Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vraagje over de pil! kan je zwanger worden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=459845)

kindermens 27-04-2003 19:57

Vraagje over de pil! kan je zwanger worden

Hallo hallo
ik heb het EERSTE PAASDAG :D voor het eerst gedaan maar nou slik in de pil NOG NIET! moet hem innemen na de eerste x dat in ongesteld ben geworden...
maare nou wou me vriend eerst dat we het zonder zouden doen omdat hij DACHT dat ik de pil slikte....
ik wou dit nie...

maar nou is me vraag....

ALS JE DE PIL SLIKT KAN JE DAN NIET ZWANGER WORDEN??? helemaaaaaaal nie? er bestaat toch wel een kans?
bedankt

zoetje 27-04-2003 20:03

Er bestaat een kans dat je zwanger wordt maar die is heel minim! Maar 1 op de zoveel duizenden, maar dan is de voorwaarde wel dat je ze altijd op tijd inneemt en ze nooit vergeet!
Soa's en aids daarintegen, hou je helemaal niet met de pil tegen, dus ik zou je aanraden om toch maar een condoom te gebruiken, tot jullie elkaar al veel langer kennen!

Veel seksgenot

Sarah 27-04-2003 20:06

Als 1000 vrouwen een jaar lang regelmatig sex hebben, zijn er aan het eind van dat jaar 3 vrouwen zwanger. Je moet erg veel pech hebben om zwanger te worden door de pil heen. Let wel op met antibiotica en overgeven.

kindermens 27-04-2003 20:07

maar ik weet van hem en van mij dat we geen ziektes hebben

ja ik wou ook zeker dat hij een condoom omdeed....
dat heeft hij dus uiteindelijk ook gedaan... alleen was hij veelste klein hij had m van een collega gehad
vet verrot he zo;n eerste x

Kleintjeyakult 27-04-2003 22:53

De pil is 99%
Daarom gebruiken de meeste mensen ook nog een condoom om er zeker van te zijn.

Wil jij het zonder condoom doen, ook dan nog kun jij je veilig wanen want de kans is gewoon heel klein (maar de kans is er wel!!! vergeet dat niet, ik ken iemand die is dit overkomen)
MAar als je dit doet kijk dan goed uit met het inemen van de pil, dat je hetn iet overslaat en dat soort dingen.

Ik raad je aan het double dutch te houden, wil je dat niet, lees dan heel goed (moet je toch wel doen) de bijsluiter..

Kleintjeyakult 27-04-2003 22:54

Citaat:

kindermens schreef op 27-04-2003 @ 21:07:
maar ik weet van hem en van mij dat we geen ziektes hebben

ja ik wou ook zeker dat hij een condoom omdeed....
dat heeft hij dus uiteindelijk ook gedaan... alleen was hij veelste klein hij had m van een collega gehad
vet verrot he zo;n eerste x

een condoom, te klein? wat voor een banaan heeft die vriend van jou dan wel niet...

sorry beetje offtopic

Mutant_oud 28-04-2003 00:15

Kans is heel klein, zolang je de pil GOED neemt!!! Vergeet ze niet, sla niet over!!! In dat geval is het niet safe!

metalgirl 28-04-2003 14:57

Citaat:

sarahbressers schreef op 27-04-2003 @ 21:06:
Let wel op met antibiotica en overgeven.
En diarree.

alanis 28-04-2003 17:50

Citaat:

metalgirl schreef op 28-04-2003 @ 15:57:
En diarree.
Diarree?? Das nieuw voor me...is de pil dan ook minder betrouwbaar??

*neemt de bijsluiter erbij...*

Hmm...oppassen bij: ernstige maag/darm klachten (het middel kan bij braken of diarree onvoldoende worden opgenomen in het lichaam, waardoor de betrouwbaarheid als anti-conceptiemiddel vermindert...)

Je had dus gelijk

*slikt*

Laat ik nou net een tijdje terug heel ernstig aan de diarree zijn geweest....

*haalt opgelucht adem*

Toen was mijn vriend ook een weekend weg, dus geen seks gehad.... :)

CraZyLaDy 28-04-2003 20:25

Ik zou zeggen: Lees de bijsluiter eens goed.

Freyja 28-04-2003 20:32

Vragen over de pil graag op Lichaam en gezondheid in het grote pil topic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.