![]() |
Justin Timberlake - Rock your body (rip-off)
Ik weet het, een beetje laat om over dit nummer te beginnen en het zal misschien ook al besproken zijn, maar ik moet het dan toch ff kwijt.
Rock your body, dat nummer is ZO geript, om te beginnen met het bass loopje in het nummer, dat is dus gewoon geheel overgenomen van "Another one bites the dust" van Queen. Een beetje bijgewerkt, maar dat hoor je zó goed. Ook het melodietje is al 20 keer gedaan. Ik had iets meer verwacht van The Neptunes. |
eens, covers vind ik wel ok, maar iets jatten kan ik niet tegen
|
Vind ik niet, ik ben een groot voorstander van het principe "beter goed gejat dan slecht gemaakt". En het nummer is gewoon :cool:
|
ik vind het wel een leuk nummer:o
maar idd, het is niet echt origineel. wat verwacht je dan van een justin timberlake? |
Justin Timberlake zou anaal gepenetreerd moeten worden door een kudde wilde Afrikaanse olifanten
|
Citaat:
|
(y)
Citaat:
|
ikke wel :p
|
Citaat:
|
jah, wel lekker nr, maar wel dom dat het gejat is, maja, welk nr is tegenwoordig niet gejat?! :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel mee eens, ik ben nogal fan van de beats van de neptunes, maar dit nummer is echt brak gejat. Veel meer verwacht van de neptunes.
Luister maar eens naar het nummer bobby james van de N.E.R.D. => gruwlijk vette beat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |