![]() |
Jaloezie??
Ik zit met een probleem, mijn vriend vind alleen dat ik me aanstel en dat het dus absoluut geen probleem is.
Hij is ook lid van een forum (ander forum) en zet daar af en toe plaatjes neer van meisjes/vrouwen die hij mooi/lekker/geil wat dan ook vind. Zo had hij bijvoorbeeld op de achtergrond van zijn computer een foto van Catherine Bell staan, opzich een heel knappe vrouw dus. Ik word daar onzeker van en zeg dat tegen hem, nu heeft hij die foto dus wel weg gehaald maar hij plaatst nog steeds op dat forum plaatjes van haar met de tekst: Ik hou van der, chickie, enz... Hij vind dus nog steeds dat ik me aanstel en dat ie er niets meer bedoelt en dat ie van mij houd...... bla bla bla Hij is alleen niet van plan om op te houden met het posten van die knappe meisjes, ook al wordt ik daar onzeker van.... Is dit nu gewoon jaloezie, of geheel terecht dat ik boos op hem wordt als ik weer zo'n post van hem zie. :rolleyes: |
Ach, dat soort dingen zijn echt jongens-eigen.... Hij zou ze toch nooit kunnen krijgen, die vrouwen....dussu ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.
|
Ik denk dat je er niet zo zwaar over moet denken, maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan... ik ben zelf ook niet echt jaloers aangelegd ofzo.
Maar ik bedoel, jij komt vast toch ook wel eens jongens tegen die je gewoon mooi vindt? Dat kan toch? Dat betekent toch niet dat je hen leuker vindt dan je vriend? Nou, dat is hetzelfde als dat hij plaatsjes post met vrouwen die hij mooi vindt. Geen vrouwen die hij als vriendin wil hebben! |
hij houdt van hun lichaam,hij kent ze niet eens, maak je niet druk,hij houdt van jou om je uiterlijk én om je innerlijk,dus jij staat een grote stap voor op die meisjes op z'n computer :D maar ik begrijp het best dat je het niet zo leuk vindt,ik zou het ook wel vervelend vinden denk ik,maar hij houdt van jou om je hele persoon,en niet enkel om je uiterlijk :)
|
Nee joh, ik zou daar niet zo mee zitten als ik jou was. Jongens zijn gewoon zo dat ze van dat soort dingen houden; maar dat betekent toch niet dat jij niet meer leuk bent!! Ik zou je geen zorgen maken en je niet jaloers maken als ik jou was al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
|
Daar zou ik niet mee zitten. Een klasgenote van mij heeft haar kamer volgehangen met nick-carter-posters, en daar wordt haar vriend toch ook niet onzeker van... Hij bedoelt er wss niet meer mee, dan dat hij haar mooi vindt. En als hij haar mooi vindt, dan sluit dat natuurlijk niet uit dat-ie jou nog veel mooier vindt.
|
Citaat:
|
Jep, Poppeke heeft echt een supergoed antwoord gegeven op je vraag (y)
|
Dat vrouwen altijd zo onzeker zijn...
poppeke (y) |
pff... :(
ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben, maar het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga mijn best doen om niet meer zo op dat soort dingen te letten Thanx for the reply's :) |
die meisjes zijn onbereikbaar voor hem...dus maak je geen zorgen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |