Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zeggen als ik te ver ga. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=45916)

ABrules 07-04-2002 22:11

Zeggen als ik te ver ga.

Ik wil met mijn vriendin (we hebben nog maar 2 dagen)afspreken dat ze moet zeggen als ik ergens mee te ver ga. Met bijvoorbeeld voelen ofzo. of weet ik veel wat.

nou ja jullie begrijpen mij wel.

het is gewoon zij is heel verlegen enzo en ik wil haar geen onveilig gevoel geven

Maar denken jullie dat ik dit met haar moet afspreken of zeggen jullie van gewoon doen ofzo.

Ik geef echt veel om haar en wil haar niet bang maken ofzo.

de abt van sion 07-04-2002 22:12

Citaat:

ABrules schreef:
Met bijvoorbeeld voelen ofzo.

:D :D :D

moenbase 07-04-2002 22:17

'k zou et gewoon langzaam opbouwen. jullie hebben pas 2 dagen, erg pril nog allemaal dus. Zij is verlegen dus daar moet je rekening mee houden. Ga gewoon leuke dingen met er doen, dan komt 'de rest' vanzelf wel.

de abt van sion 07-04-2002 22:20

"Voelen"...:D :D :D ... Het woord alleen al...

moenbase 07-04-2002 22:27

hahaha, ja ja :)

ABrules 07-04-2002 22:30

Ja voelen ja hadden jullie dan een beter woord??

ik vond neuken ketsen of andere woorden toch een beetje ver gaan.

hahaha jullie hebben wel gelijk hoor :D

"voelen" ik vond het wel met tact gebracht eigenlijk op het eerste gezicht, maar dit was niet mijn echte probleem mensen.

Evergreen 07-04-2002 22:32

Ik vind dat je dat wel heel snel afspreekt, want na 2 dagen is er bij mij nog geen poging van verder gaan. Maar goed, op zich is het wel goed dat je het afspreekt. Dat spreekt voor je!
Je kan dus gewoon best iets proberen, als je gewoon goed vraagt of ze het echt wil en als je ook luistert als ze iets niet wil. Daarvoor is die afspraak.

moenbase 07-04-2002 22:33

Citaat:

ABrules schreef:
Ja voelen ja hadden jullie dan een beter woord??

ik vond neuken ketsen of andere woorden toch een beetje ver gaan.

hahaha jullie hebben wel gelijk hoor :D

"voelen" ik vond het wel met tact gebracht eigenlijk op het eerste gezicht, maar dit was niet mijn echte probleem mensen.

nee hoor "voelen" is ok :D niets mis met "voelen":D

maarre, zie me 1e reply voor een vrij serieus antwoord...
tis misschien nie helemaal goed, maar ook zeker niet fout. tis hoe ik het zou doen...maja wie ben ik om te zeggen dat jij het zo moet doen...

~Dark Voice~ 08-04-2002 00:16

Ik vind dat je NU al te ver gaat, alleen al om het feit dat je na 2 dagen al verder wil.. :rolleyes:
Kvind het wel heel snel.
geef dat meisje eens de tijd om het gevoel te krijgen dat je voor HAAR kiest en niet voor de SEKS...

Nahja moet je ook zelf weten, maar als ik jou was zou ik het niet doen en gewoon wachten :)

ABrules 08-04-2002 15:22

Het is zo dat ik alle tijd heb hoor.

ik ben niet een of ander geile puber die er meteen op wil,

maar ik heb in gedachten om iets te zeggen van:

I. wil je me aub zeggen als ik ooit ergens mee te ver ga??

dacht dat dit wel redlijk zou zijn ofzo

LaDushi 08-04-2002 15:25

jah kun je doen.Je zou het natuurlijk ook een beetje aan haar kunnen overlaten maar jah misschien wacht je dan wel tot sintjuttemus .Maaruh het er is over hebben klinkt niet verkeerd
Kisz

silla02 08-04-2002 20:21

ik zou er in ieder geval nog een paar weekies mee w88 en als het dan gebeurt of je maakt een begin om iets bij haar te gaan doen( jah kweet nie precies hoe ik het uit moe legge haha) dat je er dan bij zegt: ja als je niet wil dat ik iets doe kan je dat gewoon zeggen hoor of iets in die richting nou ik weet het verder ook nie....

xxxx
sil

snoopy 08-04-2002 20:57

kijk even hoe zij reageert als jullie aan het zoenen zijn. Gaat zij ook een beetje verder, dan zou je kunnen vragen of je wat verder mag gaan, en dat zij het dan kan zeggen als je te ver gaat. Maakt zij helemaal geen aanstalten, dan zou ik het lekker even bij zoenen laten, en het voelen en de rest voor wat later bewaren.

groezel538 10-04-2002 15:55

Je moet zeggen; " Als je iets niet wilt geef je me gewoon een dreun ok?!" Dat zei mijn vriend namelijk een poosje terug en dat vond ik wel erg lief :D

iebke* 10-04-2002 16:01

als je haar een veilig gevoel wil geven wacht dan eerst een paar weken en behandel haar lief enzo... da je haar echt het gevoel geeft da ze niks verplicht is enzo !! Na een paar weken kan je voorzichtig proberen te "voelen" of hoe ge het ook wilt noemen, en na een maand ofzo of weet ik veel wanneer kan je vragen of ze verder wilt enzo ... snappie ? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.