![]() |
utrecht meeting 10 mei - 13:00 u Burger King Utrecht CS
:)
|
wilde ik ook openen :P
Maar krijg de lijst niet gekopieërd omdat de topic dicht zit :( |
Je was me net te snel af
13:00 u Burger King Utrecht Centraal |
Citaat:
|
eXo weet vast wel hoe je zo'n numbered list maakt..
|
Het laatste lijstje uit het vorige topic :)[list=1][*]a new nose | Rutger [*]Hukkie | Marije [*]Mad Athlete | Hidde [*]~(S-|-)2v!lL~ | Steve [*]Athell | Roy [*]Black Rainbow | Bram [*]Sooz | Marijke [*]weezzz | Alies [*]Dreadlocks | Tarona [*]eXo [*]Freakjuh | Manon [*]Firefly | Manon [*]Pharmacon | Wilbert [*]Ieme | Ieme [*]Silveria | Marlou [*]Expl. Boy | Olga [*]AvA AdoRe | aida [*]Dying Bride | Kelly [*]AePiE | Bart [*]Shah of Blah | Lester [*]Ssjpan | Jolanda [*]Darkstar | Danny [*]Avelon | Britt [*]OriginalMisfit | Darcy [*]Muizzz | Iris [*]Substantial | Johan [*]Harrie84| Willem [*]EPD | Kaps [*]Ufke | Roel [*]Black Reina | Yvet [*]Freakinaround | Annelijn [*]Servatia | Kim [*]Kate [*]GRRR | Daniel [*]SounD [*]Paranoide | Masj. [*]Adrenaline | Marge [*]cHa0s | Mark [*]*MiNDLeZz* | Tamara [*]Crimson death | Menno [*]"Beltaine" | Helen [*]SisterOfMercy | Terry [*]terror koe | Eline [*]bertbart | bart [*]Effeks | Cesar [*]Nebuchadnezzar | Gilles[/list=1]
|
[list=1][*]a new nose | Rutger [*]Hukkie | Marije [*]Mad Athlete | Hidde [*]~(S-|-)2v!lL~ | Steve [*]Athell | Roy [*]Black Rainbow | Bram [*]Sooz | Marijke [*]weezzz | Alies [*]Dreadlocks | Tarona [*]eXo [*]Freakjuh | Manon [*]Firefly | Manon [*]Pharmacon | Wilbert [*]Ieme | Ieme [*]Silveria | Marlou [*]Expl. Boy | Olga [*]AvA AdoRe | aida [*]Dying Bride | Kelly [*]AePiE | Bart [*]Shah of Blah | Lester [*]Ssjpan | Jolanda [*]Darkstar | Danny [*]Avelon | Britt [*]OriginalMisfit | Darcy [*]Muizzz | Iris [*]Substantial | Johan [*]Harrie84| Willem [*]EPD | Kaps [*]Ufke | Roel [*]Black Reina | Yvet [*]Freakinaround | Annelijn [*]Servatia | Kim [*]Kate [*]GRRR | Daniel [*]SounD [*]Paranoide | Masj. [*]Adrenaline | Marge [*]cHa0s | Mark [*]*MiNDLeZz* | Tamara [*]Crimson death | Menno [*]"Beltaine" | Helen [*]SisterOfMercy | Terry [*]terror koe | Eline [*]bertbart | bart [*]Effeks | Cesar [*]Nebuchadnezzar | Gilles [/list=1]
|
Citaat:
|
Ja, tegelijk :P Heb ontdekt hoe het werkt.
*kan html, maar vindt vB Code te moeilijk :/* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat we tot de 50 moeten gaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vind ik ook ja (y) nee, ik ben niet echt slim :o wat is dit trouwens: HAX0RED HAX0RED HAX0RED lol by hax0rs lab GreetZ to all friends and Special to c4e and cynic_ ... lol visit us: #hax0rs @ irc.axenet.org |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
eigenlijk best wel suf 50 mensen. dat gaat nooit lang bij elkaar blijven.
|
Citaat:
|
Ja hallo ik kan nooit kiezen!
|
Hoeft ook niet, want orgies bestaan nu eenmaal uit meerdere personen he ;)
|
:cool:
|
Ik zou best wel een keer naar zo'n meeting willen gaan, maar ik ben er 10 mei niet. :(
|
Citaat:
een heb ik alvast in gedachten :o :D |
Hey das geinig iemand heeft me al op de lijst gezet
nou dat bespaart me weer de moeite. Koetje, jij dat gedaan :confused: |
13:00 u Burger King Utrecht CS > gelieve dat in topictitel te zetten voor alle duidelijkheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we gaan de fok meeting outsizen !
|
Citaat:
|
De meeting topics springen als paddestoelen uit de grond :D
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
woei..:)
|
hm, op m'n bandje staat nu Venetian Snares - Live in Dresden
kdenk dat ik dat erop laat staan, voor in de radio :p |
Fuk joe mark
jij ook met je kutmuziek :'( :P We doen gewoon mijn bandje. Ohja? Ja. Oh. |
Fuk mi? :p
eh, we doen gewoon elk bandje dat meegenomen is ofzo :p |
schema'tje maken, elk bandje 2.14 minuten :P
|
Dus als ik het goed begrijp kunnen alleen bandjes?
Geen cd's? SounD...is dol op CD's, vooral als ontbijt... |
Citaat:
|
Citaat:
en "B", je kan je topic titel alleen binnen de eerste 3 minuten (of uur?) veranderen |
Citaat:
|
correctie. 10 geile nerds die een vrouw wilden versieren.
|
Heel heel misschien kom ik ook wel, als ik al een beetje braaf voor mn examen heb geleerd en ook nog wat geld over heb en ook nog durf (want sjees, dat zijn wel veel mensen waarvan ik er toch niet veel ken)..
|
Citaat:
Citaat:
|
de enige die ik een beetje ken is Britt en dat telt ook niet echt omdat ik altijd onder invloed was wanneer ik haar sprak :o
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Stelletje bitchen, ik zit 10 mei in Amsterdam. ;)
|
Citaat:
... juist Citaat:
Menschen!!! Nog maar minder dan 2 weekjes!!! whiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |