![]() |
Je moet, maar je doet niet
Wat moet je van jezelf doen, of wat heb je je ernstig voorgenomen te doen, maar komt er maar niet van?
Ik moet van mezelf al 2 weken bezig zijn met een verslag :o |
ik moet al heeel lang mijn kamer opruimen maar heb er telkens maar geen zin in! (n)
|
Iets aan school doen... *gaap*
|
Achter de computer vandaan komen... :S
|
ik moet alles maar doe het niet :o
|
Huiswerk maken (doe ik wel, maar niet zo fanatiek als ik zou willen/moeten van mezelf)...uitslapen (kan ik niet)...tv kijken (geen zin zin)...naar de dokter (moet ik al ruim 7 maanden... :o)...en nog een heleboel.
|
Citaat:
|
verslagen maken, boeken lezen, naar de kapper, kamer opruimen, nog wat creatieve opdrachten maken, afvallen
etc :| |
Meer bewegen? *grijns* Mijn site afmaken, tekenen, schrijven, leren voor de examens (ach kom nou, dat duurt nog 2 weken ofzo. Kan volgende week ook wel).
|
Soliciteren... neeeee ik wil niet volwassen worden!!!!!!!! *huil*
|
Heeel veel werkstukken evrslagen ed maken, het meot voor 3 juni ingeleverd zijn anders ga ik niet over :@
|
Opruimen, dingen voor school
|
huiswerk makuh in ieder geval 1 x in de week....misschien dat mun cijfers dan wat betur worden kben egt te lui voor woorden!!! :o
|
Ik stel alles altijd zo lang mogelijk uit. Opruimen, alles voor school, eigenlijk alles wat niet leuk is.
|
Beginnen met leren voor mijn examens
Meer sporten Minder snoep eten Meer slapen Mijn klerenkast opruimen, zodat niet meer steeds alles eruit valt wanneer ik een deur openmaak :D |
Beginnen met leren
|
Ik moet heel veel,
maar ik doe helemaal niks... :( |
Naar de kapper, moet ik idd ook nog...keertje m'n 'schoonmoeder' lief aankijken dan maar...
|
Ik had me voorgenomen een half Atje verslag te schrijven, maar ik zit toch weer te forummen..
|
Mijn verslag Nederlands
|
Ik moet niets meer. Ik studeer. Duh. :P :o :D
|
leren
|
Citaat:
|
Ik moet flink leren voor mijn examens over 3 weekjes. Maar dat wil niet zo lukken, heb geen zelfdiscipline.
|
Op tijd naar bed gaan, leren, afspraak maken met de tandarts... Zo veel eigenlijk!
|
Met alles eigenlijk beter op mezelf letten.
Dus: Eerder slapen Leren voor examens Naar buiten gaan voor de frisse lucht Kamer (weer) opruimen Een keer geen ruzie maken met me broer Hobby zoeken (Waarom zijn leuke dingen (bijv. Toneel) altijd op zaterdag als je moet werken....) Minder achter de pc zitten |
beltegoed halen voor me mob
huiswerk vor school,als ik die had |
programmeren, verslag schrijven, douchen, vaatwasser uitruimen, ontbijten, socializen
|
leren voor examen (ben vandaag eindelijk begonnen)
kamer opruimen soliciteren voor vakantiebaantje (vorig jaar in mei gedaan, was toen al te laat :S) en nog veel meer kleine dingetje, zoals een nieuwe geodriekhoek kopen :o :S |
hmm... niet zo heel veel eignlijk...
jeej, dit voelt echt fijn!!! (okay, ik kan wel dingen bedenken die ik eventueel wil doen, maar dat moet niet per se :)) |
Ik moet een werkstuk maken voor rechtssociologie, dat moet uiterlijk zes mei ingeleverd worden en ik ben er nog niet aan begonnen. :(
|
Deze vakantie wilde ik nog 2 schoolboeken doorlezen, maar tot nu is er nog niets van gekomen. Achja, ik heb nog tot en met volgende week maandag. Het gaat wel lukken, hopelijk. ;) :o
|
Ik moet minder gaan eten, mn verslagen gaan maken... en mn kamer es opruimen :o
|
http://www.kurts-smilies.de/hahaha.gif
Citaat:
|
Moet mijn kamer leegruimen maar ben aant forummen in de plaats....:(
|
minder computeren
meer aan school doen meer buiten zijn eerder gaan slapen mn kamer opruimen af en toe iets liever doen tegen mn ouders enzo |
Citaat:
Maar aangezien ik volgende week mijn eindgesprek voor ckv heb, leek het me toch verstandig het es een keertje in te leveren (y) |
Citaat:
Het barbie-ding CKV-werstuk, trouwens? |
Citaat:
Neej, barbie moest ik 4 weken geleden inleveren :) Maar die is ook (y) |
Schoolwerk, slechte gewoontes, lijnen.. :|
|
Citaat:
|
schoolwerk, kamer schoonmaken, gezond eten, eerder naar bed gaan, lief doen tegen mensen waartegen ik niet niet lief doe, enz enz.
|
beginnen met het leren van examens
|
Beginnen met rijlessen
Beginnen met leren voor een tentamen |
School
m'n mp3 collectie sorteren, indexeren en backuppen. cd's kopen. Meer lezen. Minder binnenzitten. |
Citaat:
|
Minder eten
Meer bewegen Helaas vind ik achter de pc zitten en koekjes eten net iets leuker :( |
m'n kamer opruimen :S
|
Een verslag maken, weer 1...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |