![]() |
oude rock bands
Wie luistert er nog meer muziek van oude rock bands zoals; Rolling stoned, Black sabbath, led zeppelin, guns n roses en ga zo maar door.
Ik heb het ineens te pakken ofzo, want ik luister nu steeds er naar. Iemand die er ook van houd, of nog een goed nummertje weet. |
Rolling Stoned muhha (y)
|
Grappig zeg :rolleyes:
|
Citaat:
WHAHAHA, die zag ik nie eens :D Zo zie je maar hoe stoned ik ben :D |
Iron Maiden (y)
Redelijk oud al en toppie muziek. Als je het niet kent heb ik hier wat goede tips: Aces High, The Trooper, Hallowed be thy Name, Phantom Of the Opera. Ik houd het erg kort, dit zijn gewoon een paar die net in me opkwamen, niet per se de beste. Owja, en Queen heeft ook mooie muziek, download Innuendo maar eens. Schitterende gitaarwerk (y) |
rainbow is bijvoorbeeld ook wel een goeie enja dan natuurlijk nog guns'n roses (alhoewel is die band al echt zo oud dan?), led zeppelin, queen, rolling stones en natuurlijk ALICE COOPER (als we mogen spreken over de rock opa's)
|
Citaat:
|
Oude Rolling Stones mag ik graag horen :)
|
ik luister dat ook... maar niet die
the who the police q65 ub 40 pink floyed queen dat soort zooi en ook wel nieuw hoor maar oud echt steeds vaker. massol Jacqueline |
Citaat:
|
blowen is voor homeaux
|
D'r gaat natuurlijk niets boven Deep Purple. In hun befaamde Mark-II lineup, natuurlijk.
|
Living color!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (y)
|
luister nog best veel naar
*the ramones *rolling stones *queen *the police *the beatles *led zeppelin ben wel een soort jaren 80 liefhebber, samen met de muziek van nu |
Citaat:
Verrek. Metal ben ik al, moet snel gaan blowen denk ik :D |
Citaat:
Child in Time...Smoke on the water En ACDC natuurlijk |
kiss
hendrix stones led z ac/dc sabbath accept motorhead maiden vind ik meer metal dan ouwe rock eigenlijk |
Yes en Genesis zijn wel vet :cool:
oh, en Rush natuurlijk (y) |
Ik snap zelf niet wat voor waarde deze topic in onze samenleving heb, maar jah..
- Judas priest - Iron maiden - Led zeppelin - Hendrix - Black Sabbath - Guns n roses (niet echt oud) - AC/DC - Masters Of Reality :P |
Ik luister juist het liefst oude muziek! Queen, Ozzy, Guns 'n' Roses... En Billy Idol ook. Sowieso heel veel nummers die toen bekend waren
|
stooges / iggy pop
|
mc5
|
* sex pistols
check: god save the queen, new york, bodies, holiday in the sun, who killed bambi, anarchy in the uk, my way, EMI |
the doors
|
Led Zeppelin ja, en veel ook nog
de studio recordings is natuurlijk een essentiele aankoop als je van muziek houdt ;) verder krijg ik ook nog redelijk veel mee van de pink floyd-verzameling van mijn huisgenoot |
Ten Years After! (y)
Is misschien wel iets te oud, maar deze week heb ik nog es de Woodstock dvd gekeken en Ten Years After speelt daar echt superrr! :D I'M GOING HOME!!!! ;) (y) |
-Led Zeppelin
- Deep Purple -The Doors - Yes -Jim Hendrix -en dan heel veel gitaar muziek van o.a Harry Sacksioni |
sex pistols
|
led zeppelin
the doors beatles stones sex pistols deep purple the who aerosmith |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |