![]() |
drankspelletjes
binnenkort gaan we met een stel vrienden weer es chemiekwissen (dat klinkt nerderig, maar het komt neer op zuipen en daarna nog eenbeetje zuipen. tussen het vandaal wezen door :o :D)
en daarvoor heb ik een hele resem nieuwe DRANKSPELLETJES nodig. -kaartpyramide -negerzappen -kaartje blaas -centengooi die hebben we ook al wel weer gehad. tijd voor iets origneels: Iemand suggesties? |
Sorrie voor dit lose antwoord, maar ik vind dat je echt moet weten dat zoveel alcohol in een keer echt niet goed voor je is, nu zul je wel denken rot op
maar alcohol molt echt meer dan je lief is, Tip - ga lekker blowe:) |
Ondanks dat k t met mijn voorganger replyist volledig eens ben heb ik toch n suggestie.
Xag bij de expo n schaakspel met vdie kleine glaasjes liggen. Elk geslages 'stuk' is n ad fundum.... Nog nie geprobeerd, morgen es kijken. :D |
Citaat:
Ooit van mexicaantje gehoord? |
ALs je bijv een film gaat kijken ofzow. Spreek dan het volgende af:
elke keer dat er iemand dood gaat 1 glas bier elke keer dat iemand Fuck roept 1 shot tequilla ofzow Het is niet echt een spel maar je bent er wel snel bezopen door :) (de regels kun je natuurlijk zelf verzinnen/aanpassen ) |
Citaat:
amerikanen woei :D |
|
of marrokanen..er met de joint vandoor gaan :p
|
Citaat:
maxen, beetje gekloot met dobbelstenen, soms wel leuk. bierspel ? :confused: zelf ook nooit gedaan |
damn lachohol vodka 95 porcent komt hrad aan
|
Citaat:
is met dobbelstenen, ken alleen de versie zonder drank ervan. (waarom ken ik veel spelletjes terwijl ik er een hekel aan heb :confused: ) maar goed, dobbelstenen dus :) |
gewoon dobbellen
|
gewoon zuipen
|
Citaat:
|
Koop het BIERSPEL. Aan het eind van de avond ben je zeker bezopen, je hebt ook veel lol :) en je hebt een hele avond wat te doen...maarja der gaat niks boven een dikke blow :cool:
|
Flink maxxen, en dan blowen, ben een keer zo bezopen geweest van maxxen dat ik de blow niet meer vast kon houden, dus toen hield iemand anders hem voor me vast zodat ik eraan kon hijsen.
|
Citaat:
|
een vloeitje (bij voorkeur een lange) over een glas plakken en een muntje op leggen
met een sigaret brand je om de beurt een stukje van het vloeitje weg. degene die het muntje laat vallen, ----> zuipen! (van alles door elkaar gegooide mixen zijn daar wel erg leuk voor) have fun! |
ging ik met een vriend afspreken dat we tijdens de nieuwste james bond steds een grote slok namen als er geschoten werd of er een explosie was, nou ja dan krijg je op een gegeven moment dat er zon mijnenveld opblaast enzo ja en toen was de fles zo leeg :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |