![]() |
Goed doel
Hallo mensen,
Wie van jullie schenkt er wel eens wat aan een goed doel? Welk goed doel en hoeveel? Eefje |
hi, ikke:) Heb tijdje terug bedrag aan spieren voor spieren 'geschonken' weet niet meer hoeveel, maar dat was eenmalig!
Per maand 10 euro aan de cliniclowns! Klinkt misschien weinig, maar alle beetjes helpen! |
ik geef per maand 3 euro aan vluchtelingen werk nederland. klinkt niet zoveel...maar per jaar toch 36 euro, dus naja daar kunnen ze weer broodjes ofzo van kopen :o
ach het is iets |
Mensen die aan de deur komen collecteren, die krijgen van mij wel wat. Maar echt structureel iets steunen, dat doe ik niet.
|
Citaat:
|
Ik schenk nooit iets aan een goed doel. Ben ik nu slecht dan?
|
Citaat:
|
aidsfonds 5 per maand
en verder geef ik regelmatig danklozen een broodje en koop ik altijd de daklozenkrant en stort ik vaak eenmalig geld voor goede doelen, laatste was voor fort van sjakoo daarvoor door afrika waar weer hongersnood dreigde en euhm stichting proefdiervrij enzo jaja ik ben een goed (maar lui) mens |
geef er nooit echt wat aan. Hooguit als er voor collectie iemand aan de deur staat. En adn iets van 70 euro cent.
|
Ik steun de nederlandse economie met mijn uitgaven per maand.
Variërend van 20 tot 300 euro/maand. |
Citaat:
|
ik steun het: 'help esther de maand door-fonds.'
voor alle mensen die nog geen goede doelen steunen raad ik jullie deze aan. voor meer info. stuur een pbtje. bvd |
Ik heb ooit honderd gulden gestort voor de Flying Doctors omdat ik de overstromingen in Mozambique zo erg vond... :)
|
ja, ik geef jaarlijks 15 euro aan het WNF en 25 euro aan de organisatie Proefdiervrij. En ik geef (bijna) altijd bij collectes, koop soms de straatkant en geef soms geld aan straatmuzikanten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap jouw kritiek niet hoor. |
Ik ben lid van de dierenbescherming nijmegen en proefdiervrij, ook collecteer ik voor de dierenbescherming een keer per jaar.. dieren trekken mij toch het meest maar ik denk ik dat ik nog geld ga geven aan amnesty en greenpeace of iig een natuurdoel.. En misschien dat ik vanaf morgen leden werf voor de unicef :)
|
Ik ben een tijdje lid geweest van Greenpeace met een vriend, en een tijdje donateur van Vrienden van de Otter (ja hé, dat meisje in de stad was zo leuk :o), ook met die vriend. ;)
Bovendien heb ik wel eens aan Scholieren.com gedonateurd. :cool: :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |