![]() |
I wear my sunglasses at night
Iemand die des nachts wel eens zonnebrillen draagt?
Ik ga niet meteen zeggen dat ik dat lomp vind maar ik vind het wel Ja, er schijnt toch geen zohoooon?! tssss... |
Da's net zo loos als goggles op je hoofd planten, maar ach, dát is cybergoth-verantwoord en dus hip. Jup.
|
leeeeeeeeeeelijk
|
:confused:
Lijkt me bijzonder onzinnig om die s'nachts te dragen... en t lijkt me ook niet echt lekker slapen |
Draag vaak een bril met een kleurtje, binnen, buiten, 's nachts, ten 1e ik vind t mooi (en ik doe dat al jaren) en daarbij heb ik vaak last van licht en om dan in de winter of idd 's nachts een donkere zonnebril te dragen vind ik een beetje te. Die lichte brillen zijn daar erg handig voor, temperen het licht net genoeg.
|
=kutlied
|
Citaat:
|
Dank :D ben vereerd... *grin*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
walgelijk
|
dank voor de herrinnering aan dat verschrikkelijk heerlijke lied!
btw. draag gaan zonnebrillen .. maar hoedjes! ..;) |
hmm dit deed ik vrij veel vroeger maar dat was niet zonder reden.
|
"Ik draag alleen zonnebrillen omdat ik de wereld dan zwarter zie dan jullie"
muhahaha :D :cool: uh ontopic ik draag uberhaubt nooit zonnebrillen dus ook niet 's nachts |
ik hbe geen brillen hoofd :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldig, als je graag opgenomen wilt worden in paul van loon's griezelencyclopedie.
Lichte "zonne"brillen kunnen wel mooi staan, maar donkere vind ik 's nachts lelijk. En zonnebrillen die zo donker zijn dat je iemand ogen niet meer kunt zien vind ik altijd lelijk, want ik kijk graag naar ogen. |
Citaat:
|
3 jaar terug gingen een vriend van me en ik altijd 's nachts rondfietsen met zonnebril op
dat waren nog eens tijden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat dat lied :mad:
En nee 's avonds draag ik geen zonnebrillen, hoogstens op mun kop op een feestje ofzow? |
het origineel ownt! :cool:
|
Citaat:
|
Ik draag ze wel eens op Goatrance feestjes, van die lichte kleurige zonnebrillen, vaak roze...wel leuk om alles door een roze bril te zien :cool:
|
De versie van Tiga & Zyntherius is stoer. Echt een 'introduction to general electro'. (y)
|
Ik vond de Chris Liebling mix wel aardig geloof ik.
|
Ja.. zonnebril 's nachts..
maar dan verder naakt.. so Horny :P |
Citaat:
|
het nummer is best gaaf inderdaad
|
Dag, nacht, het is een relatief begrip. Aan de andere kant van de wereld zitten ze nu aan de lunch.
|
Citaat:
|
ik heb geen zonnebril
|
Citaat:
|
Niet 's nachts. Wel soms als het regent, maar dat is dan óf een zonnebril met lichtroze glazen (nouja, glazen - stukjes plastic) óf het is een zwarte zonnebril bij allemaal zwarte kleren en dan de hele dag mysterieus lopen doen enzo, maar dan voel ik me ook wel verkleed:).
|
Citaat:
Dat heb ik inderdaad mijn hele punkperiode lang ook gehad, en daar gaat het ook om. Je bent het niet zelf, dus kun je alles doen zonder je te hoeven generen. Als je wat meer zelfvertrouwen krijg, kom je tot de conclusie dat jij als jezelf echt goed genoeg is.. |
Citaat:
|
's nachts een zonnebril?? waar is dat dan voor nodig?? er schijnt tog geen zon 's nachts?? :|
|
Hmz waarom ken ik dat liedje niet :confused:
Ik heb als het donker is geen zonnebril op nee, wel soms in m'n haar... als je s avonds in de zomer terrasje gaat pakken of zo... |
Citaat:
|
Ik draag 's nachts wel eens een zonnebril, omdat het dan gewoon bij mijn outfit past! het staat gewoon leuk! :D
|
Ik herinner me net dat ik toen ik in de derde zat op kamp ben geweest en dat ik toen dag en nacht mijn zonnebril op had...
rare ik :confused: Had misschien iets te maken met de rode oogjes die de leraren niet mochten zien :o ... verder gewoon domheid ofzo |
Citaat:
|
hahahaa, idioot...
maarja, smaken verschillen zeg ik maar :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik draag nooit zonnebrillen btw, ook niet 's nachts. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |