![]() |
Nieuwe boeken
Gezocht:
Boeken die ik nog niet heb gelezen van de auteurs: Harry Mulisch Ik heb gelezen: De aanslag, De ontdekking van de hemel, het stenen bruidsbed, het zwarte licht en Siegfried C.S. Lewis Ik heb alle Narnia-verhalen gelezen en Het Ware Gelaat Graag reacties. Ik ben helemaal weg van deze schrijvers. En hoe is het boekenweekgeschenk van dit jaar ? (2003) |
|
Als ik het goed heb, is Tholen nogal een gehucht (Ken je Pierre? :) ), dus als je een keer naar een stad in de buurt gaat, moet je gewoon de Slegte even binnengaan en op de tweedehandsafdeling kijken. Daar zullen ze er vast wel wat van hebben en is het nog stukken goedkoper dan nieuw ook.
LUH-3417 |
het boekenweekgeschenk vond ik niet heel geweldig. minder leuk dan andere boeken van giphart, maar misschien raak ik er op uitgekeken.
qua mulisch heb ik nog 'de elementen' gelezen... die had wel wat. |
Citaat:
|
Citaat:
De procedure De elementen 2 vrouwen De verteller Hoogste tijd |
Het is geen echt antwoord op de vraag maar ik heb net "de aanslag" van Mulisch gelezen, en ik vond het een heel rare ervaring.
Sommige aspecten van zijn stijl zijn zo prachtig, andere dan weer een stuk minder... 't was mijn eerste Mulisch boek. tot zover deze mededeling :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |