![]() |
stelling: alto's zijn vroeger gepest geweest!
waar of niet waar?:D
|
stelling homo`s zijn vroeger verkracht?
waar of niet waar? :D |
Al was dat zo, was het dan nog het probleem.
Trouwens, jij bent toch ook een alto of niet? Aan je kleding en je hoofd te zien, tenminste! |
Waar.
Veel mensen die ik ken en zich alternatief kleden zijn vroeger pispaaltjes geweest. Hoewel dit niet meteen de regel hoeft te zijn, ik ken ook zat kakkers die nu gewoon nerds in polo's zijn. |
het zijn wel de buitenbeentjes......
|
nee vo wa wel eigenlijk
pff ik vind ze eerder sterke persoonlijkheden (ok ja ik verdedig me vrienden ;) ) |
denk niet dat dit er ook maar iets mee te maken heeft..
|
Citaat:
|
Citaat:
ohhhhhhh.....nou snap ik het.. dat is natuurlijk 1 van die zinnige, sfeerverbeterende topics van bertbart.... *slaat zichzelf voor het hoofd* :rolleyes: |
ik word pas gepest sinds ik alto ben
|
Citaat:
|
ik hou me in...*adem in adem uit*
|
Citaat:
daarbij, wat een lelijk woord is dat 'alto' toch..., waarom niet gewoon alternatief ofzo... alto... ieuw :D |
Citaat:
|
Citaat:
en ja... ik ben gepest geweest... en ik ken een heleboel alto's die vroeger ook gepest zijn... dus ik vroeg me af wat nou oorzaak en gevolg is... |
Het lijkt me dat mensen die gepest zijn geweest juist zoveel mogelijk met de massa mee willen stromen omdat ze dan niets meer hebben om gepest door te worden
|
Citaat:
en dat voor een alto :rolleyes: |
Ik leefde vroeger in een fantasiewereldje, was een kop kleiner dan de rest van de klas en had geen vrienden. Het recept voor dé alto van vandaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom werden alternatievelingen vroeger gepest worden ??? onderbouw da effe es da heeft toch totaal niets te maakn met hoe je nu kleed met vroeger gepest worde of nie ??? |
wat is dan het grote verschil tussen alto en alternatief, sorry hoor, maar ik zit in een boerendorp aan de rand van de bewoonde wereld en hier zie je amper verschillende stijlen, benamingen hebben we dus ook niet nodig :D, maar waar trekken jullie de lijn dan???
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Hey Juud, ik bescherm je hoor :D) |
Citaat:
Maar goed, misschien dat als je eenmaal gewend bent aan kutopmerkingen dat je je er minder aan stoort ofzo :confused: |
Faery dwingt me om op deze topic te reageren. Mag ik dat als pesten meetellen? Toe, mag het, mag het? Ik wil zo graag ook een echte alto zijn..
|
Nee, jij bent alto omdat Marilyn Manson zegt dat God in de tv zit en jij bent verslaafd aan die moderne goudvissenkom van hem. Yeah.
|
Citaat:
|
er zijn toch ook zoveel andere mensen die gepest geweest zijn
omdat ze anders waren en nu opeens massas meelopen enal om er toch bij te horen meestal is het omgekeerde effect nuja in mijn omgeving toch |
waarom legt nou niemand mij het verschil uihuit... :(
huil..... |
Citaat:
|
Citaat:
Let's all point and lafgh. Je bent wel lief hoor masj |
Overigens ben ik wel gepest, vroeger, ja. Maar dat kwam meer doordat ik een klein dik propje was, en daarbij ook nog eens een redelijk verlegen meisje wat af en toe in zo'n rondspringend stuiterkindje transformeerde. Plus, we hadden een klas waarbij iedereen achter 1 kind aanliep, en daar had ik niet bepaald zin in. Dus als iedereen in een kringetje om haar heen ging staan in de pauze, gingen ik en Marge/Adrenaline knikkeren. En dat was nou ook niet bepaald bevorderend voor je populariteit. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
*aait* :D |
Tuurlijk. Waarom zou je je anders niet willen conformeren?
|
Er is wel wat voor je stelling te vinden. Als iedereen je raar vindt, dan ga je maar expres raar zijn, dat maakt het gelegitimeerd. Maar je hypothese is natuurlijk wel onjuist, ik weet zo al twéé alto's die nooit gepest zijn:P
|
Citaat:
;) |
ja ok goed dan
en toch vind ik van nie ik vind het dan ook maar een domme stelling maja ik zwijg al ben maar een stomme alto nje ;) |
Citaat:
alternatief = anders dan de rest, niet in een hokje in te delen. Alternatief is een bijwoord of bijvoeglijk naamwoord, je bent alternatief of je bent een alternatief persoon, je bent niet een alternatief. |
Citaat:
|
Het sleutelwoord is 'automutilatie', Masj-meid.
|
Citaat:
NiEt AlLuHH GoThIc'zzzZ ZiJn SaTAn AnbiDduhrZz.. .. ;) |
Citaat:
|
En ineens lijkt ze weer 14.
|
Citaat:
|
Citaat:
omg :p. |
wat een leuke stelling, namelijk iedere alto is hetzelfde!! :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
.. toch ? |
Hey ik ben Roy.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |