![]() |
Fruit
Welk fruit vind jij het lekkerste? en welk fruit eet je het meest?
|
Ik eet het meest appels, omdat dat het makkelijkst is. Verder vind ik peren, sinaasappels en mandarijnen erg lekker.
|
Mango vind ik t lekkerst! :)
Appels eet ik het meest |
Er gaat geen dag voorbij dat ik geen appel eet, meestal van die Granny Smiths. Verder vind ik aardbeitjes, mandarijnen, sinaasappels en mango ook heerlijk. Eigenlijk al het fruit behalve BANAAN.
|
Appels vind ik het lekkerst
|
Welke ik het meest eet...ik eet niet zovaak fruit, en appels al helemaal niet. Vroeger kocht ik zel wel maar dan liggen ze een maand te rotten.
Het lekkerst vind ik Ananas, mandarijnen, perziken. Het sappige zachte fruit. |
Pruimen!!!
maar die zijn er alleen in de zomer :( |
Ik eet alles, ben echt fruitverslaafd :p
Alleen pruimen, abrikozen en bananen vind ik minder, maar niet niet-lekker. |
Ik mag niet alles...helaas. Maar ik vind druiven en meloen het lekkerst, denk ik. Druiven eet ik, denk ik, ook het meest.
|
appels eet ik het meest
Mango's en kiwi vind ik het lekkerst |
Appels eet ik het meeste. Ananas, perziken, aardbeien en abrikosen vind ik het lekkerst.
|
Ik vind aardbeien en perziken het lekkerst en ik eet het meeste appels
|
Ik vind frambozen het lekkerst, maar meestal eet ik sinaasappels en bananen.
|
ik vind aarbeien het lekkerst.
En laten wij thuis nou net een kas van 2000 m^2 vol met aarbeien hebben :D . Dus bij mij gaan elk jaar kilo's aarbeien naar binnen. hmmmmmmm..... |
Ik heb een fruitverslaving. :o
Aardbeien, kersen, [water]meloen, mandarijnen, mango's, perzik, [pitloze!] druiven, ananas.. Oeh. Ik heb zin in fruit. |
Ik eet het meeste appels en drink het meeste sinaasappelsap, maar ik hou het meest van abrikozen
|
Mango, watermeloen, lychees..
Zoiets denk ik. |
Ik hou het meest van appels en aardbeitjes! :p
|
Het meest: appels. Het lekkerst? Dat weet ik eigenlijk niet, wel liever zoete dan zure.
|
Meest: Niets
Lekkerst: Het zomerfruit; Pezik, nectarine, pruim, kersen, aardbeien |
lekkerst: aardbei, banaan, peer, druif
meest: appel, banaan, aardbei en nu ook druif |
lekkerst: aardbeien en nectarines
meest: bananen |
Citaat:
|
ik vin aardbei ut lekkerst en eet ut meest appel
maar das niet vaak |
An apple a day keeps the doctor away :) Ik eet elke dag een appel. Sinaasappels, mandarijnen, citroenen, rode bessen en druiven vind ik ook erg lekker.
|
Volgens mij eet ik het meeste appels, maar watermeloen is echt het allerlekkerste fruit wat er bestaat!! :)
|
Citaat:
|
Kers, passievrucht, mango. Eigenlijk elke fruitsoort wel.
|
Ik eet het appels het meest, omdat dat makkelijk is en we ze bijna altijd in huis hebben.
Welk fruit ik het lekkerst vind kan ik echt niet zeggen, ik hou van bijna elk fruit. Peren, watermeloenen, druiven, manderijnen, ... Mmm. :) |
afwisseling :o
|
Citaat:
|
Een verse mango is wel lekker, maar ananas overtreft toch alles. Verder houd ik van alles wat exotisch is.
|
ik vind aardbeien en meloen het lekkerst...
maar meestal eet ik een appeltje, is niet zo ingewikkeld kun je makkelijk meenemen |
carambola, sharon en litchi...lekker :)
niet zo heel veel te verkrijgen, de laatste twee in de herfst en winter wat meer. De kracht van appels zit trouwens in het feit dat het een vrucht is die gemakkelijk valt mee te nemen en de vele varianten die er beschikbaar zijn. |
ik houd het meest van lychees, frambozen, peren en kersen maar ik eet het meeste appels en aardbeien
|
Citaat:
|
Ik eet 't meest appels, maar ook peer en aardbeien eigenlijk heel veel fruit.
|
Watermeloen, groene druifjes, aardbeien en komkommer (hoewel ik eigenlijk niet weet of dat wel fruit is :confused:), die zijn het lekkerst en ik eet het meest komkommer.
Er ligt nog steeds geen watermeloen bij de groenteman :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
fruitpap :)
verder eet ik zelden fruit eigenlijk. xxx |
aardbei, perzik, mandarijn en meloenen!!!!!
|
Ik eet al het fruit, behalve ananas...dat krijg ik écht niet door mn strot...
Appels eet ik het meest en kiwi, mango, meloen, druiven en pruimen vind ik superlekker!! Maar lychees blijven toch wel mn favoriet...die zijn zoooo lekker :o |
Frambozen (vooral gele) zijn het lekkerste :) ik eet vooral veel makkelijk fruit: druiven, bananen en appels :)
|
Citaat:
|
het lekkerst: kiwi, aardbeien
het vaakst: banaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |