![]() |
Keelpijn, waarvan?
Ik heb 4 dagen enorm veel geblowd, gedronken en gerookt. Nu heb ik keelpijn, waardoor zou dat kunnen komen (kheb wel een vermoeden hoor) en wat moet ik eraan doen?? En hebben jullie dit ook wel eens?
|
eyuhm, ja nja..dat heb je toch wel vaker?
water drinken want je bent vast beetje uitgedroogd, en niet roken. Tsjah.. |
ik heb ook een tijdje gehad dat ik egt elke dag blowde...ik kreeg daarvan ook hele erge keelpijn...het komt gewoon omdat je longen er niet aan gewend zijn..ik blow nu alleen nog maar heel soms...egt 1x in de maand ofzow...en heb nu nergens meer last van KusS..Daphne
|
als ik keelpijn heb en ik ga blowen gaat het over, maar als ik dan 's avonds in bed ga liggen krijg ik hele erge last van de hoesten.
maar das bij een verkoudheid dan. weet niet of dat in jouw geval ook opgaat dus :) ik heb wel eens gehoord dat veel appelsap drinken helpt, maar dan moet het wel heel veel zijn ofzo :/ ik betwijfel echter of dat waar is... en anders lijkt het me dat je gewoon even een paar dagen of mssn een week van alles af moet blijven... maar dat voel je natuurlijk zelf weer wanneer het dan weer kan :) |
Citaat:
|
Citaat:
eerder door het kutweer |
Je hebt teveel gezopen daarna pijpte je vieze ouwe mannetje's voor een euro.. [Gokje]
|
Sars
|
long kanker :D
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
En @ Daphne, Als je longen er niet tegen kunnen krijg je keelpijn?!?!?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |