![]() |
Fout!
:eek:http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj...n_columbia.jpg :eek:
jullie ook al es zo'n fouten tegengekomen ??? |
Citaat:
|
humor :D
|
gelukkig had ik 'al' na een kwartier in de gaten wat er fout aan was
er is nog hoop voor me :D:o |
Citaat:
|
zo kan je wel omhoogvallen natuurlijk :)
|
En niet te vergeten uitslikken.
|
Hmm, idd een fout, 18x snelheid van het licht is wel erg snel, ik betwijfel het of iets zo snel kan gaan.
|
Citaat:
|
Zo... We kunnen dus de relativiteitstheorie vergeten. Let's face it, Einstein had het gewoon fout. Gelukkig maar dat dit programma eindelijk aantoont dat je toch sneller kunt gaan dan de lichtsnelheid :p :rolleyes:
|
Citaat:
en nu voor de belgen: |
Citaat:
|
nu de vraag: Wat bedoelen ze dan wél???
|
Citaat:
kweejnie. wie heeft er zin om cnn te mailen? |
Citaat:
|
Citaat:
zullen ze niet iets van 8 maal de geluidssnelheid bedoelen ofzow? |
Zover ik weet heeft nog nooit iemand sneller dan het licht gereist. Dit zal hier ook wel niet aan de hand zijn. De snelheid van licht in vacuum is namelijk rond de 3,00 * 108 m/s en dat zullen ze echt niet gehaald hebben.
|
Citaat:
je meent het :| :rolleyes: |
18 keer de snelheid van het geluid kan wel kloppen:
340 m/s = 0,34 km/s->18 x 0,34=6,1 km/s De ontsnappingssnelheid nodig om helemaal bij de aarde weg te komen is 11 km/s en aangezien ze niet zo ver weg hoefden is 6,1 km/s best een aannemelijke snelheid. Anders gezegd, 6,1 km/s is maar 0,2% van de lichtsnelheid. Best langzaam eigenlijk.... |
11,2 km/sec is ook wel een snelheid waar ik me weinig bij kan voorstellen.. Dat ben ik binnen 10 seconden in Nijmegen als ik in Leeuwarden vertrek, dat kan ik me nog niet helemaal voorstellen, haha.
|
18 keer sneller dan het geluid klopt inderdaad.
18 keer sneller dan het licht :rolleyes: , die beeldeditor zal ook wel geen bonus aan het eind van het jaar krijgen. |
En vervolgens ook heel droog het beeld van een vallende shuttle laten zien
|
vanochtend op Radio Donna in België
"De Russische en Amerikaanse astronauten zijn veilig terug op aarde geraakt nadat ze langer dan gepland in het Internationaal ruimtestation MIR hebben hebben verbleven." |
Citaat:
|
Citaat:
is nochthans heeeel uitgebreid in het nieuws geweest, of is het gewoon dat je mijn post niet kan of wil lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
owjawel maar hij slaagt op nix. of was het een belediging? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |