![]() |
Stel je voor
Stel je voor dat je nog maar een week te leven had. En je zou niet als maagd willen sterven. Zou je dan binnen die week een meidje/jonge proberen te versieren en in bed duiken. Of het eerste beste meidje/jonge van straat plukken en de bosjes in sleuren??
|
Eerst een lijst maken met alle personen die ik nog een keer wil neuken en proberen die af te werken. Als dat niet lukt, naar de hoeren. Als die te duur zijn, iemand verkrachten.
|
Hahaha, zou je dan ook nog iemand pakken van je eigen geslacht?
|
Citaat:
|
wat een domme vraag, past wel bij het topic
|
Gewoon iemand verkrachten, verder is toch niets belangrijk meer. :)
|
Ik zou gewoon langs de deuren gaan en de situatie uitleggen. :D
|
Citaat:
wat verschrikkelijk lomp zijn jullie! "ik ga toch dood dus kan ik iemand anders haar leven ook wel meteen verwoesten"? denk toch na man! |
Gewoon naar een heleboel meisjes gaan en echt zeggen dat je nog maar een week te leven hebt en niet als maagd wilt sterven... veel zullen je niet geloven, maar er zal zeker wel een doos naar voren stappen en met je het bed in duiken :D ;) (y)
... dus... ... :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik ga naar 1 van mn beste vrienden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik echt zou denken seks te willen hebben voor ik sterf, kan ik mij ook wel indenken dat ik verkrachting goedkeur. Bij iemand die het enigszins verdiend heeft dan.
|
mwoah ben geen maagd meer dus dat gaat al weer niet op...maar als ik het wel zou zijn en ik had nog een week zou ik het zekerz wel proberen denk ik...
|
Ik ga gewoon naar de hoeren. Maak gelijk al m'n geld op :cool:;)
|
Nou.. rennen naar m'n vriend dan hè? ;)
|
Gewoon s'nachts ergens wachten bij een tennisveld. Komen er mooie (uitgeputte) tennismeisjes langs... ATTACK!!!!!
|
Citaat:
Die dan maar he? :rolleyes: |
Och, ik ben een meisje, er zouden vast wel jongens zijn die zich daarvoor 'op willen offeren'.
|
Ik zou niemand 'neuken', ik zou die week spenderen met de mensen van wie ik hou, waaronder mijn vriend. Is dit nou zo'n gekke gedachte?:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg gewoon tegen al m'n scharrels dat de hoofdpijn ineens over is :confused:
Nee serieus, ik zou mijn laatste week willen doorbrengen in de armen van mijn lieve vriendin. Gewoon een week vol liefde (en seks ook wel waarschijnlijk). Dan sterf je toch ook gelukkig. :) |
Citaat:
|
ach, ik ben geen maagd meer dus dat komt mooi uit.... :S
|
Ik ben al voorzien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst bij interessante personen proberen en als 't echt niet wil vlotten iemand op de laatste dag uit de discotheek plukken
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat dat verkrachten sarcastisch was...
Ik denk veel te goed over jullie |
Citaat:
Gewoon s'nachts ergens wachten bij een tennisveld. Komen er mooie (uitgeputte) tennismeisjes langs... ATTACK!!!!! Jij bent wel erg wanhopig? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |