![]() |
Westlife concert 1 mei vakken buiten AHOY
Okay mensjes...wie kan zich de drama van vorig jaar herrinneren??? juist ja...... echt balen was dat! Om 14:00 gingen de security pas vakken maken ofzo en iedereen moest van het terrein af voor 12-en geloof ik. het fijne weet ik ook niet meer maar twas geen pretje..
Maar goed...Hoe gaan we zorgen dat het dit jaar de vakken eerder gedaan worden (bijv. de avond van tevoren????) Scheelt die securtiy een hoop werk en gestress en gegil!! En tis anders vet oneerlijk!!!Ik weet niet met wie ik daar in conctact mee moet komen? Mojo? Security company? Ahoy? Weet iemand iets??Ideetje hoe we ze moeten overtuigen hoe het dit jaar beter moet?? Liefs Shelena |
euh
ik vond het vorig jaar ook een zeer pijnlijke gebeurtenis jah :s denk dat ik dit jaar toch maar weer naar NSYNC* ga |
Offtopic: waar gaaat dit over!? :confused:
oja dit word trouwens ook weer een dikke flame :) |
omfg:D
|
Ja sorry voor de mensen die westlife niet leuk vinden enz. maar tja ik wist geen andere manier om in contact te komen met mensen die een ideetje hebben dan op forums te gaan posten! :D
|
Ja. :cool:
|
Citaat:
|
ik snap er egt geen fuck van (y)
|
Westlife? Leven die nog :confused:
|
Citaat:
knuffel? :) |
Daarnaartoe gaan is een zonde.
Althans. Who the hell cares aan alles komt ook een einde. en ook aan een westlife concert. Alleen is het een paar uur weggegooid onbenullig kijken naar een of ander playbackend homo groepje. Misschien zijn ze niet homo. Dat interresseert me niet. Alleen belazeren ze mensen. Mensen die anderen belazeren dienen helaas een straf opgelegd te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar twas jouw zus tog dus missgien dat jij haar stijl herkent? |
Citaat:
|
Misschien moeten we ons allemaal wel aanpassen
misschien is er geen einde |
joepie! Ik ben op 1 mei jarig! haha :rolleyes:
ma goed, ik vind Westlife nogal eentonig worden! :eek: |
Citaat:
|
harrie84 is besneden
|
ik heb met die blonde gezoend :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat je zegt ben je zelf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krijg ik geen vrienden korting?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha
|
wahaha westlife en homo-zijnde? hmm aparte combi....Ze hebben bijna allemaal een vriendin (of vrouw, verloofde enz.) maar goed....Ieder zijn smaak alleen vind het nogal simpel om altijd over bands met guys erin te zeggen dat ze gay zijn.....Hun muziek is best goed hoor :) Advies: koop de cd :rolleyes: okay ik voel reacties hierop komen wahahaha
Liefs |
Hier ga ik echt een slot op gooien vanwege het offtopic gezever van 86dagreed en ufke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |