![]() |
de grote"wat draag je nu" topic
wat draag jij nu
|
Waarom open je een topic als precies hetzelfde topic nog op de 1e pagina staat?
Ontopic: Een donkere spijkerbroek, een paarsbruin truitje, paarse sokken, witte shorty, rode bril |
Citaat:
|
Zwarte ribbroek
zwart/roze kniesokken donkergroen Lowlands T-shirt met felgroen poppetje |
lichtblauwe broek, sloffen( al de hele dag), en een beige langemauwenpolo
|
Citaat:
|
Dit draag ik nu:
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...mages/1268.jpg Off-topic: En het is niet: de grote topic, maar het grote topic :) |
- vage zwarte rok die in punten uit loopt
- rode kniekousen - rood shirtje met half lange mouwen - zwart corsetachtig iets er over heen - zwarte armwarmers - achterlijk haar |
ribbroek
sweater ondergoed sokken kisten ik ging vandaag mn kamer schoonmaken.. |
-lichtblauw met donkerblauw joggingpak
-superdikke slobsokken dr over heen -blauw santana-shirtje dr onder -zwarte sneakerz |
beige baggy broek
zwarte sokken roze hempje met blauw en witte steepjes roze armwarmers flogging molly vest |
-Zwarte broek van het merk "BAS"
-Blauw overhemd -Lelijk geruit vestje -Rode Clip-On Stropdas met Drik logo's Ofwel de Bas van der Heijden bedrijfskleding. Voor ik ging werken: -Zwart stug overhemdje met korte mouwen en ronde borstzakjes. -Grijs/zwart gekrijtstreepte broek uit 1929 |
Citaat:
Rode wijde ribbroek donkergroenbruin achtige coltrui met driekwartsmouw en kousenvoetjes :D |
stomme wijde baggy spijkerbroek van stuka, eigenlijk alleen nog voor werk bedoeld
blauwe polo met rood kraagje met rode letters cinema roma achterop blauw/wit gestreepte streepjeskousen paars ondergoed |
nieuwe kleren!!
en hele gave spykerbroek, beetje wijd uitlopend, verder strak. lichtblauw en een heel masterlijk rood shirtje met blauwe vertical streep van mn linkerschouder naar mn linkerheup:D ik ben bly met nieuwe kleertjes :D |
zie fototopic *lui*
|
Afritsbare beige broek
Dropkickmurphys trui |
Citaat:
Ontopic: een geruite, wijde pyamabroek met een wit truitje. |
Citaat:
Ik ga morgen lekker weer nieuwe kleertjes aan doen... :D |
een handdoek want ik kom net uit de douche
|
zwarte broek waar vogelpoep op zit (jaja tmoest nl weer net op mn broek :mad: )
rode sokken met bloemetjes zwart sjurt met roze letters rode riem en da was t wel |
boxer want ik ga pitten
|
Zwarte ribbroek, zwart spagettitopje, zwarte grofgebreide zwerver-trui. Ik heb het koud, ja.
|
zwarte onderbroek en een veel te groot t-shirt van mn vriend. :o ja hallo het is ook nog maar kwart na acht hoor :o :)
|
Donkerblauwe broek van joggingstof (oid) met beetje wijduitlopende pijpen...wit t-shirt met opdruk (z.o.z. aan beide kanten (ja, dat zeg ik, Gamma ;))), zwart vest, ondergoed, witte sokken en grijze sloffen. Wat een combinatie weer. ;)
|
zwarte saaie stretchbroek, donkerrood slipje, blauw t-shirt met een gele en een witte en een lichtblauwe diagonale streep over de voorkant
|
roze badjas! (y)
|
Desert storm broek(dump), t-shirt met lange mouwen( gewoon geel) en vest.( van een merk, naar het schijnt: Kinky. Was ook veel te duur, maar precies de goede kleuren.)
|
een zwarte broek en een rood t-schirtje
|
Citaat:
|
Het is half 11 's ochtends en ik ben al volledig aangekleed... applausje voor mij.
witte broek (beetje spijker-achtige stof) Only met iets uitlopende pijpen lichtblauwe leren riem wit shirtje met hele lage hals Mango licht valig strak spijkerjasje Guess? (heb m al 2 jr en hij blijft gewoon geweldig), onderste knoopjes dicht lichtblauwe leren puntlaarsjes met rozige bloemetjes op de hiel Sacha haar in hoog staartje, horloge, roze hangdiamantjes in oren, roze kraaltjesarmband.. |
enne Noé gefeli :)
|
Mijn badjas :o
Ben al wel een tijdje wakker en moet nog douchen, maar ik dacht ik ga eerst ff internetten |
zwart strak truitje met 3/4 mouwen
zwart corset met paars kant en roze-paars lint zwart lakrokje zwarte panty zwart-paars stukje panty aan elk been zwart ondergoed roze-paarse nagellak (kleurt bij het lint van mn corset *grin*) horloge zilveren armbandje zilveren kettinkje haar in 2 staartjes zwarte make-up |
grijze boxer
blauwe sokken wit v-hals t-shirt blauw/gebroken wit rugbyshirt beige (niet helemaal..beetje rare kleur) ribbroek schoenen (le coq sportif) titanium horloge |
Citaat:
Alleen een HLY boxershort (Hema)... Ik moet maar 's douchen :) |
ribbroek energie
h&m riem weer sport t-shirt h&m vest+capuchon van imperial weer:o bril... lekker in mijn sloeberkleding... heerlijk:) |
zwarte wijde broek
vies bezweet rood topje kom net terug van fitness..... oh oh oh wat klinkt dat toch sportief :D |
wijde spijkerbroek + regenboogriem
zwart truitje allstars ondergoed grijze sokken zwarte kralenketting chinese hanger |
zwarte driekwartbroek
gestreept truitje roze allstars witte sokken + ondergoed lelijk groen-grijs-bruinig warm vest |
Blauwe vans
Witte Sokken Blauwe spijkerbroek Zwart American Nightmare(you have my heart) shirt kutkop |
Grijze Pennywise trui :D
Grijze spijkerbroek Zwarte sokken Zwarte adidas schoenen met rode fat laces erin Citaat:
|
blauwe hoody grijze broek
|
osiris
spijker overseaz fluo roze/geel/groen/oranje - riem roze met wit gestreept truitje blauw vestje |
Blauw/wit/rode Gympen van kipling
Een 7/8 strakke vale spijkerrok Een rood truitje met lange mouwen en zo'n kraag van O'bleu Tja, dat is het wel zo ongeveer, ben in een simpele bui en dan nog...... 4 ringen, een horloge, 2 armbanden, ketting, 4 oorbellen, tja, je moet toch wat................. |
-Driekwartbroek met zwarte riem met zilveren ringetjes ( je weet vast wel wat ik bedoel)
met m'n nieuwe h&m jongenskindertruitje int geel:) met blauwe sokke en me etnies.....en natuurlijk ondergoed...ma yah |
Citaat:
Ontopic: - Nogal groene wijde broek - Zwart truitje met 3/4 mouwen - Wit vest met 3 beetje turqoiseachtige strepen op de mouwen - Zwart ondergoed - Donkerblauwe sokken - Adidas skate schoenen |
- Rode Diesel trui
- Lichtblauwe Diesel spijkerbroek. - Sokken - Geen schoenen :) |
Ben ondertussen in bad geweest, dus draag nu:
wijde vaal blauwe ribbroek zwart truitje met teks My way or the highway ondergoed zwarte sokken sloffen haar in staart |
Bordeaux broques, rode bandplooi, donkerblauwe polo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |