![]() |
Verstopte neus 's nachts!
Hoi!!
Nu heb ik vannacht geslapen met een verstopte neus en ik vind het echt vreselijk... je lippen gaan er van kapot en je kan nie goed slapen.. Iemand nog tips om tijdens te slaap meer lucht te hebben? Een neusspray kan ik zo snel niet meer aan komen. waar koop je die trouwens? Drogist? Bedankt!! Groetjes Eve |
iig met je deur of met een raam open slapen zodat er veel frisse lucht binnen kan komen
|
ja neusspray koop je nij de drogist, dat is echt handig. En zoutwater oplossing schijnt ook te helpen, maar bij mij niet zo.
|
Zet een ui naast je bed, stinkt wel, maar houdt je neus open!
|
Warm water met zout erin opsnuiven. Klinkt vreemd, maar helpt wel.
|
Citaat:
|
Vicks vaporub kopen of dampo creme.
Das gewoon van die menthol creme en die opent echt je neus en keel goed snachts. |
ja, ik heb er ook ontzettend last van (hooikoorts)
Als ik 's ochtends wakker word dan zit echt alles dicht... zoo irritant... Iemand nog tips...? Tis geen verkoudheid dus veel dingen tegen verkoudheid helpen niet... |
Hooikoortstabletjes. Ik was altijd verslaafd aan otrivin, totdat ik hooikoortsmedicjnen kreeg. Je kunt ze zonder recept kopen bij de apotheek. Ze zijn wel duur, maar om te proberen de moeite waard. Als het helpt kun je ze op recept vragen en dan worden ze wel vergoed.
|
gewoon otrivin neusspray... helpt prima!
Weet iemand overigens hoe vaak je dat mag gebruiken? |
Citaat:
verder hebben hooikoorts-mensjes vaak ook astmatische problemen, dus is het niet alleen je neus ga dan eens langs bij de dokter. dan kan je nl. ook nog 'n inhalator krijgen om via je mond meer lucht te krijgen als je benauwd ben. verder week het ff niet. |
Citaat:
|
Kijk uit met die neusspray, voor je het weet ben je verslaafd, en het afkicken is echt een hel. Je slaapt gewoon een week niet. Niet dus. Potdicht zit je.
Ga voor mijn part aan de homeopatische sprays, maar gebruik otrivin alleen als je echt neusverkouden bent. |
Citaat:
|
Nou ze zeggen dat je als je gaat slapen in stukjes gesneden ui naast je bed moet leggen, dat het zou moeten helpen ... maar of het werkt weet ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je mag ze altijd maar 7 dagen achter elkaar gebruiken, toch? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
een hoog kussen helpt ook, maar dat is weer verschrikkelijk slecht voor je nek.
|
Citaat:
|
das nog niet erg hoor, wat ik soms 's nachts voor heb is echt geen pretje voor mij en me vriendin, het zit namelijk zo ik heb een klein stoelgangprobleem. Daardoor ga ik wel 10 keer per dag naar het schijthokje, nu ga ik soms 's avonds slapen met nog wat in mijn darmen en dan begint het eerst met wat onschuldige stinkbommetjes en dit ontaardt dan in een derde wereldoorlog met biologische wapens, hierdoor wordt mijn vriendin dan wakker, maar daarna stuur ik mijn troepen erop uit en pas dan wordt ik wakker , terwijl ik dus me ontlast heb in bed onder toeziend oog van mijn vriendin, zij vindt het dan ook niet prettig dat ik het laat liggen tot de volgende dag maar ik ben gewoon bang vanaf het moment ik opsta er nog meer naar beneden komt en we weer de milieudienst over de vloer krijgen.
|
Citaat:
ohja en uien helpen heel goed tegen een verstopte neus. bij verkoudheid tenminste. over hooikoorts weet ik weinig, maar het valt te proberen, toch? |
Citaat:
Groetjes, Ripper |
Maar je hebt die verstopte neus al voor het slapen? Ik krijg best wel vaak een verstopte neus tijdens het slapen, dan slaap ik in zonder verstopte neus en word ik wakker met verstopte neus, omdat ik steeds moeilijker ga ademen blijkbaar word ik ook wakker... Misschien moet ik dan ook neus spray gebruiken???....
|
ik weet er ook nog 1 alleen klinkt ie wel een klein beetje bizar.
Eerst je neus goed leegsnuiten. Dan een theedoek nemen en deze uitspreiden op tafel. UI schillen en in stukjes snijden. In de doek leggen. en deze oprollen en om je nek binden. Helpt heel goed. Omdat die ui altijd bij je is. Oja en poho olie van dokter vogel helpt ook goed. Moet e sávondsheel klein beetje op je kussen druppelen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |