![]() |
[Privéberichten] Pop-up
Ik krijg geen pop-up meer met het bericht dat ik een nieuw privébericht heb gekregen terwijl ik dat eerst wel kreeg.
Ik heb dat bij m'n opties wel aangevinkt. |
Citaat:
Mja ik kan wel veel in je profiel zien, maar of je vinkjes goed staan kan ik helaas niet zien... Ik zou er toch nog een keertje extra naar kijken |
geen nieuwe browser, geen nieuwe dingen geïntalleerd, alles is hetzelfde, ook staat de optie gewoon aangevinkt
|
Pop-up stopper geïnstalleerd? ;)
|
nee
|
Misschien een beheerder die het weet?
|
goede service hier zeg (y)
|
Citaat:
Bovenstaande antwoorden zijn "standaard" antwoorden en meer zal je niet kunnen krijgen. Wij kunnen toch onmogelijk jou PC kennen? Daarbij, reactie van een Beheerder ga je weinig aan hebben. Simon kent ongeveer niets van PC's, en Jon reageerd maar in weinig topics. Als je toch vindt dat het S.com zijn fout is, dan stuur een PM naar Jon, of mail gewoon. |
ik ken meer mensen die er last van hebben en aangezien ik helemaal niks heb geïnstalleerd de afgelopen tijd en het ineens van de ene op de andere dag niet meer werkt ging ik er van uit dat het aan het forum zou liggen maar ik zal jon wel pm'en
|
Andijvie PM'de:
Ik PM het jou maar eventjes, aangezien ik op M&M niet in de topic kan posten; ik krijg ze ook niet langer. Voorheen altijd wel, heb helemaal níets veranderd (gebruik gewoon IE6) en nu krijg ik ze niet meer... terwijl de optie gewoon op 'ja' staat.... Dus post maar dat het niet aan jouw pc ligt, maar aan het forum Groetjes, Andrea |
Citaat:
Een optie in jou IE van javascript zou ook kunnen. Dat je dat dus uitgeschakeld heb. |
Af en toe heb ik er ook last van, af en toe ook weer niet, allemaal zeer vreemd :confused:
Volgens mij weer 'n streek van 't Al Quaeda-netwerk ;) :o |
Ik heb het ook soms dat ik geen pop-up krijg.. meestal doet ie het wel gewoon, maar soms ook weer niet..
|
Citaat:
Dit probleem ligt in dit geval níet serverside maar toch echt cliëntside. Ik krijg altijd pop-ups met alle browsers. (Mozilla, Netsnape, Opera, MSIE). |
Citaat:
|
Mij viel het op dat ik geen pop-up kreeg als ik mijn inbox geopend (maar nog niet ververst) op een van mijn IE schermen had.
Zolang als ik de inbox 'geopend' had kreeg ik geen pop-up. |
De pop-up komt alleen als je de pagina volledig laat 'uitladen'. Als je te vroeg op een link klikt of op Stop drukt, komt hij niet. Dat geldt iig voor IE6.
|
Citaat:
|
Ik heb ook geen last van dit probleem, alleen dat komt misschien omdat ik nooit pm'etjes krijg... :o:(
|
heeeey.. ik vroeg me af hoe je forumbaas kunt worden?? hoe zijn jullie bij elkaar gebracht? of hier zo forumbaas geworden? mij lijkt het ook wel wat... of is dat niet voor iedereen weggelegd?? antwoordje graag?? kuzz LoesjuH!
|
:(
|
sorry denk dat laatste maar ff weg van mij.... had een nieuw topic moeten worden... beetje fout gegaan... sorry!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |