![]() |
Een dagje/middagje weg.. naar..?
Gewoon een saaie dag in de vakantie.. wat ga je doen..? En dan bedoel ik niet het hangen voor de tv en het forummen.. maar iets leuks..
Aangezien mijn vakantie er op dit moment vrij saai uitziet, ben ik op zoek naar 'leuke dingen om te doen'.. Iemand tips..? |
daar heb ik idd ook wel behoefte aan ja :D
maar heel mischien gaan we met een groep paintballen dat lijkt me geweldig :) |
Citaat:
|
Geen idee, wat vind je leuk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je geld hebt: een dagje naar een pretpark
En anders idd bv naar Amsterdam, of een andere stad. Koken, een fietstocht of skeelertocht maken, enz. |
je kunt toch zelf wel iets bedenken?
|
Mij bellen :P
|
Citaat:
dat geld zeker neit voor mij? :p |
Dagje naar één of andere (grote) stad, pretpark, park, strand(wandeling), winkelen...euhm...naja, kun je je vakantie wel mee vullen. :p
|
Citaat:
|
Wat ik deze vakantie tot nu toe gedaan heb:
gewerkt opgepast 2x 8 uur in de hout (veld/park/gras) gelegen met vrienden etentje met 12 vrienden bij iemand thuis etentje met 5 vrienden bij iemand anders thuis middagje winkelen middagjes op terrasjes zitten wat ik nog wil doen: in een leuke stad winkelen huiswerk maken naar de hout gaan uitgaan naar de film/toneelschuur naar terrasje |
naar de efteling :cool:
|
Ga naar een grote stad oid. :cool:
|
Naar de Efteling!!!
|
Bios, terrasje, pretpark, vakantievriend / vrienden die je al lang niet hebt gezien, kroegentocht ( :D ), reis door het land met de trein of met de trein naar Amsterdam of Zeeland of Madurodam of zo...
|
Six flags Holland
Koninginnedag vieren in Amsterdam, museumplein |
afgelopen week vakantie gehad....paasontbijt gemaakt, geskated, film opgenomen, veel uit geweest, wilde avondjes en nachten gehad bij mensen thuis, goeie films gekeken, elf fantasy fair bezocht enz enz....wil nog een week...:(
|
Gent, Brussel, Brugge, Antwerpen.
|
huur een kano, lekker tochtje maken, in de zon liggen op een eilandje :cool:
Vorige week gedaan. Jammer dat het weer nu ietsje minder is.... |
zwemmen :) (y)
|
Naar Duinrell of naar Six Flags, lekker winkelen, naar de bios, Koninginnedag in A'dam of Den Haag vieren.. uuuhh..
|
6 flags!
Beleef de dag van je leven in de flevohof! :D |
fietsen naar een plas in de buurt en daar in 't zonnetje, ah water neerstrijken met Coebergh, peuken, kaakjes, chips, leesvoer en vooral goede muziek:)
|
...naar het voetbalveld, dan naar mcdonald's (tegen al mijn principes in:o) en dan naar het bos.
|
bos, sixflags, dolfinarium, scheveningen. VEENENDAAL, ehh... bios, bowlen, poolen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |