![]() |
vreemdste plek...
tja.. dit zal vast wel eens vaker gevraagd zijn.. maar..
Wat is de vreemdste plek waar je het ooit gedaan hebt? Graag serieuze antwoorden.. want grappenmakers hebben we hier op het forum al genoeg! ik zal trouwens eerst bij me zelf beginnen... een saaie: bed van me ouders en.. in het bad... op allerlei standen en manieren.. en nu de eer aan jullie.. brand maar los! |
mag ik vragen: waarom in het bed van je ouders? Ik vind dat nogal een vreemd idee... ik zou écht niet willen dat mijn ouders sex hadden in míjn bed.
meest vreemde plek met m'n vriend is ehm... buiten, met links van me een nogal drukke weg met fietspaden waar voortdurend auto's en fietsers langskwamen, en ook een wandelaar, en rechts van me een voetbalveld waar 12jarigen aan het trainen waren... (maar die 12jarigen konden ons niet zien, tenzij we gingen staan, en er stonden wel wat bomen tussen ons en de weg, dus 't viel mee) |
tja.. nou het was dus zo: me ouders waren een weekendje weg.. en me vriend sliep bij me, en aangezien ik een éénpersoonsbed heb en hij dan altijd op een matras op de grond ligt (en ik daar dan naast, want na de seks blijf ik altijd nog "even" liggen) en het bed van me ouders "onbewoond" was.. gingen we daar slapen.. enja.. dat draaide uit op seks! dus vandaar!
en verder.. was dat overdag op 's avonds? |
Eigenlijk een beetje overal op de bekende vreemde plekken.
- Bos - Zwembad + douchehokjes - Bioscoop - Veldweg (ja die hebben we in limburg :p ) - Zo'n speelveldje - Parkeerplaats bij een kerkhof - Bij een of andere ouwe fabriek - Steegjes Maar volgens mij heeft iedereen de meeste van deze plekken wel gehad. Dus raar? :confused: |
Citaat:
Maar over die bioscoop he: Hoe doe je dat dan? Ik bedoel het valt toch op als je vriendin op je komt zitten en je daar een potje gaat lopen bewegen? En er zitten altijd wel mensen naast je... :confused: Wat is een veldweg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
slimme jongen :eek:
|
is het bed van je ouders vreemd? Dat is eigenlijk een beetje de standaard plek waar we het doen als van 1 van ons de ouders weg zijn. Is tenminste 2persoons.
Ontopic -bed van ouders dus -In de keuken -in de bus (nah ja, handwerk dan) -En gisteren in het jongerencentrum waar ik vrijwillig :D Terwijl een paar vrienden van me aan het optreden waren :o (wel in een lege kantoorruimte daar hoor, niet op het podium of zo :P) Verder....moeten we nog een hoop plekken afwerken :) |
Bos, Zwembad etc. :cool:
|
tbos
|
Citaat:
Zeggen jullie iets anders daartegen dan? :confused: Bios is dan ook meer hand/mond werk. ;) Of je moet echt heeel veel lef hebben. en de film moet niet bijster interessant zijn. want ik denk niet dat je nog lang in de bios zit als je eenmaal bezig bent :D |
Citaat:
|
naja.. je weet maar nooit, kan ook in de winter (KOUD!!) en dan kan het nog wel eens vroeg donker zijn he...
|
het was om een uur of 8 's avonds, zo aan 't eind van de winter, wel donker dus:)
|
bios bos wc hokje (school)
en zelfs een keer in het vliegtuig (wc) in de auto steegjes en zo kan ik nog ff doorgaan |
In de videokamer van een sexshop en in een bakkerij op de snijtafel.(y);)
|
Citaat:
|
achter een kerk
ja, ik was dronken. |
onze eerste keer was in t bos (jaja, we zijn raar, maar mijn moeder was thuis en vlak bij mijn school is een bos en er was een evenement bij ons op school en daar waren we heen gegaan en toen waren we even gaan 'wandelen in het bos') en standaard natuurlijk het bed van mn moeder, want die is er vaak niet (gaat ze bij dr vriend slapen) en dan is een tweepersoonsbed toch wel wat lekkerder dan een eenpersoons...
en we hebben het handwerk gedaan langs de eem (dat is een rivier bij mij achter.. daar is zo'n fietspad over 'de dijk' (zo noemen we dat hier) en telkens kwamen er heel veel mensen langs dus heel onopvallend proberen te doen met zijn jas zo laag mogelijk en mijn benen over zijn benen en dan dicht tegen elkaar aan.. (was heel irritant dat ze telkens langskwamen met die hondjes ;)) en verder willen we het nog wel een keer in een park bij ons in de buurt doen enzo.. wil nog wel meer gekke plekken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemdste plek was op de badkamervloer :eek: Niet echt een daverend succes (is HARD!) :(
Verder naast het bed of in bad, nx bijzonders dus. Ik zou het nog wel 's op een vreemde plek willen doen, maar dan zonder de kans betrapt te worden. Vind ik nx... :p En ik wil het dus NOOIT in het bed van mijn ouders doen! (n) Lijkt me echt een walgelijk idee. Ik weet niet waarom... :confused: Maargoed; ik woon nog niet samen, maar m'n vriendin en ik hebben allebei een 2-persoonsbed op onze kamer, dus...(y) :p :D |
Citaat:
Jammer lais! Had ik toch gelijk! :D (y) |
Citaat:
Greetings mij |
Citaat:
|
vreemdste plek was vorig weekdn.
ik kwam met mn vriendje terug uit neufchateau, in belgie, vlak bij de grens met luxemburg. hier dus precies: en we hebben het op het wc´tje van de trein gedaan. was wel heel knus. |
hm de vreemdste plek....dat zijn er best wel veel......maja..nix is eigenlijk vreemd vind ik zelf...
|
Citaat:
|
Een keer midden op een vol strand overdag het handwerk gedaan...mijn vriend zat achter mij en kon zo met zijn hand (ik geloof ongezien) mijn badpak in. Beetje handdoek ervoor houden enzo...
Die avond nog wel all the way gegaan maar was toen weinig volk te bekennen op het strand, dus. En een keertje in een omkleedhokje van een Grand Dorado resort (het zwembad dus...) dat was ook wel lachuh. En verder willen we het nog een keertje op de hei of bos doen, enne....nog veel meer spannende en spontane plekken. En zeker een keertje het privé zwembad van mijn vader, als we het rijk eens alleen hebben. Trouwens, vind sexen in een eenpersoonsbed juist wel knus, heb ook niet echt behoefte aan sex in het bed van mijn moeder....*jek* |
Citaat:
|
Citaat:
Lukt aardig hoor. Alleen de verdomde rotstoelen met die rotleuningen was het probleem :p Gekste plek is dus bios...... maarjah, wat ken je gek noemen tegenwoordig |
bed van me ouders?
GADVERXDEGADVER me vader is scheten later, vies vies in het bed doen waarin me ouders het doen vies vies |
phoe....
onze raarste plek is....... en nu komt het: in bed... en in een tentje... jaja niet zo bijzonder mar waren de enigste twee keer :D op het strand lijkt me nog wel een keer leuk. (maar dan moet het niet druk zijn. lekker 's nachts ofzo) |
S'nachts in de keuken, op de hei :) , in de wc, huiskamer, computerkamer... Niet bijster interresant...
|
uhm......
- Biljart tafel!! :D - int buiten zwembad - keukentafel ag beetjuh usual places! :D |
Het lijkt me gewoon zo geil om het een keer op een biljarttafel te doen ofzo. Gewoon met die speelballen en keus nog op tafel. :D
Mark :cool: (die graag sporten combineert) |
Bloemenperkje bij haar oude basisschool :cool:
|
OP de moterkap op een parkeerplaats :cool:
In de auto Op een grasveldje Voetbalveld wc in een discotheek Bad Douche enz |
Goh, ik ben toch niet echt extreem hier. :(
Bed, bad, douche (poging), op de badkamervloer, op de bank. Daar echt neuken. Hand/mondwerk op een bruggetje in de middle of nowhere, 's nachts. |
Citaat:
(heah schat? ;)) |
in een speeltuin, s'nachts na het stappen fietsen we er langs... en ja waarom ook niet?
|
In t zwembad in het 3m bad, twas bijna leeg...
Op de wc van t fitnisscentrum op t aanrecht in bad :p :D :cool: |
* Bed van zijn ouders (zonder dekens enzo)
* Militaire basis * Bij mensen waar k ging babysitten, op het tapijt in de living :o (ze hadden ons bijna betrapt :o) * In de auto (ook betrapt :-/) * In het tuinkot (er was geen andere plek beschikbaar:D) * Op de motorkap * In het zwembad (wel een privezwembad, voor meer info check www.lakonia.be) * En zowat alle plekken van het huis... |
in de beerput
|
toevoeging: op de eettafel bij mn vriend (met de gedachte dat iedereen naar binnen kon kijken en zn ouders en broer thuis zouden kunnen komen)
|
- in een auto
- op de etenstafel - in een familliedouche op een camping dat soort standaard stuff |
een pingpongtafel dat buiten in een school naast een feestzaal stond... (snachts)
kvonnet wel fyn :) *zwymel* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |