![]() |
Wie bewonder je het meest?
Wie (iemand uit je omgeving/iemand 'beroemds') bewonder jij het meest en waarom?
|
Koen, omdat die zo'n goede forumbaas is.
|
Mijn oma, die is echt kick.
|
Mezelf. Ik ben echt de beste!
En m'n oma, dies net iets beter dan ik :) |
Ik ook mijn oma die jammer genoeg inmiddels overleden is. Eveneens bewonder ik Pim Fortuyn die ook jammer genoeg inmiddels overleden is!
|
me moeder..... :)
|
Alle mensen die zich inzetten voor hun medemens of een ander goed doel. Daar heb ik veel bewondering voor, ongeacht of het nu bekende mensen zijn of niet.
|
mezlef
|
Mijn moeder
|
Pim Fortuyn, hij was bijzonder. Hij zei gewoon wat ie zei en ging gewoon door ondanks de vele kritiek! (y)
|
Ik bewonder helemaal niemand. :cool:
|
Tori Amos. Omdat ze gewoon super is (y)
|
Meerdere mensen.
|
Jon ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen die iets kan wat ik niet kan
naja bewonderen gaat wel wat ver.. maar gewoon, respect ofzo.. |
Maar ik bewonder ook graag een mooie vrouw!
|
Jamai natuurlijk.
|
Mijn moeder en mijn zus
|
Muh oma die overleden is nu,
en muh mama omdat ze zovel geduld heeft met mij soms ;) |
Citaat:
|
Ik heb zat mensen die ik wel eens bewonder, maar dr is er nou niet echt een die druit springt.
|
Citaat:
|
Talon,omdat hij doet wat hij wil en waneer hij maar wilt :o
tis gewoon een coole gozer :cool: slijm :D |
Mn pa
|
Jan des Bouvries
en daarbuiten; Roos!! |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- J-tjuh schreef op 26-04-2003 @ 22:55: Pim Fortuyn, hij was bijzonder. Hij zei gewoon wat ie zei en ging gewoon door ondanks de vele kritiek! -------------------------------------------------------------------------------- Tuurlijk zei Pim wat hij zei, dat doet iedereen! Duh, maar iemand om te aanbidden vind ik hem niet, hij veranderde per dag van mening en als hij aan het debatteren was, ging hij mensen persoonlijk lopen aanvallen, dat mag volgens ons boek Nederlands helemaal niet!!! Ik denk dat ik het maar bij de koningin hou, want die is KOEL :cool: |
Mn broer. Dies gewoon :cool:. Hij brengt voor iedereen, voor ieder standpunt oprecht begrip op en zal mensen echt nooit bewust kwetsen ofzo. Ik vind het gewoon :cool: dattie mn broer is:)
|
(ex) minister van informatie in Irak al sahaf.
"We are in full control" :D (y) |
Citaat:
|
mijn vrienden en mijn familie, omdat ze altijd voor me klaarstaan als ik ze nodig heb..
|
m'n beste vriendin
|
mijn baas, no shit :)
|
Heel lame, maja als diehard-fan :D : Kurt Cobain
Jotie 't Hooft: beste dichter ever en ga em ni vergelijken met Poe want dat valt niet te vergelijken! mijn vrienden: dat ze met zo'n schizo persoontje omkunnen! mijn moeder: ze heeft zichzelf en mij uit de shit gehaald en is nu een geweldig zelfstandig persoon! |
niemand
|
Ik bewonder niemand. Ik ben niet zo'n liefhebber van persoonsverheerlijking.
|
m'n broer
|
m'n moeder. die heerscht.
|
Mensen die veel bereikt hebben door keihard te werken en heel veel doorzettingsvermogen hebben. Mensen die niet bij de pakken neer gaan zitten als het niet lukt.
En jij knutsel? |
Citaat:
|
mensen die zichzelf blijven en me ouders dat zo al 17 jaar lang met me uithouden
|
Citaat:
bewonder mij dan ook maar :p |
Citaat:
en de koningin? bewonder jij zo'n domme doos met een maf hoedje? zegt wel weer genoeg over jou :D |
Citaat:
Mensen mogen van mij best Pim bewonderen, het is niet mijn keuze. Maar laten we hier a.j.b. niet inhoudelijk ingaan op wel/niet Pim bewonderen, ik weet uit ervaring dat de sentimenten daarbij hoog kunnen oplopen. |
Citaat:
En de rest van de smurfen, omdat jullie nooit moe worden van mijn gezeur.. Mijn ouders en mijn zus. Ik bewonder wel meer mensen geloof ik :) |
Citaat:
oooooh maar jij zeurt nooit! Ik bewonder ook de smurfies. Ieder om z'n eigen specifieke redenen. :) |
Citaat:
dat zal mee vallen je vindt pim goed, of slecht. En de mensen die hem slecht vinden hebben vaak van die hoge idealen. De normale mens mag pim gewoon wel. |
Citaat:
|
ik bewonder mezelf en me grote broer http://www.smilies.nl/party/dance.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |