![]() |
Late Nite Rap.
deze creatievelingen zijn rond dit uur zelfs nog briljant :
friso, willem, roel en ik besloten te gaan rappen en dit is wat eruit kwam : Willem is een geweldige bassist want hij is een echte racist maar bij de meisjes zorgt hij wel, dat ie nooit het gaatje mist. hij heeft zojuist z'n moeder de loeder volgepist Rosa wil friso eens pijpen in een literair cafe friso wil dat niet maar ze wil hem op de wc er werd hem alleen niet verteld, dat ze een man is, en dus gay Willem : ik heb eigenlijk wel geile zin, dus ik ga maar met die geile rosa, die graag aan m'n 10cm grote genotsknotje wil likken, mee ik ga graag door het leven als een echte millitair probeerde het als hoertje, maar daarmee kwam ik niet ver En daarnaast wil ik graag een ronde bruine voorbinddildo in mn ster mn ster is inmiddels een rondje want dat was mooier en die zag je van ver niet iedereen mag weten hoeveel vrouwtjes ik al heb ondergescheten! en dat ik daarna alles, van ze heb afgevreten. Als willem denkt: he die chick bevalt me niet , zegt ie gewoon 'Later"! want als ie niet in een literair café kan pompen heeft hij alsnog een kater! van hoog niveau.. toch? |
jullie moeten niet alles serieus nemen wat er over mij wordt gesuggereerd!
|
|
hahaha!
|
harrie84 is volgens mij echt een coole gast
volgens mij gaat hij nu z'n koffer inpakken, want hij moet over een half uur naar kreta! |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/5687.jpg
ik moest deze foto flink aanpassen voor de pleurez site: http://ufke.time2host.de/willem2.jpg |
laterlater, ik ga misschien wel gewoon met m'n zweetballen in het vliegtuig zitten... het zal er toch niet druk zijn op schiphol, wie gaat er nu helemaal 's nachts vliegen????
|
jij. en ga nou maar, dalijk mis je je vliegtuig ofzo X
|
Citaat:
doeg |
Citaat:
|
Och jongens waarom ben ik niet gewoon naar het feest gegaan verderop.
ik ben zo lam als een parkietkonijn en ik weet niet eens of die bestaan jezus christus zeg |
Citaat:
|
en er is n nieuw forumkoppel : friso en angela!
:( |
Citaat:
|
Citaat:
sorry meis :p |
Citaat:
wat een goede vangst van mij zeg :) |
Het is een vreemde avond
En een leuke avond ik ben van mijn melacholie af |
Hoe kansloos was t msn venster wat ik vond bij terugkomst uit de echte wereld hahaha wat een entertainment. En wat is Rosa toch stiekem nasty nasty ;) Had ik niet verwacht meisje :( ;)
|
Citaat:
|
en dan ben ik nou dus alweer anderhalf uur wakker he
|
Ha hij ist nog open :) ik ben nou pas wakker :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: