![]() |
dipjes
Iedereen heeft wel van die momenten dat je wat minder in je vel zit. Wanneer voelde jij je voor het laatst klote? en waarom?
Ik zojuist. Ik werd een beetje zwaarmoedig van al dat leren voor mn examens. (n) |
Ligt aan zoveel dingen.
|
paar dagen geledenb
|
oja.
ga aub niet van die zwaar melancholische verhalen ophangen, daarvoor verwijs ik u door naar psychologie. :) |
Citaat:
En verder van mensen in mijn omgeving die een beetje vervelend doen en als het dan ook nog es kloteweer is. Eigenlijk zit ik momenteel in een dipje kom ik zojuist achter. Bahbah... :( |
gister toen me voor de 3e keer binnen 2 weken werd gevraagd waarom zo'n leuke meid als ik geen vriend had...
een normaal mens vat dat als op als compliment maar ja:D |
Citaat:
schaam je! (n) |
Citaat:
Ik speelde toen nog met de barbies :) |
Vanmorgen. Ik wilde lekker vroeg naar fitness toegaan, maar ik versliep me dankzij m'n stereo die zijn functie als wekker niet meer geheel verstaat.
Intro. "Ik zou weleens willen weten..." KRAS! En hij schakelde zichzelf nog uit ook! Only Sony. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wisselt hier met de dag, maar echt depri ben ik de laatste tijd niet meer geweest.
|
geen last van
|
Toen ik de uitslag van mijn laatste tentamen kreeg, maar er is nog hoop! :cool: :)
|
uhhmm, door vanalles, school, keuzes die ik moet maken, zo moeilijk :mad: :(
|
Regelmatig, door life in general and mine in particular.
|
Zonet, ook door mijn examens... :rolleyes:
|
te vaak, got medicins for that :(
|
minimaal 4x per week, dat is dus niet zo raar
|
Iedereen heeft wel eens een dipje.
|
jah vanochtend.
ik werd wakker en dacht *boehoehoe* wat heeft het voor zin om op te staan, niemand houdt van me *jank* ach het zullen de hormonen zijn :cool: |
eergisteravond...door de text van een bepaald nummer die wel voor me geschreven leek te zijn..
|
vanmorgen op de wc :D
|
zaterdagnacht...
was wel een ernstige... maar goed... waarom...? combinatie van factoren... |
Gisteravond: stress over school en nog wat andere dingen.
|
nu
|
Nu op dit moment.
- Coen - Rotexamens waar ik vandaag mee zou beginnen en nog steeds niks van gekomen is - Rotweer |
Vanochtend. En waarom gaat je niks aan. ;)
|
Vanmorgen, had ruzie met mijn zussie. Nou ja ruzie... zij flipte ineens heel hysterisch uit :confused: en waarom, dat vraag ik me nog steeds af. :rolleyes:
|
Citaat:
|
ja dagelijks
ik moet ze elke keer weer oplosssen met repen chocola en koekjes enzo :( en als dan die knullen zoals jij vragen wat dat allemaal is op mijn buik en ik zeg dat zijn dipjes, dan lachen ze me keihard uit... weer een dip dus... |
Citaat:
|
net toen ik zag in wat voor bende ik wakker ben geworden :D
|
Citaat:
|
gisteren, toen iedereen ineens besloot met anderen te feesten en ik dus alleen in een kroeg eindigde waar ik me toen wilde bezatten wat niet kon omdat ik met de auto was :(:mad:
|
De laatste paar dagen, door examens.
Maar als ik klaar ben (en geslaagd natuurlijk!) dan (y) :D |
Niets speciaals, gewoon een geluidje of zo en ik krijg al een dipje. Of als ik dingen zie op straat zoals kinderen en zo.
|
Citaat:
|
Nu... Heb dan toch de beslissing genomen om even een rustpauze in de relatie in te lassen en voel me een beetje verloren nu. Niet echt klote maar happy is anders. Weet gewoon met mezelf geen blijf.
|
Gisteravond :(, of nou ja, eigenlijk vanochtend. Ongelofelijk, wat voelde ik mij onbegrepen :( (nog steeds trouwens, maar ik heb me eroverheen gezet..).
|
Citaat:
Jij hebt echt behoefte aan een betwetersclub hè :D |
Citaat:
|
Citaat:
Mèt een ban voor ons derde potentiële wannebe-lid, helaas. :D |
Citaat:
Tofke, Koen, 1 pot nat ;) :p Mja, erg jammer, hij was echt de beste betweter, dat bleek vooral uit zijn laatste topic :D |
pfff hou op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net nog... allemaal gezeik van een paar kanten, voornamelijk dingen waar ik niet veel mee kan en toch maar verwachten dat ik er wat aan doe... (n)
|
Ik al een paar dagen nu. Omdat mn vriend morgen op vakantie gaat :(
|
wat 'n zielig topic hier ;)
uuhm... zaterdagnacht, natuurlijk onder het genot van 'n glaasje (meervoud) alcohol :o, anders laat ik mezelf nooit zo kennen.. en het ging over 'n ex van me.. *schaam* (n) :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |