![]() |
Domme vraag...
En kom nou niet met "domme vragen bestaan niet", etc.
Kan een vrouw/meisje zwanger raken van slikken? Misschien raar gedacht, maar dat spul komt toch in d'r lichaam... |
Nee.
|
Nooit. Er is namelijk geen manier dat je zaad zo bij de baarmoeder komt.
|
Citaat:
En als ze wel zwanger wordt, is er iets grondig mis met haar ingewanden? |
Euh... dan is ze gewoon niet zwanger van pijpen.. Dus khoop ni dat je vriendin je heeft gezegd:
"Schat ik ben zwanger" en dan jij "Kan niet, we hebben nog geen seks gehad" en dan zei: "Jawel, kheb je toch al gepijpt" want dan klopt er iets niet :D |
Citaat:
Ik had ook wel zo'n vaag vermoeden dat 't niet kon, maar ja, liever domme vragen stellen dan domme fouten maken, hè? |
There are no stupid questions. Only stupid people. :p (j/k)
|
Een domme fout zou bijvoorbeeld zijn: je vriendin zwanger maken door je te laten pijpen? :D
Dus, gene paniek.... (y) |
Citaat:
:) |
Haha, nee, dat kan niet. Zaad moet bij de eicel komen, en de eicel niet zit bepaald in de keel ofzo.
|
Citaat:
Maar geloof mij, daar wordt ze niet zwanger van. |
Als een bepaalde vrouw zo zwanger zou kunnen worden, zou het een bijdrage aan de revolutie der mensheid zijn :p
|
lijkt me op zich wel stoer, alleen het idee waar het kind dan vandaan moet gaan komen doet mij een beetje walgen :)
|
Omfg! :eek:
|
Citaat:
|
Ja, dat kan. Dan groeit er namelijk 'n kind in 'dr keel. Maar meestal gaat dat gepaard met een miskraam, omdat het nogal 'ns wil voorkomen dat de toekomstige moeder haar kindje weghoest. Tja, het leven is hard.
|
Citaat:
|
domme vragen bestaan dus wel :p
|
ik kan me herineren dak in me hele beginperiode hie'r onder me oude nick nog wel es tzelfde topic heb geopend als grap en dat toen idereen boos op me werd omdak daar niet mee moest spoten ofzow :confused: (y)
|
Citaat:
|
moet je ze zien staan, met respectievelijk 20 en 21 jaar. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geniaal!
|
Citaat:
|
*kopt in*
lekker domme vraag... :rolleyes: |
nou okee, het antwoord is duidelijk lijkt me en de reply's gaan verder nergens heen.. :D
Dus ik denk dat ik deze maar sluit :) xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |