![]() |
Tsjechisch?
Ik heb een vraagje, ik zou graag Tsjechisch willen leren maar heb nergens nog een cursus Tsjechisch kunnen vinden, iemand??
Liefst in omg. Eindhoven. Alvast bedankt (Sorry voor als het hier niet thuis hoort, maar heb verder geen idee waar ik het neer kan zetten) Groetjes, Flipm0 |
Hmm.. tjechisch is vrij moeilijk hoor, drie geslachten, zeven naamvallen :) Het zal niet makkelijk zijn.. Maar als je het wil moet je het natuurlijk doen! :)
Er zijn geloof ik niet veel resources voor Tjechisch op het internet, maar kijk voor de zekerheid maar even in de Public Bookmarks van unilang: www.unilang.org En op de universiteit van Amsterdam kan je het studeren... |
niet via het internet leren, is echt veel te moeilijk en niet praktisch
is zelfs met een deftige (Tsjechische) leraar moeilijk, net als alle Slavische talen... |
www.hogent.be
De hogeschool Gent in Belgie biedt die opleiding aan. Ik ga er als het goed is over twee jaar ook heen.... |
Citaat:
www.rug.ac.be |
klopt ja maar ik heb straks alleen het MBO, dus moet ik wel naar Belgie... en op de uni is geen officiele tolkopleiding.
|
Citaat:
|
Ik spreek Tsjechisch, ik ben ook Tsjechisch, t beste is gewoon de basis leren en gewoon naar het land gaan en daar leren, ik ken al die naamvallen ook niet maar ik spreek je automatisch goed omdat ik t aanvoel, ik heb de taal van mijn moeder geleerd en mijn veeeelen bezoeken aan mijn oma en vrienden in Praag
|
Citaat:
btw, uw avatarvlag heeft een licht probleempje, je kan beter de achtergrond fluogroen of zo maken en de transparantie daarop instellen, en niet op wit zoals nu |
Citaat:
Ik ben btw geen photo shop iemand, dus helaas blijft t vlaggetje zo gaar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |