![]() |
sushi
Wie houdt hier van sushi, en welke vindt je t lekkerst??
Kheb vandaag voor t eerst sushi gemaakt en ze zijn echt vet en lekker geworden!! Heeft zeker 4 uur gekost, maar was wel een beloning en stukken goedkoper dan sushi time Zelf vind ik tonijn handroll t lekkerst :) |
Heb 't nog nooit gegeten, maar lijkt me niet lekker.
*nutteloos |
Het is lekker maar alleen als je het in een restaurant eet (of misschien zelf maakt).
Als je het koopt in de supermarkt is het niet te eten... Geen idee hoe het allemaal heet, maar zalm/rijst/zeewier is het lekkerste (naja zijn allemaal lekker) En natuurlijk de Unagi ;) |
Ik heb het nog nooit gegeten en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren ... de gedachte dat ik rauwe vis ben aan het eten zit me niet lekker. Maar ieder zijn smaak, het kan best lekker zijn :)
|
Lekker, ook al heb ik geen idee welke ik allemaal op heb, ik vind ze allemaal lekker, zeker met zalm
|
Citaat:
|
Me pa maakt het vaak. Niet met rauwe vis, lijkt ons geen goed idee :)
En die zelfmaak pakketen zijn helemaal bs... Maar het is zoooooooo lekker.. En dan ook Tempura erbij.. *kwijl* |
De californian roll is het lekkerst
Die is gevuld met krab, avocado, wasabi, mayonaise |
ik haat sushi.. :D
|
sushi met rauwe tonijn en dan heel veel wasabi :D sushi;s eten in een jappanse restaurant is echt geweldig (en ook geweldog duur :-/)
|
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het lijkt me niet lekker.
|
Citaat:
(ben btw vegetarier :D ) |
Heb het wel een paar keer gegeten,
vind het lekker, en heb geen idee welke het lekkerst was.. Weet de naam ervan iig niet. |
Ik heb het een keer op school gemaakt maar niet gegeten, alleen de geur al :S
|
Een vriendin van me kan dat heel lekker maken, maar dan niet met rauwe vis ofzo. Ze maakt het dan met vegetarisch vlees, garnalen of ei.
|
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Met krab erin!
|
Citaat:
|
de vulling is meestal wel lekker. Maar de smaak van de zeewiervellen overheersen te erg. en dat is bleh!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |