![]() |
Op welke leeftijd begon jij met muziek?
Toen ik tussen de 12 en de 13 was begon ik allemaal cd's te kopen en te branden omdat ik toen opeens heel erg veel gevoel voor muziek kreeg. Wie kreeg dit ook zomaar? En op welke leeftijd?
|
Groep 5 ofzo, maar met 12 jaar ofzo pas echt cd's kopen.
|
ja, zo ongeveer hetzelfde denk ik...
weet ik eigenlijk niet echt meer, kwam ineens... :) |
Luister m'n hele leven al muziek.
Sinds m'n 12e levensjaar ongeveer, luister ik naar hiphop. |
Ik geloof dat ik een jaar of 8 of 9 was toen ik begon met Pink Floyd (y)
|
ik heb eigenlijk altijd naar muziek geluisterd, toen ik al klein was luisterde ik naar bandjes met kinderliedjes enzow.. later, toen ik een jaar of 10 geloof ik was, ging ik meer van pop en R&B houden enzow, en kreeg toen eigenlijk ''eerste" ''echte'' muziek zegmaar, nu ben ik 15 en is mijn cdcollectie uitgebreid tot ruim 150 cd's :D
|
Op mijn 5e hoorde ik voor het eerst Iron Maiden, Metallica en Guns ´n´Roses bij een nicht van me. Ik was meteen verslingerd aan Aces High van IM.
Kocht pas op mijn 11e mijn 1e cd(live after deathn van IM). 4 jaar geleden ben ik echt begon met een sloot kopen. |
Toen ik 12 was begon mijn haar rechtop te gaan staan van drum 'n bass...Toen ik wat ouder werd begon ik naar experimentele muziek te luisteren....Tenslotte naar alle soorten metal
Ik blijf alles een beetje door elkaar beluisteren (y) |
op m'n 10e kocht ik mijn eerste Nirvana & Marilyn Manson CD.
|
hmm na rond mn 11/12 was er natuurlijk de 2 unlimited tijd en al die geweldige foute muziek
daarna ist niet meer weggeweest maar ik begon denk ik rond mn 14/15 een eigen smaak te ontwikkelen.. |
rond mn 14de , haalde toen in 1x alle cd's van metallica in huis :cool:
|
Wauw.. toen ik 12 was waren er helemaal nog geen (commerciele, betaalbare) cd writers op de markt..
|
Citaat:
|
ik pas redelijk laat, op m'n 15e ontdekte ik drum&bass en heb een hele tijd niets dan drum&bass geluisterd
speel al wel een instrument sinds m'n 6e ofzo, maar eigenlijk had ik altijd een schijthekel aan gitaarles (al ben ik nu wel blij dat ik 't heb gedaan natuurlijk) maarja, toen ik 10 was kreeg ik een gulden zakgeld per maand ofzo, daar koop je ook geen cd-collectie van. |
Toen ik voor het eerst hier op het forum kwam.
|
Citaat:
|
rond mijn 11e begon ik naar the prodigy te luisteren want dat luisterde mijn 'grote' neef dus ja...
rond die tijd ook marilyn manson |
Rond mijn veertiende begon ik een eigen smaak te ontwikkelen. Daarvoor top40 en R&B enzo.
|
Citaat:
|
Eerst was het top 40 enzo
En op m'n 13e ontwikkelde ik mijn eigen smaak, weg van de top 40 / (over)bekende muziek. |
mijn moeder deed altijd veel met muziek, dus ik hoorde altijd heel veel. Een jaar of 9 was ik toen ik begon met vioolles, en 3 jaar later stopte ik weer. :P Ik koop ook al lang CD's (wat begon met de Spice-Girl, foolish) Anyway, vanaf een jaar of 12 begon met het bezoeken van concerten (van Total Touch tot allemaal festivals met bandjes zoals The Spirit That Guides Us, This beautifull Mess, Luna Halo). Op mijn 15de of zo begon ik met gitaarles, en heb ik weer een viool aangeschaft. Op mijn 16de begon ik ook nog met piano en ontdekte ik KAZAA ;)
|
rond m'n 14e ofzo
|
13/14 (offspring)
|
Ik werd met een Burzum shirt aan geboren.
|
Burzum zuigt. ;)
Ik heb zo lang ik weet al gezongen. |
Citaat:
|
You wish, maar laten we niet offtopic gaan.
|
vanaf mn 8e ofzo. toen luisterde ik naar skunk anansie :cool: vanaf dat moment heeft mn muzieksmaak zich ontwikkeld tot wat het nu is. van top 40 muziek oid heb ik nooit gehouden.
|
Ben altijd wel met muziek bezig geweest. Mijn ouders luisterden veel verschillende dingen, heb dus een vrij brede smaak gekregen.
Maar ben er sinds een jaar of 4 echt intensiever mee bezig. R&b, soul, funk, jazz, pop/rock.. dat is wel mijn ding. En een beetje zingen, voor de lol, doe er verder niet iets mee ofzo. M'n cd-collectie is nou niet zoooo groot... jaja eeuwig geldgebrek, dan krijg je dat... (n) |
sinds dat ik op de middelbare school kwam, toen kocht ik een hardrockagenda en wou wel eens weten wat voor muziek die artiesten die daarin stonden maakten
|
Toen ik 6 was had ik m'n eerste cassetterecordertje :o ik was toen helemaal weg van ierse shit en veel beatles :)
|
Ik hoop ooit eens met muziek te beginnen...
|
ik denk toen ik 8 was
kreeg toen mn allereerste cd, TLC- crazysexycool :) maar was toen ook al bezig met cd's van mn ouders overkopieren naar bandjes voor mezelf |
Toen ik 5 was
|
Citaat:
Dusz, als je ooit in Bosnië komt kun je maar beter bij de sloten wegblijven, die zijn allemaal van mij :cool: (net als de vele slootmijnen erin) |
Ik kocht me eerste cd zelf toen ik 11 of 12 was, sindsdien is het snel gegaan.
|
Citaat:
|
mn ouders hebben me muzikaal opgevoed..
en vanaf mn 8e ofzo kocht ik zelf cd's. |
ik kon als baby al behoorlijk goed zingen als ik een tiet wilde of aandacht
|
Op m'n vierde hield ik (via mijnen pa) van Venom, Bathory en The Cure... op m'n achtste kwam ik in aanraking met Mayhem, op m'n tiende ging ik zelf cd's kopen, 5 jaar later ging ik het zelf maken :)
Nou is het vooral Black/Death/Grindcore en dat soort troep |
Citaat:
|
ik ben toen ik 6 was op pianoles gegaan
toen ik 11 was ben ik basgitaar en gitaar gaan spelen, en toen ik 11 was ging ik in mijn bandje als zangeres, waar ik nu nog steeds inzit (egofly) |
Vanaf kleins af aan al piano gespeeld enzo... en foute (top40) muziek geluistert op latere leeftijd (9t/m 12) (spicegirls :D ) en daarna eigen smaak ontwikkeld enzo.. en nu ben ik 17 en luister (en draai) ik vooral CLUB (roger Sanchez, Seb Fontaine) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rond m'n 11e
Ik begon met Prodigy, Moby en Dune. :D (vind ik nog steeds leuke muziek :D ) |
Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in muziek. M'n ouders draaiden altijd van die jaren 70 verzamelbandjes in de auto en dat vond ik erg leuk. Ik weet bijv. nog dat ik in groep 7 op werkweek was en ik een bandje had met Queen,Thin Lizzy, Deep Purple etc. en de anderen vonden dat heel raar want ze vonden de BSB veel koewler... M'n eerste eigen CD kocht ik toen ik een jaar of 10/11 was. Ik heb alleen geen idee meer welke dat was. rond die leeftijd ging ik ook CD's huren bij de bieb. Zo heb ik oa. Blur,Beck,Bis,Lusicious jackson,Oasis,Eve6,Ben Lee,Foo Fighters en de Beastie Boys ontdekt. Ik ben er helaas al heel lang niet meer geweest. Vanwege het download gebeuren. Erg jammer, want door gewoon een CD uit een bak te trekken ontdekte ik veel meer dan nu ik zelf dingen moet verzinnen om te downloaden.
|
rond 1990 ben ik me gaan "verdiepen" in top40...dus top40 opnemen enzo ;) toen was ik dus 7 ofzo. en vanaf '93 heel veel naar dance gaan luisteren t/m nu eigelijk. dat kwam vooral door mn oudere neef die toen zelf net met t draaien van club begon in discotheken.
sinds vorig jaar ben ik ook zelf gaan draaien :) |
ik was 8 toen ik guns 'n' roses voor het eerst hoorde...helemaal verslaafd...zo rond mijn 13e/14e begon ik stevige metal te luisteren...top 40 heb ik altijd al een pleurishekel aan gehad...doe mij maar mayhem ofzo :D
|
Citaat:
aah dat is waar ik jou van kende!! (fototopic,, wie is dat nou?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |