![]() |
Westzijde Posse
Westzijde Posse, was ergens midden jaren 90 op Veronica.
Wie kent dit nog? |
ow dat was zow vet :D
|
ja dat was lachen inderdaad.
|
West, west zijde, POSSE
Super chill was dat, dat zouden ze moeten herhalen.. Net als Combat trouwens.. |
wtf? dat klinkt als een uberkoel programma?
'wat is er omhoog' enzo? :D |
hoe ging dat ook alweer?
|
Was dat niet dat programma met tygo gernands, of was dat fort alpha..
|
Ja, ik keek het altijd!
Hoe heetten ze ook al weer??? Er was Mac, dat wet ik nog. Was er ook geen Ozzy ofzo? |
Was cool ja. pff hoe heten al die lui ook al weer?
Was in elk geval een coole serie. Ohw ja, Gizmo kickte ass! |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat was idd fucking cool ! dat moeten ze maar is gaan herhalen ja
|
Idd, super wrede serie was dat destijds. :cool:
|
Weet dan niemand de namen nog van de personages in de serie???
|
Ik zat ff te kijken met google en daar zag ik ook een pagina van een ander forum waar ieamdn over hetzelfde heeft.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/281516/1/1000 Manga staat er in, misschien komen er ook nog andere namen naar voren? Je had ook nog Ozzie, Astra, Gizmo, Ferro volgens mij ook, en nu weet ik het ff niet meer. Leontien Ruiters speelde toen ook nog mee, toen was ze nog geil :p |
ik herinner met niet meer zo heel veel van die serie behalve dat ik het leuk vond en dat die Daniel Boissevain (sp?) erin meespeelde :)
|
Ja en je had 2 agenten en een commissaris ofzo. 1 van die agenten heette geloof ik Hazewind of zoiets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Howard Komproe zat er toch ook in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat was ind leuk. Leontien Ruiters als de serveerster. Ik weet verder ook niet zo goed meer wie er allemaal inspeelde, maar twas echt n coole serie
|
Ja dat keek ik ook, was wel leuk.. maar dat was toch niet zo lang op de buis, 1 seizoen misschien 2 of zo toch?
|
Niet verder dan 2 volgens mij. Daar hadden ze btw ook een andere ´gangbaas´
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |