![]() |
Voor de jongens..
Wat vind je een leuk kadootje om te krijgen van je vriendin..?
|
jajajaja dat wil ik ook weten!!! welk juweel vinden jullie wel leuk?
|
Ik heb nog nooit gehoord dat jongens van juwelen houden..
Ring of ketting soms.. maar verder dragen jongens weinig sierraden.. of zie ik dat fout? Is het wat wel zo belangrijk? Is het hoe en waarom en dat je iets geeft niet het belangrijkste.. Ook al pak je jezelf maar leuk in of symbolische cadeautjes.. allemaal net zo goed toch? |
Ik bedoel niet perse juwelen.. Gewoon een kadootje.. wat vinden jullie (jongens) leuk om te krijgen van een meisje..?
|
Citaat:
|
Voor mij is een keer gekookt en daarna hebben we het samen opgegeten!
Lief! Mark :cool: (die zelf ook wel een beetje kan koken) |
Een hele nacht je vriendin voor jezelf hebben... :D
|
Materiële dingen maken me niet bijzonder veel uit, eigenlijk. Ik ben niet zo'n cadeautjesmens. Ik heb liever een kaartje of iets anders symbolisch, maar geen onzin als een kettinkje ofzo.
|
Er is een cadeautopic.
|
Een flinke beurt :D
|
ja super toch?!
ik ben altijd blij met een ring of een kettinkje ofzo of iets simpels wat wel schattig is |
dat verschilt tog bij zovelen...
maar ik hoef niet persee van die dingetjes.. (al is een armbandje wel leuk) een kaartje ofzo waar ze in heeft geschreven wat ik voor haar beteken vind ik veel liever en persoonlijker. (ring NIET voor een jongen kopen zou k zeggen :)) |
Citaat:
|
Dit vind ik ook een zeer leuk presentje. :o
Citaat:
|
ik heb mn vriend een basketbal gegeven met daar dingen op geschreven.. (hij is fanatiek basketbaljongetje)
dat vond hij heel leuk. denk dat het persoonlijk moet zijn. is leuker. maar ja, ik vond t ook heel moeilijk ja.. jongens zijn nou eenmaal ingewikkeld :D |
Dank jullie wel voor de reacties.. :)
|
is het gelukt?
|
:|
mijn vriend wordt zondag 18. help. :) |
Citaat:
ojee dan is ie strafbaar :D |
Citaat:
Groetjes, Appel |
Ik heb zelf liever een leuk gebaar en een leuk iets samen als een materieel kadotje.Tuurlijk is het leuk om soms iets te krijgen. Maar wat? Geen idee. Maakt ook niet zoveel uit ofzo.
Een kadotje in de vorm van uit eten, een weekendje weg, samen iets doen, weet ik veel wat. Een leuk lief gebaar is veel belangeirjker dan het kadotje zelf. |
@pietermx
Gelukkig zijn er nog jongens die lekker ouderwets denken :rolleyes: |
Ik vind eigenlijk alles wel leuk om te krijgen, zolang het maar uitstraalt dat je om elkaar geeft. Dus gewoon een liev kadootje zeg maar :)
|
Het gaat niet om het cadeau, maar om de gedachte.
Anders zou je het toch niet kunnen betalen ;) |
Citaat:
|
ja dat maakt toch geen hele zak uit wat je krijgt.. maar of course het is altijd lastig om dat ene cadeautje te vinden...
als je gewoon een normaal leuk cadeautje wil geven ben ik altijd voorstander voor een cd. ik geef en krijg tegenwoordig bijna niks anders meer ;) maar ik denk dat dat per persoon en relatie verschild.. toch zou je vriend het blijst zijn met jouw... denk ik |
een cd of cd bon ik ben gewoon muziek verslaafd.
|
Goed, voortaan is hier dus Het Grote Cadeau-tips Topic voor dus gooi ik deze nu op slot :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |