![]() |
Kan je ook telkens 1 nummer(audio) op een cd branden en heb je weer een mooi nummer
die de weer bij zodat je m ook in de cd speler kan af spelen
wat ik heb nu 10 nummer maar er is nog 30 minuten vrij dus dat vind ik zonde dus is het mogelijk op die 10 nummers te branden en als er weer een mooi nummer is dat ik die er achter aan brand zodat ik dus eerst 10 nummer er op (die 10 nummers moet ook eers wel kunnen luisteren) en dan 11 nummer zodat de cd vol is ik gebruik nero of clone CD |
nee , kan niet
moet in 1 keer gebeuren. of je moet je cd nog niet sluiten, maar dan kan je em niet afspelen, dusss... je kan wel rewritable-cds nemen en dan daar gewoon die 10 en een paar nummers overheenbranden... |
Citaat:
|
ja, maar hij vroeg of je em in de cd-speler kon laten afspelen...niet in de PC ;)
|
ow, en niet alle cd-spelers kunnen cd-rw aan.. helaas
|
mja of je brandt dan gewoon een nieuwe cd.
of je wacht tot je genoeg nummers hebt voor 1 cd. waarom zo moeilijk doen met verder branden enzo voor 3 nummers :/ |
idd, bij de lidl hebbie al cd's voor 50cent t stuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De collectie bestaat uit 170 CD's (ja, volle 700MB CD's), waarvan het grootste deel Taiyo Yudens en Mitsui's. 2 CD's echter niet; die kwamen van Ritek af. En nou geef ik jou te raden met welke 2 CD's ik de grootste moeite had om terug te lezen (sterker nog; het heeft me zelfs data gekost). De leeftijd van die 2 CD's was ongeveer een jaar of 3, misschien 4. Ik moet je er dan wel bij vertellen dat ik paranoide om ga met mijn CD's; ik leen ze dan ook *nooit* uit. Maar als jij dus dat risico wilt nemen met je waardevolle data, be my guest. Maar ik heb in de praktijk gezien dat goedkopere CD's niet werken, en ik heb 't in verschillende testrapporten gelezen (www.cdmediaworld.com). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |