![]() |
Ben jij wel eens..
Zo blij geweest, dat je het echt aan iedereen wilde vertellen.
Op straat, op je werk, in de klas, op msn, of waar dan ook??? Echt tegen alles en iedereen die je tegen kwam.... Vertel het hier...! |
Nee, nooit!
Ik ben al sinds mijn twaalfde niet meer blij geweest, denk ik. |
Ja.
|
Ja, toen de poes toch niet doodging. En een keer toen ik over tijd was, en een keer toen ik zeker wist dat ik van iemand hield. En toen ik een bepaald tentamen tegen alle verwachting in had gehaald. Ik ben zo gauw blij joh.
|
Ja, donderdag.. Ik was helemaal hyper :)
|
Ja enof.
Dan wil je het iedereen vertellen! Het adrealine stroomt als een gek je lichaam rond...je wordt gek...wil schreeuwen maar het kan niet...je probeert je in te houden maar het lukt niet... |
ja, 5 minuten geleden
|
Citaat:
|
Ja, een paar weekjes geleden nog. Ik was moderator op een forum geworden, en ik was er zo blij mee!
http://frost.bbboy.net/fluidfantasy T is een fantasy-forum over D&D, Vahevia en dergelijke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo vaak
|
Vast wel.
|
Absoluut, vandaag de hele dag al :D
|
Nee.
Op het moment dat ik me zo voel, vertrouw ik er nog niet op dat het lang zal aanhouden. Dus ook al gebeurt iets enorm geweldigs, dan zal ik gewoon doorgaan alsof er niks gebeurd is. Pas als ik er echt vertrouwen in heb dat het niet meer mis kan gaan, zal ik mijn vreugde durven te accepteren en te uiten. Komt door mijn levenservaring die een beetje op Murphy's Law lijkt :o |
nee
|
nee, nog niet zo blij geloof ik.
|
ja. voorbeeldje: ik kwam beetje gaar thuis en ineens lagen er 3 bonnen van de free recordshop op de deurmat... bij elkaar 75 euro aan bonnetjes!! (ik doe vaker mee aan prysvragen!)
toen heb ik 3 mensen gebeld en met een big smile de hond uit gaan laten. :D |
Ja hoor :) Om zomaar dingen, meestal. Of omdat die ene jongen keek ;)
|
Absoluut! Toen mijn (ex)vriendin Samantha mij vertelde (na 3 maanden in spanning te hebben afgewacht) dat zij ook verliefd op mij was! Zwevend over straat naar het station de trein in, waar tegenover mij een meisje tranen zat te huilen...
|
jazeker!!!
|
Nein
|
nop, nooit geweest ook
|
Jazeker, bijvoorbeeld wanneer ik goede examencijfers heb of zo, of een nieuw lief.:)
|
Ik word niet zo snel blij en dan ga ik het al helemaal niet tegen iedereen vertellen. Nee dus. :)
|
Citaat:
Hoewel er 1 persoon is die dat aan het veranderen is :) |
Citaat:
En ja, vooral nu mijn hormonen zo actief zijn :o |
Toen ik hoorde dat ik een kamer had was ik helemaal lllllyrisch
|
Citaat:
|
Zo blij dat ik dingen tegen mensen ging vertellen waarvan achteraf bleek dat ik dat beter niet had kunnen doen :(
|
Jah heb ik vaker last van, en dan 2 min drna ben ik helemaal down :confused:
|
Citaat:
|
no
|
Citaat:
...dat zegt denk ik wel weer genoeg over jouw sexuele prestaties |
Citaat:
|
omdat ik een voldoende voor wiskunde had gehaald!!!!!!!!!!!11
|
Citaat:
Of is zij zo gevoelloos in d'r doos? |
heb ik vaak genoeg dat ik blij ben :D
|
Ja!
Zo vaak gewoon. Toen ik hoorde dat ik een kaartje had voor de Rolling Stones bijvoorbeeld |
jaa zeker best wel vaak ja :D
|
Ja! Maar het nare is dat er dan niemand was :/
Terwijl dat wanneer je iemand niet 'nodig' iets wilt vertellen die der nie is. :\ |
jaa..soms om niks (helaas, als het om niks is is het ook gauw over) en soms door een niet verwacht goed cijfer.. Ik was best blij toen ik een 9.5 voor Frans proefwerk had gehaald en daarmee ook nog es een weddeschap had gewonnen en me daarmee echt goed voelde, omdat ik eindelijk es beter was dan zij:o (Dat meisje waarmee ik een weddeschap had haalt altijd goede punten zonder echt veel te doen terwijl ik altijd hard moet werken voor mn cijfers, en zij had haar cijfer eerder dan ik en ze had een 8.9, dus ik dacht..Ok, daar gaat mijn weddeschap:o Maar toen won ik dus toch nog. Opzich niet boeiend, maar voelde wel goed:p)
Ennem, soms gewoon omdat de zon schijnt, alles goed gaat, ik me gelukkig voel enzo..:confused: |
Citaat:
|
ja.
en ook wel eens zo kut dat ik dat wilde doen. gelukkig kan ik me inhouden (y) |
Ja.. toen ik geslaagd was voor mn havo.. en als ik verliefd ben..
|
toen k hoorde dat k 1500 pleuro's terugkrijg van de belasting.
|
nee.
|
Jaaa. :) Dan heb ik de hele tijd zo'n opgefokte drang om het aan iedereen die ik ken te vertellen. En als er geen bekende in de buurt is dan zou ik het haast aan een wild vreemde gaan vertellen. Ik heb dat meestal als ik verliefd ben en er is iets heel leuks gebeurd ofzo.
|
Ja maar ik houd me altijd in. ;)
|
Jazeker. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |