van mijn school. Ze heeft al een paar maanden een vriend, maar volgens mij ziet ze mij vaker. Ik ga dan wel vaak naar haar toe net als gisteren, en dan liggen we tegen elkaar en kijken we een film. Maar we hebben niks, we zoenen ook niet hoor. Maar we hebben wel veel plezier met elkaar. Soms denk ik als die vriend weet dat ze met mij vaak optrekt dat hij dan gek word. Ons mam wil mij ook niet meer geloven dat ik geen verkering met haar heb, ik zeg gewoon de waarheid dat we met elkaar omgaan als normale vrienden. Maar ons mam snapt het niet helemaal, en ik eigelijk ook niet meer. Kan dit waar we nu mee bezig zijn? Of is dit niet normaal?

CoveredEyes 26-04-2003 08:28

Hmm, op zich is er niks mis mee lijkt me...Dat veel met elkar omgaan als vrienden dan he...
Dat tegen elkaar aanliggen is vast heerlijk, maar ik denk dat dat meer iets is wat ze met haar vriend zou moeten doen...Dat vind ik ietjes te ver gaan dus...

Hoe is die relatie met haar vriend?
Wie gaat dan tegen wie liggen?

Vraag haar hoe de verkering gaat en of zij dit normaal vind wat jullie doen....Dat lijkt me toch het beste...

Wat je over je mams zegt herken ik heel erg!Ik heb net zo'n moeder...Zal wel met 'vroeger toen hun jong waren' te maken hebben...

succes ermee ;)

aansteker 26-04-2003 08:35

Volgens mij is het gewoon vriendschap hor, zo erg is het nou ook weer niet wat jullie doen. En dat ze jouw vaak ziet betekent gewoon dat ze je erg graag mag.

Hawahaai 26-04-2003 08:43

Ik heb ook een hele goede vriend, waar ik gewoon tegen aan kan hangen enzo bij het kijken van een film, maar hij is ook echt niks meer dan een goede vriend...
Citaat:

Hardcore schreef op 26-04-2003 @ 09:21:
...Ze heeft al een paar maanden een vriend, maar volgens mij ziet ze mij vaker...
Tja... Dat lijkt me ook niet helemaal goed zitten, dan... Tenzij die vriend natuurlijk ver weg woont of een heel druk leven heeft, waarbij ze elkaar 1x per week zien, en jij ziet haar iedere dag...
Oftewel: ik kan hier eigenlijk niks zinnigs over zeggen... :o

MissMorena 26-04-2003 11:19

nou je kan best toch goede vrienden zijn het lijkt me geen kwaad hoor maar ik denk zelf dat hier wat bloeid ze ziet jouw meer als der eigen vriend oelalala:P

Miss Morena

Hardcore 26-04-2003 17:33

Ja ze heeft me nou wel een en zuigzoen gegeven. Kan dat ook nog?

Jadis 26-04-2003 18:52

Citaat:

Hardcore schreef op 26-04-2003 @ 18:33:
Natuurlijk! Als je een gewone vriendin niet eens een zuigzoen mag geven, wie dan wel?

Knutselsmurfie 26-04-2003 20:25

Citaat:

Hardcore schreef op 26-04-2003 @ 18:33:
Ik heb er 1 op mijn rug van een vriendin van me :o
En nee, ik ben niet lesbisch
Dus.. ja dat kan nog :)

Maurice 27-04-2003 02:24

stel zelf je grenzen, maar praat er samen over. zorg niet dat mensjes van een forum jou grenzen bepalen.

sas_andrea 27-04-2003 07:09

nou, ik vind dat jij iig niets fout doet. Jij hebt immers geen vriendin ergens anders zitten. Maar wat jullie doen kan opzich wel, behalve die zuigzoen. Dat vind ik te ver gaan. Ik denk dat je toch eens serieus met haar moet gaan praten ofzo. Zo weet jij ook waar jij staat.

Hardcore 27-04-2003 08:07

Ja okee allemaal erg bedankt voor jullie reacties, ze is nu op vakantie dus ik moet maar een andere keer met haar praten. En het klopt ook dat die vriend van haar ver weg woont. Die ziet ze alleen in het weekend.

Horror Kitty 27-04-2003 08:38

najah, als jij vind dat het kan dan kan het.
ik zie ook het probleem niet, zolang er maar duidelijkheid tussen jullie blijft over dat het slechts vriendschap betreft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.