![]() |
Wat vinden jullie van dit (punk??) paarse rokje???
okeej hier komt het plaatje
zal ik em kopen??? btw is €49 te duur??http://www.attitudeholland.nl/media/punk_010b.jpg |
|
Moet je helemaal zelf weten, jij moet em dragen.
|
Paars :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh d'r haar... :eek:
Wat wij ervan vinden? Boeit dat dan? En ik vind 50 euro voor zo een rokje een beetje veel, maar ik ben een krentenkakker... |
Citaat:
|
Moet je zelf weten, Ik vind h'm wel mooi. En 50 euro, ach als je het echt leuk vind, moet kunne. Wel beetje duur voor zo'n lapje stof..
|
Citaat:
|
Citaat:
In de winkel zou ik het er ook niet voor betalen, maar goed.. Die geruitte rokjes kan je ook voor 10 euro kopen. |
Ik weet niet wat jij mooi vindt, maar het mijn smaak niet helemaal. Trouwens vind ik 49 euro voor zo'n rokje aardig wat. Als je 'm via internet koopt komen er bijna altijd zeer hoge verzendkosten overheen.
|
Citaat:
|
Ik vind het een supergaaf rokje, zou 'm zelf zo kopen als ik 'm tegenkwam.:)
|
Ik vind het een walgelijk ding.
En het is zo simpel zelf te maken - er zitten niet eens plooien in , stukje stof kopen met welke print dan ook, omzomen, bovenaan een riempje aanzetten. Klaar. |
Citaat:
en haar haar is gaaf!! Voor zover ik dat kan zien natuurlijk.. |
Citaat:
Verder ben het met Cem. SLut eens, zelf maken is een eitje |
ik vind hem wel cool.
maar of het te duur vind moet je zelf bepalen. Want het kan namelijk ook zijn dat jij een ketting van 50 euro duur vind terwijl ik dat bv. niet vind. ik zou hem komen. Vind hem wel cool |
Ik had m ook al gezien maar vond hem (zoals al gezegd) wat duur en ook wat te kort naar mijn zin.
|
Ik vind €49,- wel veel, maar als je het geld hebt en het rokje leuk vindt, zou ik hem gewoon kopen.
|
Thanks voor de reacties, ik laat nog wel ff weten of ik hem gekocht heb ;).
|
Citaat:
49 euro is echt veelste duur ervoor, vind ik... btw wie is dat in je avatar? lijkt op dat ene vrouwtje uit die nieuwe nederlandse meiden rockband (ja die trieste: bad candy) |
Ikke vind het een heel kewl rokje en een hele kewle kleur ik zou em kopen als ik jou was.........(als je het geld hebt tenminste, want hij is aardig duur :D )
|
Citaat:
|
kep zon vaaag vermoeden da j m leuk vind omdat dat mens van bad cany m ook heeft *kijkt naar avatar*
maja hijs besduur en verschrikkelijk kort. *bladert weer verder in de attitude* |
ik vind em niet zo... zeker niet voor 50 Euro
|
Citaat:
|
Voor alle duidelijkheid:
Ik vind em niet leuk omdat die van bad candy em heeft, ik heb die avater omdat zij zo'n rokje aan heeft. En ik vind de combinatie zebra en dat rokje ook nie leuk: het gaat gewoon om het rokje. |
Citaat:
|
vind rokjuhs model wel cool
de kleur wat minder en ik hou gewoon weer van effe maaar haaal eh gewoon if it makes you happy ;) |
maak die dingen gewoon zelf, is harstikke makkelijk
|
Paars = (y)
Kort = (n) |
En wat een jesuslelijk ding zit d'r om d'r nek?
|
Ik vind 'm niet mooi. Er zijn veel mooiere geruite en mooiere omslag rokjes. Bovendien vin dik die ringen eraan afschuwelijk.
|
Citaat:
|
Ik vind die streepjespanty wel :cool: en die hakken :)
Maar dat rokje is lelijk |
Citaat:
|
hijs wel mooi, maar moet je maar net goed staan...
en ik vind 50 pleuro voor zo'n rokkie wel duur... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij's cool maar beeedje duur. maarreh als jij um mooi vind moet je um kope. :rolleyes:
|
uit de attitude holland.. ik had em ook gezien.
tis wel een leuk dingetje, alleen nogal erg kort. |
Waarom zou je aan andere mensen vragen of je hem zal kopen?
achja Ik vind m wel leuk, in de juiste combinatie met andere kleren... |
Citaat:
Paars = (n) Kort = (y) |
Citaat:
Kort= (n) Zo, hebben we bijna alle combinaties gehad. |
Ik vind het een leuk rokje, maar je moet het zelf weten. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |