![]() |
Bands zoals Dredg
Ik had al een heel lange tijd wat losse nummers van Dredg, en die vond ik altijd wel leuk. Nu heb ik de cd Leitmotif van iemand geleend, en ik vind het eigenlijk toch best wel geweldig.
En nu ben ik op zoek naar Dredg-achtige bands.. dus roep maar! :) |
de volgende bands lijken zeker niet 100% op dredg, maar ik denk dat veel dredg luisteraars deze bands ook wel waarderen :
open hand, coheed and cambria, spirit that guides us, face tomorrow, remembering never , underoath, glassjaw, hopsefall, poison the well, a long winter, thursday, taking back sunday, sinai beach, the hope conspiracy, sky came falling, from autumn to ashes, at the drive-in, sparta, atreyu |
Citaat:
|
the grand silent system
|
Shun
|
Citaat:
ps: Je krijgt de groeten van Cedric Citaat:
|
Wie noemt z'n band nou Dredg (n)
|
Citaat:
Wie noemt zichzelf nu deadnation? Zelfde vraag :S |
Citaat:
Ik vind dredg een van de geniaalste bands, en taking back sunday, from autumn to ashes, sinai beach (!), remembering never spirit that guides us komen daar echt niet bij in de buurt of lijken daar niet eens op. Probeer idd shun eens (goed dat mensen het onthouden hebben), Far (!), Pink Floyd (natuurlijk), Anathema, Amazing Device, X-Cell Factor, En oude Trapt |
Citaat:
leer lezen :p... en net alsof alle pink floyd en anathema op dregd lijken. |
Kutopmerking? Jank niet. Dead Nation slaat ergens op. Wat is Dredg? Misschien ben ik achterlijk hoor, maar ik weet niet waar dat voor staat.
|
Citaat:
een aanvraag, soort request |
Evengoed ik heb die shizzle geluisterd en ik vind t helemaal niks. Net als Glassjaw. :)
|
Citaat:
|
mijn excuses mensen jullie zetten veel leuke lijstjes neer met ook goeie bands maar de meeste namen die ik daar lees/ken lijken niet veel op de sound van Dredg, het kan allemaal hetzelfde genre zijn maar klinkt niet echt hetzelfde.
Waar zijn we/ik naar op zoek, ik maak ff een vergelijking welke niet al te moeilijk zal zijn. Ik zoek een band die net zoveel op Dredg lijkt als Dry Cell op Linkin Park lijkt. |
the grand silent system
|
Citaat:
|
volgens mij Band of the month bij ThePrp....zoek daar maar links :D
en natuurlijk soulseek / mirc (nieuwe plaat te downloaden in #rhp dachtik) |
DREDG > WASTE OF TIME > kortom POO POO !!! <
|
Dat je je smoel houd en een boom gaat aaien
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |