![]() |
ZWAN in Paradiso
Nu eindelijk in Nederland te beworden. Ik ben er speciaal voor naar Hamburg afgereist en ook naar Werchter binnekort.
Hoofdprogramma 21:00 Voorprogramma 20:00 Zaal open 19:00 Entree 24,50 Dag Dinsdag 3 Juni |
Citaat:
hmm, mja, ik denk niet dat ik 24,50 over heb voor een band die nog maar 1 cd uit heeft, en waar het concert dus nooit lang kan zijn, wat ik voor zo'n prijs wel verwacht. Leuk voor op een festivalletje. |
In Hamburg duurde het bijna 2 uur. Ze hebben ook veel materiaal dat niet op de cd staat.
|
HALLELUJAH PRAISE THE MOTHERFUCKING BOLLY
eindelijk holland... en hamburg rockte superhard.. |
zal het een djali zwan show zijn,.....
lets hope so... of nog een show in NL DJALI en heel misschien een stiekem guestappareance op pinkpop in 98 flikte billy ook zoiets 3 weken voor pp nog bellen van mag ik er spelen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na ik zal de cd nog eens tjekken want die is natuurlijk op mp3cd #3246 beland ofzo en nooit meer teruggezien.. maar ik denk nie dat ik ga..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb je wel al dik lang niet gezien he? ik begrijp dat je je heel leeg voelt van binnen :) |
Huh werchter?!
|
Citaat:
99 procent zeker |
Citaat:
hahaha yeahhhh wat gaaf!!! dat wist ik helemaal niet!!! Hoe weet men dat dan zo zeker?! |
Citaat:
|
Citaat:
Huh?! maar dat staat toch helemaal niet op de site |
Citaat:
|
Citaat:
|
WERCHTER????? DAN GA IK ZEKER :eek: :o
|
Think not.
|