![]() |
wat voor eten/drinken neem/nam je mee naar de middelbareschool
ik nam altijd krentenbollen en een wicky sinasappelsappakje mee :D
|
Blikje cola sinas en gewoon brood
|
Eten & Drinken forum?
|
Wat ik meestal mee nam: 2 of 3 pakjes (sinasappel)sap en 4 boterhammen met kersenjam (laatste twee jaar: rijstewafels).
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat ging over de middelbare. |
Citaat:
|
Citaat:
Anyways; in de brugklas drie pakjes drinken (voor elke pauze 1), een mars/twix/andere snoepreep. En 4 boterhammen. Later werden dat twee eigen gebakken boterhammen en 1 pakje drinken.. En in de 5e nam ik niets meer mee, want langer dan 4 uur les had ik toch niet :) En nu gewoon brood en water. En koop ik school nog wat (voor veeeeeel te veel geld).. |
boterhammen en water, maar boterhammen smijt ik weg en i.p.v eet ik een appel. :o
|
Hmm, nu zo'n AA flesje met water/multivitamine spul
en soms geen eten en soms een cracker mocht ik heel erg honger krijgen dan haal ik een kaiserbroodje bij de supermarkt... |
Niets, want ik woonde op twee minuten loopafstand van mijn basisschool. Dus ik en mijn vriendinnetje Marge, op 't forum ook wel bekend als Adrenaline, gingen altijd bij mij eten. Veel stoerder dan eten mee naar school nemen. (y)
|
Nou, ik nam meestal een viertal botterhammen mee en een pakje wicky appelsap oid. Meer dan dat nam ik eigenlijk nooit mee, want soms kocht ik ook nog wel eens een broodje bij ed catering. :)
|
garannenkoekjes van de aldi
wickey aardbei 3 boterhammmen met meestel boterhamworst |
Citaat:
|
Wat eten de meesten gezond zeg...
|
3 boterhammen, water, en soms een koekje
|
Een flesje cola of cassis.
|
wit brood met kaas en een blikje frisdrank
|
een eierkoek
pakje sultana 3 boterhammen minimaal 3 pakjes drinken maar tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar de eierkoek en de pakjes drinken.. ik hoef gem. maar 2 a 3 uur per dag naar school |
in de eerste, tweede en derde klas altijd brood in een trommeltje, pakje sultana en grote beker met melk (n)
Toen ben ik uitgelachen door twee meisjes uit de tweede :rolleyes: vanaf de vierde blikje cola en brood heel stoer in een zakje (y) |
water + fruitkick
|
Hmm, bananendrink en een paar boterhammetjes. Verder kocht ik altijd wel een broodje frikandel in de kantine. ;)
Groetjes, Ripper |
Gewoon brood, drinken koop ik op school
|
boterhammen en een flesje water
|
Citaat:
|
Paranoide!!
Ehm nee, flauw, ik nam mee, twee blikjes cola, twee bolletjes en in de tijd dat ik erg was afgevallen, twee liga-dingetjes ipv de bolletjes |
3 bruine boterhammen met pasta (in een tommeltje) en 2 blikjes River Sinas
|
ikke fruit of nix. smiddags gin ik toch thuis eten
|
Citaat:
Vroeger nam ik niets mee naar de middelbare school, want in het lunchtrommeltje waar Evito mij dagelijks in propte was geen ruimte meer voor iets anders. Nu neem ik wel eens brood mee. ;) |
Citaat:
|
3 boterhammetjes, pakje drinken en n appeltje :D
|
8 boterhammen, 2 pakjes wicky en een blikje.
verder haal ik altijd nog wel 1 of 2 zakjes snoep. |
5 boterhammen en ik at 3x in de week brusselse wafels van de catering :o
|
Citaat:
|
Bruin brood en een flesje water (y)
|
jah acht, ze zeggen wel is dat ik veel eet
|
4 boterhammen http://www.smilies.nl/party/barf.gif en ½ liter sinasappelsap :p
|
Citaat:
|
3 broodjes in een zakje
spaflesje met water of limo erin, op school bijvulle met water als ie leeg is soms iets van crackers of een bisc&mars ofzo |
Citaat:
|
hmz. weet ik veel.
|
Bijna t zelfde topic @ Eten & Drinken ;)
|
Citaat:
Haalde meestal iets uit de supermarkt, de Turk, of de snackbar. Hing van m'n bui en het aantal geld dat ik had, anders at ik thuis wel.. |
wat brood en wat cola/andere frisdrank
|
niets
|
half flesje sinaasappelsap, 1 pakje toastjes (zitten dr 6 in dacht ik), als ik een lange dag heb neem ik nog een kitkat of een cakeje mee, en voorin de lunchpauze een wit bolletje met boterhamworst.
|
2 pakjes drinken + 3 of 4 sneetjes brood.
|
2 Blikjes redbull, 2 boterhammen en 2 zakjes smoeltjes! :p
|
flesje water, twee boterhammen, en een kiwi :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |