![]() |
favoriete bier
vast niet de 1e maar wat is jullie aanrader op biergebied
de mijne is westmalle, trappist |
|
wil niet veel zeggen maar zo'n topic is dr pas nog geweest...
|
hertog jan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amstel
|
oud topic ja..
maar hertog jan en warsteiner zijn de best! |
Citaat:
|
Carlsberg! All the way (y)
|
Hertog Jan
|
westmalle, rochefort, hoegaarden..
|
dat jullie het verschil proeven :eek:
of zijn jullie echte die-hard-bier-drinkers :D |
thuis: alfa
doorzakken: a-merk of amstel speciaal: duvel |
Dit is al de zoveelste keer, maar als je het graag wil weten
Grolsch |
Murphies Irisch Red
Bekijk voortaan een oud topic. |
Citaat:
|
Bavaria of Warsteiner
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn merken die veel gemeen hebben, maar bijvoorbeeld grolsc en heineken, ik snap niet dan mensen beiden lekker kunnen vinden. Grolsch is een van de bitterste bieren en heineken het zoetst. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan heineken. |
O ja en thuis euroshopper. Is het tenminste te betalen voor ons.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink thuis altijd Grolsch, bij m'n ouders verschilt het altijd, mn pa koopt altijd wat anders, behalve amstel en bavaria gelukkig. Palm en een witbiertje gaan er ook altijd wel in :) |
Onder andere: Helleketel, Pitt, Warsteiner, Duvel en Hoegaarden Wit zijn lekker. In niet-willekeurige volgorde.
|
Hertog-Jan, Amstel, Ome Freddy Heineken!!! :D :) :p
En Oranjeboom is het meest smerige bier wat dr is! GATVEREDAMME!!! :( :mad: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
http://retrobottega2.esperya.it/birr...ren200_bis.jpg Alleen voor de kenners onder ons ;) |
Hertog-Jan
Leeuw eigenlijk vind ik bijna alle soorten wel lekker. Maar er zijn van die biertjes die je gewoon af-en-toe moet drinken en dus niet altijd (zoals Het Kannon). Wat trouwens ook super rlx bier is, is mallemok. Maar dat hebben ze alleen bij het brouwcafe (Scheveningen) Eigenlijk is een van de weinige bieren die ik echt minder vind Heineken. (ik zeg niet vies want vies bier bestaat niet) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |