![]() |
Kan je je pc ook opvoeren dat hij sneller gaat
zo ja welk programma heb je hiervoor nodig??
|
Je kan je CPU overklokken, probeer voor meer info eens de zoekfunctie op Hardware :)
|
Zo te zien weet jij er nog niet zoveel vanaf dus kan je maar beter niet met dat soort dingen gaan beginnen anders open je zo hier een topic dat je PC het niet meer doen :)
en anders hier kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/525314 |
Citaat:
mmmm spacey jammer dat hen niet kan kan wel maar het is niet slim iig |
Citaat:
Soms kan je je computer 'opvoeren' zonder veel geld uit te geven. Als je bijvoorbeeld een goeie cpu en alles hebt, maar weinig geheugen, dan is dit 'de zwakste schakel' (of 'bottleneck') en door dat erbij te kopen kan je je computer soms toch wat sneller maken. Mijn computer nu vergeleken bij mijn computer een jaar geleden, heeft toch een groot snelheidsverschil.... En soms kan je door instellingen te veranderen je computer ook heel wat sneller krijgen. Moet je even vertellen wat voor OS je hebt (welke windows), en of je het sowieso wel wil weten.... |
Citaat:
Heb win Xp prof ik wil het wel weten maar mijn pc moet niet kapot gaan |
Citaat:
|
Citaat:
Verder zou je eens 'TWEAK tik-hier-je-operating-system-in' in Google kunnen knallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
IRIX 6.19.5 is je OS..
|
Citaat:
|
sorry hoor topic starter...
maar je hebt de ballen verstand van je computer en je wilt gaan overclocken ? ik geef je 1 tip: begin er nog maar neit aan voor je de boel sloopt |
Citaat:
|
Citaat:
WinXP prof is je OS Dus.... Klik op start >> Run >> type 'msconfig' of 'mscfg' (ik weet niet wat het in xp is) >> klik op tabblad Startup en daar zie je een hele lijst van programma's. Deze worden allemaal opgestart als je je computer aanzet. Als het een grote lijst is, duurt het opstarten lang, en zal je computer traag zijn. Als je ze dus allemaal uitzet, gaat het opstarten snel, en is je computer ook sneller. Maar sommige programma's die daarbij staan, zijn wel belangrijk voor je computer, zoals bijvoorbeeld een virusscanner. Let dus goed op welke programma's je wegklikt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou toch zweren dat er Services stond. Maar nu staat er idd Startup. *shrug* Maarja ik was gister erg moe, dus misschien kwam het daardoor. ;) |
http://www.tweak3d.net/tweak/
eigenlijk wel bijna alles wat je nodig hebt heb zelf niet veel veranderd, alleen mijn agp aperture size (maar dat doet verder niets met windows) en heb mijn systeem op "netwerkserver" gezet en heb bij elke schijf dat dma aangezet |
trouwens in dat opstarten tabblad kan je niet zomaar alles wegklikken, en vooral niet als je er net zoveel vanaf weet als de topicstarter :D
doet opeens je scanner raar en je muis is kut en je virusscan start niet meer.. tja ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |