![]() |
Help mij....
Ik heb een vraag.. Is misschien wel heel stom hoor maar iedereen heeft het er over van ik ben al tot stap 3 geweest ofzow.. maar wat zijn die stappen precies?? Ik weet wel dat zoenen de eerste is maar verder.... :confused: Help mij
|
de meest gebruikte
1 zoenen 2 handwerk ( vingeren aftrekken) 3 mondwerk (pijpen beffen) 4 neuken |
leerzaam :o
|
Wat een rare stappen. Ik vind beffen en/of pijpen veel intiemer dan neuken zelf. Dus ik vind die stappen nergens op slaan (n)
|
Nou, hier werken ze met honken geloof ik, volgens mij gaat het tot en met honk 8 oid.
Maar ik weet niet zeker. :o |
Citaat:
bij ons noem je het idd ook honk 1234 |
zo raar om het honken te noemen als je doortelt tot honk 8... bij honkbal zijn er drie honken en een thuisplaat. Wij hadden dus honk 1 (zoenen), honk 2 (manuele sex), honk 3 (orale sex) en de thuisplaat (vaginale sex). Met anale sex hielden we nog geen rekening (in de vierde gebruikten we deze termen, nu gebruiken we liever de 'echte' woorden).
Wij nuanceerden alles trouwens wel; zo was 1.2 'gestreeld worden over je borsten met al je kleren nog aan', 1.4 'gestreeld worden over je borsten met je beha nog aan', 1.6 'gestreeld worden over je geslachtsdelen met je broek en slipje nog aan of hem strelen over zijn geslachtsdelen terwijl hij zijn broek en boxer nog aan heeft', 1.8 'gestreeld worden over je geslachtsdelen alleen je slipje nog aan of hem strelen over zijn geslachtsdelen terwijl hij alleen zijn boxer nog aan heeft', 2.3 'gekust worden op je tepels' en 2.6 'gekust worden op je geslachtsdelen of hem daar kussen'. Een orgasme heette een 'het is gelukt' Zo kun je leuke gesprekken voeren: 'Ja gisteren, hij mij 2, en toen ik hem 2.6, even over 3 gedacht maar toch maar 2 gedaan, hem bij mij niet gelukt, ik bij hem wel' en wij wisten wat we bedoelden, en verder niemand; en zo kun je er hardop in de klas over praten dat je gisteren je vriend wilde pijpen maar na wat kusjes op zijn penis hem toch maar aftrok, en dat hij jou vingerde maar dat je niet klaarkwam...:) |
Citaat:
OMFG :eek: Dat meot je allemaal maar in je hoofd krijgen ! |
Lol :d
|
Nou, daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord, maargoed. :D :cool:
|
Citaat:
Hahaha ja, o zo herkenbaar van vroeger :D |
Maak er een heel handboek van ;)
|
Bij ons heette dat "hekjes" :confused:
Hekje 1: kus op de mond Hekje 2: tongzoenen Hekje 3: vingeren/aftrekken Hekje 4: beffen/pijpen Hekje 5: neuken Hekje 6: anaal Maar Sarah: hoe kon je dat in godsnaam allemaal onthouden?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat we het eng vonden om te zeggen waar het op stond:) en omdat we dit als een soort geheimtaal konden gebruiken...
|
Hier heb ik dus nog NOOIT van gehoord! :confused:
Maargoed, vraag me af wat stap/honk/hekje 438759381 is... ? :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
of was dat honk 438759382 :confused: |
Stap 1: Animal sex
Stap 2: P&P seks Stap 3: Gangbang Stap 4: Zoenen |
Citaat:
|
mmm bij sommige projecten op school moeten we ook een stappenplan maken...
dat zijn vas andere stappen. Ik zit nl. met bijna alleen jongens in de klas (dat heb je he in de IT) |
Citaat:
438759381 is als de dame de heer met behulp van een voorbinddildo anaal heeft genomen totdat de heer genoeg urine had verzameld, waarop de dame voor hem neer knielt opdat hij over haar hoofd kan urineren... maar voor de rest zat je goed. Maar wat was 438759382 nu ook al weer? :confused: |
Rare jongens die Romeinen. Wel van alles met elkaar uitvreten op derlui veertiende, maar het wel in geheimtaal weergeven, want het woord gewoon zeggen is te raar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat zou dan honk twee zijn.... |
achja die stappen is gewoon een verzonnen iets....
bedoel de 1 gaat gelijk naar bed zonder eerst te zoenen pijpu of handwerk.. dit is nie bepaald een interesante top-ic |
Citaat:
Wat een verschrikkelijk domme reply! die stappen zijn gewoon een verzonnen iets, O! BEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT ! wat zou het anders moeten zijn? bedoel de 1 gaat gelijk naar bed zonder eerst te zoenen pijpu of handwerk.. is er gezegd dat het verplicht is om deze stappen in precies die volgorde af te gaan?? En waar bedoelde je dat mee? die 2 zinnen hebben totaal niks met alkaar te maken. en als je het zo'n dom topic vind, WAAROM UP JE HET DAN WEER! |
Citaat:
Mijn broertje, volgens diezelfde vriendin, was een wasmachine ;) :D |
Citaat:
LOL! Heb je er nog meer? Ik kan me er wel een voorstelling van maken, dus uitleg hoef ik niet. |
1: neuken
2: pijpen/beffen 3: aftrekken/vingeren 4: Zoenen |
Citaat:
Handgarde - lekker staafmixer - te snel en fanatiek helikopter - nog veel sneller roeiboot = handgarde + nat wasmachine - spreekt voor zich vliegende pinksterbloem = leuke jongen (deze begrijpen we zelf ook nog niet :D) over de s.o. praten = zoenen Hmmmm. Hadden we er nog meer? Dan ben ik ze vergeten :o |
1. Neuken
2. Anaal 3. Animalsex 4. Fistfucking |
Citaat:
Ahum, bij ons was t ook Honk 1: zoenen Honk 2: vingeren/aftrekken Honk 3: beffen/pijpen Honk 4: all the way, dus neuken |
Citaat:
|
Deze hebbik ook een keertje van iemand gehoord:
1 handje vasthouden 2 armen om elkaar heen 3 afscheidskus 4 kus langer dan 3 minuten zonder adem te halen 5 kussen met open mond 6 tongen 7 bovenlijf voelen - buiten 8 bovenlijf voelen - binnen (in bed) 9 activiteiten onder de gordel 10 de hele handel |
Citaat:
|
Citaat:
|
gheghe.. en als je op een even getal komt moet je een beurt overslaan.. :) *mekker*
noem het beestje gewoon bij zn naam.. das makkelijker |
Citaat:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |