Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Het lukte mij ook niet.. ?¿ (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=460366)

Some 28-04-2003 10:56

Het lukte mij ook niet.. ?¿

Hoi hoiii, afgelopen keer was het zover; "de eerste keer". Maarja het duurde allemaal ff enzo, en we lagen daar maarja we wisten niet zeker van elkaar om het 'te doen', dus die rubber te pakken om het zo te noemen, Maar uiteindelijk wilde we het beide maar het ging allemaal niet lekker, klote condooms, het duurde al te lang waarop IK niet echt opwindend meer was daarom ging het moeilijk om. Misschien ging het ook moeilijk omdat het toch de eerste keer is, maar zenuwachtig was ik eigenlijk niet en zij ook niet. Uiteindelijk was zover maarja het wilde niet echt lukken, OF de mijnes was niet te stijf ofzo of ik duwde niet te hard want hij ging er niet in.. :confused: Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk. Ze is namelijk niet groot geschapen ofzo.
Bovendien mocht ik niet echt kijken dat vond ze eng dus ja mikken ging ook al niet echt...
Komt dit bij jullie voor??
En de vraag: Moet het volgende keer gewoon gebeuren in een keer... zonder van een soort 'gepland' (omdat het lang duurde en we niet zeker wisten van elkaar of we het wilde) Lukt het dan beter ?? OF kan ik het gewoon vergeten??
Want ik denk als het ineens gebeurd achter elkaar dat beter gaat. Bovendien vind ik een condoom erg klote hoor, je wilt zeker weten of die goed zit en dan ben ik al wat minder opgewonden.

gr.

Qimm 28-04-2003 11:14

Citaat:

Some schreef op 28-04-2003 @ 10:56:
**verhaaaaaaal**
OF de mijnes was niet te stijf ofzo of ik duwde niet te hard want hij ging er niet in.. :confused: Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk. Ze is namelijk niet groot geschapen ofzo.

Zij groot geschapen :eek: das nie best! Kunnen vrouwen groot geschapen zijn? nou ja...

Jah alsie er niet in wou zal ze um de volgende keer vast moeten houden en sturen, zij weer wel waar die in moet en als jij niet mag kijken is het moeilijk vinden de eerste keer.
Jah Waarom mocht je niet kijken? Jeez als je klaar bent om sex te hebben zou je ook zo ver moeten zijn om mekaar naakt te zien lijkt me zo!

nare man 28-04-2003 11:19

Als ik dit zo doorlees kan ik maar één ding zeggen: wacht tot jullie er allebei écht klaar voor zijn, en probeer het dan nog eens.

Alicia Silverstone 28-04-2003 11:21

Citaat:

Some schreef op 28-04-2003 @ 11:56:
Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk. Ze is namelijk niet groot geschapen ofzo.
Die zin snap ik niet :eek:

En verder: als ze niet eens wou dat je keek enzo.. jullie zijn er gewoon nog niet aan toe. Probeer eens rustig elkaars lichaam te leren kennen :) Bouw het langzaam op.. niet meteen "het" gaan doen, das nergens voor nodig. Volgens mij is ze van deze ervaring alleen maar onzekerder geworden.

Some 28-04-2003 11:22

niet groot geschapen... daarmee bedoel ik, ze is best klein, niet dik enzo. Ook dr tieten enz niet..... snappie..

nare man 28-04-2003 11:22

Citaat:

Some schreef op 28-04-2003 @ 12:22:
niet groot geschapen... daarmee bedoel ik, ze is best klein, niet dik enzo. Ook dr tieten enz niet..... snappie..
En? Waar doel je op? Er zit niet een causaal verband tussen dik-niet dik, te nauw of niet enzovoort.

sinsere 28-04-2003 11:25

Als je echt wilt, blijven oefenen. Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar je moet even 'de slag' te pakken hebben. Als je die eenmaal hebt glijd je zo in haar. Die krijg je vanzelf door te blijven proberen.
En anders nog even wachten tot jullie er allebei helemaal aan toe zijn.

poesiefox 28-04-2003 11:38

Als jullie nou eerst nog een tijdje gewoon een beetje vrijen, en voelen en frummelen, en pas als jullie helemaal aan elkaar gewend zijn (lees: bij elkaar kunnen klaarkomen) HET eens een keer gaan doen. Dit was een kwestie van zenuwen, juist omdat jullie nog te bleu zijn. Hoezo je mocht niet kijken? Als julie nog zo verlegen zijn naar elkaar moet je HET vooral nog niet willen.

HET gedaan hebben maakt je nog niet automatisch tot een goede minnaar, jullie relatie komt er dan niet mee op een hoger plan, en lekker is HET dan ook helemaal niet.

Dan liggen jullie na afloop te denken: was dat nou alles?

En dan heb je die mooie intieme eerste keer wel vergooid. Dat kun je nooit meer over doen.

Onbewust wisten jullie dat best, en daarom was jij niet stijf genoeg en zij te verkrampt. Dan lukt het niet nee.

damaetas 28-04-2003 11:42

Citaat:

nare man schreef op 28-04-2003 @ 12:19:
Als ik dit zo doorlees kan ik maar één ding zeggen: wacht tot jullie er allebei écht klaar voor zijn, en probeer het dan nog eens.
neej hoor. als je voelt dat je er klaar voor bent moet je der voor gaan. de praktische kant is bij 2 maagden alleen nog wat lastig. *spreekt uit ervaring*
dat is allemaal zo simpel nog niet, dat sexen; maar het fijne nieuws is: 0EFENING BAART KUNST :D

is een mooi motto vind ik :)

Citaat:

Uiteindelijk was zover maarja het wilde niet echt lukken, OF de mijnes was niet te stijf ofzo of ik duwde niet te hard want hij ging er niet in.. Of heeft ze te kleine gat ofzo maar dat lijkt me sterk.
zij moet zich (haar spieren) gewoon helemaal kunnen ontspannen. en ze kan ook zelf helpen om em der in te mikken :)
je kan misschien eerst gewoon nbtje aan elkaar wennen door nbtje met elkaar te spelen maar dan zonder penetratie. ofzo.

veel succes :)

Thomas 28-04-2003 12:26

Je moet gewoon nog een beetje aanrommelen en niets proberen te forceren, want dan gevoel heb ik als ik je post eens goed doorlees. Je bent nog een kind dus zie het allemaal maar even aan en laat het op je af komen. :)

Sarah 28-04-2003 17:59

Dit valt allemaal te voorkomen dmv een cursus Nederlands.

ScatMan.II 28-04-2003 20:27

Citaat:

sarahbressers schreef op 28-04-2003 @ 18:59:
Dit valt allemaal te voorkomen dmv een cursus Nederlands.
Inderdaad, d'r lijken allemaal vreemde tegenstrijdigheden in te staan, en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud van het verhaal :)

Als je niet mag kijken denk je wel van ik stop em d'r ff in :?

one-monkee 29-04-2003 09:46

Als jullie alsnog beslissen om het te weer te proberen moet je eens een kussen onder haar rug doen.
Meer onder haar rug/kont zodat haar bekken een beetje kantelen en zo dus makkelijker bij haar naar binnen kan komen.

Maar zoals ik het lees lijkt het mijn verstandiger om eerst helemaal los te komen voordat jullie echt aan "de daad" gaan beginnen.
of gewoon helemaal nog even wachten.

succes

BoB 30-04-2003 00:46

soms lukt het mij ook niet ... Constipatie zegt de dokter

SounD 30-04-2003 10:35

Ligt het aan mij of is dit bewust gebrekkig geschreven nederlands... om respectloos, jong, stom en onervaren over te komen?

Fake berichtje?

poesiefox 30-04-2003 11:03

Citaat:

SounD schreef op 30-04-2003 @ 11:35:
Ligt het aan mij of is dit bewust gebrekkig geschreven nederlands... om respectloos, jong, stom en onervaren over te komen?

Fake berichtje?

Sommige fouten zijn typisch Belgisch. Daar niet fout, trouwens.

xearo 01-05-2003 06:57

@ topicstarter, hoe oud ben je eigenlijk?

p-chez 01-05-2003 16:46

LoL, je mocht niet kijken?

Dat is vreemd.

Some 01-05-2003 16:51

Citaat:

xearo schreef op 01-05-2003 @ 07:57:
@ topicstarter, hoe oud ben je eigenlijk?
17

Electricity 01-05-2003 17:03

mja dat is raar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.