Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Na zo lange tijd, bang voor sex??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=460039)

Kleintjeyakult 27-04-2003 22:40

Na zo lange tijd, bang voor sex???

Toen ik 14 was kreeg ik mijn toenmalige vast vriend ( nog wel via scholieren.com ook haha) Met hem ben ik bijna een jaar geweest en hij heeft mij ook ontmaagd en ik hem. Maar we hebben er nooit echt veel aangedaan eigenlijk alleen maar standaart.

Nu 3 jaar laten heb ik weer een vriend. Ondertussen wel vriendjes gehad waar zat mee is gebeurt maar niet 'het'
Ik was er met hun niet aan toe of durfde niet ofzow, Ik weet hetn iet goed
Maar met deze vriend zou ik het best willen maar ik durft niet, het is lang geleden en ik heb eigenlijk dus bijna of geen ervaring.
Hoe kan ik ditn ou aanpakken!?

Bendzj 27-04-2003 22:44

Eerst een paar vraagjes.
Hoe lang heb je deze vriend?
Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen?
Heeft hij ervaring?

Big Brother 27-04-2003 22:45

niemand heeft ervaring bij de eerste of tweede keer, je moet het toch ooit leren
en zo moeilijk is het niet, mensen maken zich er veel te druk om
en trouwens, al sta je in ene naakt voor hem dan heeft hij de rest echt niet in de gaten hoor ;)

maak je niet te druk, en als je het echt wilt, doe het dan gewoon

poesiefox 27-04-2003 22:48

Als je maar eerlijk bent naar elkaar toe, dan kun je het niet verkeerd doen. Hee, we ziten met vijf miljard mensen op deze aardbol, en die zijn allemaal ooit verwekt, dus zo moeilijk is het niet.

Gewoon lekker met hem knuffelen en zoenen en een beetje vrijen, en dan gaat het verder vanzelf. Laat het maar lekker spontaan gebeuren.

Kleintjeyakult 27-04-2003 22:50

gaat er niet om of ik het moeilijk vind of niet, want ik vond er weinig moeilijks aan ook toen ik het voor de eerste keer deed.

Weet niet waar ik me zo druk om maakt. Deze vriend die ik nu heb, zal het nog wel een hele tijd duren voorat ik 'het' met hem wil doen we zijn nog maarpas samen. Maar dan nog.
Wat ben ik toch een rare he.
hahaha

Achajh het zal wel goedkomen

poesiefox 27-04-2003 22:56

Dat denk ik ook wel. Ik denk dat je nu beter beseft dan toen dat het best iets belangrijks is, sex.

Kleintjeyakult 27-04-2003 23:05

Citaat:

poesiefox schreef op 27-04-2003 @ 23:56:
Dat denk ik ook wel. Ik denk dat je nu beter beseft dan toen dat het best iets belangrijks is, sex.
Dat weet ik wel zeker, Daarom ben ik er nu ook voorzichtiger mee dan toen denk ik.
Ben er gewoon veel te jong aan begonnen.

Mark 27-04-2003 23:25

Citaat:

Denyse schreef op 27-04-2003 @ 23:40:
Toen ik 14 was kreeg ik mijn toenmalige vast vriend ( nog wel via scholieren.com ook haha) Met hem ben ik bijna een jaar geweest en hij heeft mij ook ontmaagd en ik hem. Maar we hebben er nooit echt veel aangedaan eigenlijk alleen maar standaart.

Nu 3 jaar laten heb ik weer een vriend. Ondertussen wel vriendjes gehad waar zat mee is gebeurt maar niet 'het'
Ik was er met hun niet aan toe of durfde niet ofzow, Ik weet hetn iet goed
Maar met deze vriend zou ik het best willen maar ik durft niet, het is lang geleden en ik heb eigenlijk dus bijna of geen ervaring.
Hoe kan ik ditn ou aanpakken!?

Hey weet je wat je doet?! Je komt gewoon even een weekje bij mij op "cursus". Dan heb je alles zo weer onder de knie! :D

Mark :cool: (die graag dit soort "her"schooling doet)

Qimm 28-04-2003 09:09

Citaat:

snowboarder schreef op 27-04-2003 @ 23:25:
Hey weet je wat je doet?! Je komt gewoon even een weekje bij mij op "cursus". Dan heb je alles zo weer onder de knie! :D

Mark :cool: (die graag dit soort "her"schooling doet)

Zieke geest :D

Alicia Silverstone 28-04-2003 10:12

gewoon langzaam opbouwen, steeds meer vertrouwd met hem raken :) Zo denk ik er iig over, ik kan echt niet in 1 keer, hoppa, all the way met iemand gaan.

Niets overhaast doen, want het is echt jammer als je er achteraf spijt van krijgt of teleurgesteld bent over de manier waarop het ging ofzo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.