![]() |
Verbannen
Beste Kerels,
ik wil graag vrijwillig een ban aanvragen. Sinds ik dit forum heb ontdekt zijn er uiteenlopende reacties gekomen op mijn reacties en persoon. Heer als ik ben probeer ik deze berichten zo jusit mogelijk te beantwoorden. Hierdoor heb ik geen tijd meer voor andere zaken; bier en studentes. Daarom zou ik graag een ban aan willen vragen, waar ik zelfbeheersing om zelf te stoppen te kort kom. Toedels. |
:rolleyes:
slotje |
Citaat:
|
helaas doen ze daar niet meer aan.
anders zou ik er ook wel een kunnen gebruiken voor tijdens de examens |
lul.... ow ik bedoelde .. lol :rolleyes:
|
Die drie minuten per dag die je normaal aan studentes kwijt kon zijn, besteed je nu aan het forum? Volgens mij zit jij hier veel vaker dan dat!
|
Citaat:
die roderick nog wat, is ook maar een homo eerste klas (n) met zijn toedels.. volgens mij nog een belediging voor homo's ook, zelfs die doen niet zo overdreven :rolleyes: |
Profiel van RoderickFloreti
Lid sinds: 24-04-2003 Je bent ook al zņ lang lid he.. Blok s.com, denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. (y) |
Citaat:
het is vast een undercover forummer |
Citaat:
echt zo triest is irl.. :D :o |
Citaat:
|
tsss
|
Zal het Evito weer eens zijn? ;)
|
kneus
|
Je bent zooooo irritant, spring alsjeblieft voor de trein ofzo.
|
Citaat:
volgens mij zegt het meer over jezelf dat je mijn persoon, dus mijn klasse, als zielig bestempeld. En zou je mij kunnen zeg mijn persoon eens even wat 'irl' betekend? Toedels. |
Beste Kerels en Kerelinnen,
voor een discussie in formaat verwijs ik jullie door naar een betere webstek, namelijk: http://scripts.ladot.com/cgi-bin/gas...dbook.cgi?2353 . Daar is mijn klasse tenminste in de meerderheid. Toedels. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Is dit een poging tot humor? :confused:
|
Oke, geef hem maar een ban, kan-ie weer 8er de meiden aan (y)
|
Beste kerel,
ik zou graag een koksmes in je achterste willen duwen. Toedels. |
Citaat:
Toedeledokie |
Je stemt zeker ook VVD? Mjah dan mag je wmb wel opsouten.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |