![]() |
wat ik vergeten ben
wat ik vergeten ben
de woorden bleven hangen hangen in mijn hoofd betekenis verloren het licht al uitgedooft herrinering aan vroeger geen beeld en geen geluid alleen nog een paar woorden en ook die doven uit het is bijna vergeten geen foto en geen kaart die het nog zal vertellen het woord al dood verklaart het moment is verloren de passie is vergeten de liefde weggevaagt want niemand wil het weten |
Hij is heel erg mooi! Prachtig (y)
Ik heb éen klein dingetje aan kritiek :o Herrinering moet Herinnering zijn.. |
"het woord al dood verklaart "
dit vind ik een beetje een raar zinnetje...verder mooie inhoud en gewoon een leuk gedichtje... |
mooi gedicht! (y)
|
Hij heeft iets prachtigs...Kortom, hij is super(y)
|
Alweer een fantastisch gedicht van je, misschien dat je ooit een gedichtenbundel kunt laten publiceren! ;)
|
oh ja... nog wel wat commentaar....
Ik lees het nu nog een keer, maar het metrum dat klopt niet helemaal: Citaat:
Citaat:
Citaat:
het moment is verloren de passie is vergeten de liefde weggevaagt want niemand wil het weten suggestie: Moment dat is verloren de liefde weggevaagD <-- is echt met een d de passie is vergeten want niemand wil het weten Deze laatste manier van rijm maakt er, mijns inziens een beter slot van... zie maar wat je er mee kunt |
bedankt voor de tips, ik heb er heel veel aan. ik ben al bezig aan een betere versie
Tot nu toe heb ik dit: wat ik vergeten ben de woorden bleven hangen hangen in mijn hoofd betekenis verloren het licht al uitgedooft herinnering aan vroeger geen beeld en geen geluid alleen nog een paar woorden en ook die wis ik uit vergeten is het bijna geen foto en geen plaat die het nog zal vertellen nog weet waar het voor staat het moment is verloren de liefde weggevaagd de passie is vergeten want niemand wil het weten de laatste stroffe ga ik nog veranderen, ik vind het ritme niet zo mooi, maar ik kan op het moment niet bedenken hoe het anders moet. |
De eerste is twee keer leuker, het aanpassen aan wat men hier beter vindt is gewoon stom. Gedicht is opzich leuk, ware het niet dat het rijmschema zo banaal is. De tweede versie is echt slecht, doet me zwaar aan K-otic denken en aan Mariah Carey en dergelijke prut die aansluit op de grote gemene dealer.
|
ik weet niet zo heel veel van gedichten enzo, maar vind de laatste strofe minder dan de rest. loopt naar mijn mening niet zo lekker...
voor de rest een echt heel mooi gedicht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |