![]() |
UEFA Champions League 2002/2003
Eens lang lang geleden, zo 10 maanden geleden dus, begonnen er heel veel ploegen aan de 1st Kwalificatie ronde van de UEFA Champions League 2002/2003. Na nog 2 kwalificatie rondens blijven er nog 32 ploegen over die de 1e Groepsfase afwerkte. Daarna waren er nog 16 ploegen die de 2de Groepsfase speelde.
Nog maar pas geleden werden de wedstrijden van de Kwartfinales gespeeld door 8 ploegen, waaronder Ajax Amsterdam. En toen waren ze nog maar met z'n 4. En dat zijn AC Milan, Internazionale, Juventus & Real Madrid. De 2 eerste en de 2 laatste gaan het onderling uitmaken wie later de finale gaat spelen van de UEFA Champions League 2002/2003. De wedstrijden : 06-05-03 Real Madrid - Juventus 07-05-03 AC Milan - Internazionale 13-05-03 Internazionale - AC Milan 14-05-03 Juventus - Real Madrid Wie wordt de winnaar van de UEFA Champions League 2002/2003? Wat gaan deze wedstrijden geven? Wat wordt de finale? stemmen kan je tot de eerste wedstrijd gespeeld gaat worden. |
06-05-03 Real Madrid - Juventus: 2-0
07-05-03 AC Milan - Internazionale 1-1 13-05-03 Internazionale - AC Milan 0-1 14-05-03 Juventus - Real Madrid 1-0 Finale Real Madrid - AC Milan Real Madrid wint.. om die stomme Italianen een lesje te leren :cool: |
Real Madrid wint :cool: ze hebben het beste team en van deze clubs het leukste voetbal ook denk ik. :)
Maar dat Real heel vaak de CL wint begint wel saai te worden :( |
hoewel ze van Ajax hebben gewonnen ben ik er wel weer een beetje overheen en zeg ik: Milan moet maar kampioen worden.
Internazionale is gewoon een vieze counterclub. Juventus speelt ook saai voetbal en ik vind het geen leuke club, als je bijv. naar het stadion, de supporters of de spelers kijkt. En aan Real Madrid heb ik altijd al een hekel gehad. Maar ik gok op Real Madrid. Zijn gewoon het beste, hoewel Internazionale met hun tactiek het misschien ook ver kunnen schoppen nog. |
Real moet kampioen worden. Dat anti-voetbal van de Italiaanse clubs ben ik meer dan zat. Laat de cup met de grote oren maar naar Spanje gaan. :)
|
Wat ik gezien heb bij Real Madrid - Manchester United heeft mij ervan overtuigd om te zeggen Real Madrid.
|
ik hoop dat madrid wint, maar ik denk mil of juv
|
Ik heb op Real Madrid gestemd, vooral op basis van de westrijden tegen Man. Utd.
Als Vieri niet uitgeschakeld geweest zou zijn had ik op Inter gestemd. Nu ben ik bang dat ze het tegen AC niet zullen redden. |
Real Madrid, duh. Als ze willen, spelen ze iedereen naar huis.
|
Niet weer Real, maar ik vrees er wel voor. Laat Ac milaan anders maar de beker winnen, dan is ajax tenminste niets voor niets uit de cl gegaan.
|
Citaat:
|
Zolang Inter of Juventus niet wint vindt ik het goed. Ac Milan mag natuurlijk, maar liever heb ik Real Madrid als winnaar
|
Citaat:
Het liefst zie ik dus Ac Milaan winnen.. :) |
Ajax heeft dan wel van de champions verloren....
maarja ik gun het die italianen niet dus Real |
Citaat:
|
Citaat:
|
Real Madrid, zij spelen gewoon het beste voetbal. En nu Ronaldo op dreef is zijn ze niet te stoppen.
|
Real Madrid gaat winnen, hoe jammer ik dat ook mag vinden, en stiekem toch zit te hopen op een andere winnaar.
|
Citaat:
nee, van mij mag Real lekker het schompus krijgen met hun 'sterrenteam' vind ut juist mooi om te zien dat je louter met geld en topspelers niet alles automatisch wint...verder gun ik het Inter ook niet, die spelen idd laf Italiaans cattanagia (of hoe je dat ook schrijft :o ) Milan beetje zelfde verhaal als Real + dat hun Ajax hebben uitgeschakeld, dus mag van mij Juve winnaar worden want ze spelen best wél leuk voetbal met Nedved, Davids, Trezeguet en co. |
ondanks de 1-5 denk ik toch real. :o
|
Citaat:
|
Real!! Ik haat ze wel, maar beter dan die italianen, die zijn nog erger!! Kunnen alleen maar schwalbes maken en aanstellen! en als real wint dan issut tenminste geen verassing ofsow... En anders gaan die italianen veelste blij doen....dus finale Real Madrid - AC Milan, 3-1 (y)
|
Citaat:
|
Ik vrees Real.
Indien Milan de CL wint vervalt hun voorronde waardoor andere clubs (oa club brugge) een plaatsje opschuiven in de 'kandidaat reekshoofden' ivm loting, ik duim. |
gisteren 0-0.
|
ja, dat kon ik je vooraf wel op een papiertje geven. :p
vond de wedstrijd ook niet echt boeiend. |
Citaat:
|
en dan gisteren 1-1
werd het op het laatste toch nog FF spannend :) Eerste finalist is dus bekend. |
Ik hoop dat AC Milan gaat winnen, omdat die ego's van Real al zo veel de laatste jaren hebben gewonnen, voor mij mag het eens een andere club worden.
|
Real overklast door Juventus. Terechte finale en schitterende finale ook. Adios Real !!
|
Real was gisteren gewoon slecht. Nu maar hopen dat Milan de finale wint.
|
Citaat:
:confused: 2de helft heb ik juventus bijna niet meer gezien :) |
Citaat:
Terechte winnaar :D |
Iedereen maar denken dat Real de finale haalt :D ...tja wordt het Juve. Nou weet ik het niet meer. Wil eigenlijk dat Milan wint, maar Juve is echt heel sterk dit jaar en Milan zal dus van goede huize moeten komen om Juve te verslaan. Misschien hebben ze een meevallertje dat Nedved niet mee doet... of zou je tegenwoordig ook al vrijgesproken kunnen worden voor 1 gele kaart? :o :confused: ... :rolleyes: Tegenwoordig kan het zo, maar ja de UEFA is de KNVB niet he :D
|
Hehe ontzettend veel mensen hebben nu al fout gestemd, ik d8 ook dat Real wel ff zou winnen maar verkeerd gedacht... Jammer trouwens dat Nedved niet mee mag doen in de finale, die had er nog wat van kunnen maken in een typisch Italiaans onderonsje.
|
Citaat:
|
Citaat:
De pass was van Zambrotta :P Maar wondelijk waszie zeker :D |
Wel jammer voor Nedved dat ie de finale moet missen. Hij maakte trouwens wel een domme overtreding, maar ben er nog steeds niet over uit of het nou geel was of niet.
|
*lacht alle mensen die op Real Madrid hebben gestemd uit*
*stemde zelf op AC Milaan, maar begint nu toch te aarzelen omdat Juventus wel erg overtuigend speelde gisteren* |
pff kutjuventus (n) ze waren dan wel beter.. maar.. een Italiaanse finale :(
|
yep je hebt gelijk het was Zambrotta, die overigens een berewedstrijd speelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind 't echt heeel kut voor Nedved trouwens dattie in de finale niet mee mag doen :( |
Milan MOET winnen !! Forza Milan !!!
En het laatste wat ik zeg over de match tegen Ajax: ok id 92e min is geluk, maar om het daarom onverdiend te noemen ... |
ik haat ze allebei, die italiaanse ploegen :o
|
Citaat:
Maarja, tis voorbij, volgend seizoen beter. ( voor dat Feyenoord fans gaan zeuren, als ze het halen idd ) |
eerlijk is eerlijk. Milan won niet onterecht. Over de 2e wedstrijd dan gezien. De thuiswedstrijd vond ik Ajax wel de betere.
Verder had milan ook een goal, maar volgens de scheids- en grensrechter was die bal niet over de lijn. (20-25e minuut ofzo). |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |